Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det var jenta si, det

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 22:47   #21
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Jeg er en fæl, fæl mamma som åpent viser barna mine at jeg tar avstand fra FrP sin politikk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:49   #22
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Mulig det ikke var så pent gjort, men av og til er målet viktigere enn middelet.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:49   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av apan, her.


Det ville ikke falt meg inn å synes at barna var flinke fordi de rev ned alle andre plakater (selv om jeg personlig ikke liker hverken FrP eller å bruke barn til å henge opp slikt).

Og du skjønte kanskje ikke at innlegget var skrevet litt humoristisk?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:52   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er en fæl, fæl mamma som åpent viser barna mine at jeg tar avstand fra FrP sin politikk.

Fysjameg!





Jeg synes det er en uting å sende barn rundt for å henge opp slikt, uansett hvilket parti det er i grunnen. Som Gremli så fint; De får sende noen som er stor nok til å ta i mot kjeften, ikke noen stakkars barn som ikke vet hva det går til.

Og vedr. Frp og ungdommer: Joda, av en eller annen mystisk grunn så stemmer veldig mange Frp. Det er vel sprit på Rema som lokker tenker jeg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:37   #25
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Fysjameg!





Jeg synes det er en uting å sende barn rundt for å henge opp slikt, uansett hvilket parti det er i grunnen. Som Gremli så fint; De får sende noen som er stor nok til å ta i mot kjeften, ikke noen stakkars barn som ikke vet hva det går til.

Og vedr. Frp og ungdommer: Joda, av en eller annen mystisk grunn så stemmer veldig mange Frp. Det er vel sprit på Rema som lokker tenker jeg.

Hva vet vi om bakgrunnen for at disse barna hengte opp plakatene?
Hva om ungene hadde veldig lyst å gjøre det, foreldrene sa nei, men så etter å ha tenkt seg litt om gitt dem lov alikevel fordi dette var noe 11 åringene syntes var kjekt og spennende.
Bare en tanke.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:40   #26
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Sorry. Jeg synes uansett at det var teit å i det hele tatt involvere ungene. Du kunne gått bort og tatt den ned SELV. Og hvis propagandaen plaget deg sånn så kunne du SELV ha tatt runden rundt og fjernet i nabolaget og gjerne erstattet den med ditt eget partis - det gjør meg fint lite.

At FrP-foreldrene var enda teitere som brukte ungene sine i valgkampen er et dårlig argument. "De begynte!" lissom?

Små barn kan godt forskånes fra partipolitikk så lenge som mulig.

Og nei, jeg stemmer IKKE FrP. Jeg har skjønt at det er best å åpplyse om det her inne.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:42   #27
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sorry. Jeg synes uansett at det var teit å i det hele tatt involvere ungene. Du kunne gått bort og tatt den ned SELV. Og hvis propagandaen plaget deg sånn så kunne du SELV ha tatt runden rundt og fjernet i nabolaget og gjerne erstattet den med ditt eget partis - det gjør meg fint lite.

At FrP-foreldrene var enda teitere som brukte ungene sine i valgkampen er et dårlig argument. "De begynte!" lissom?

Små barn kan godt forskånes fra partipolitikk så lenge som mulig.

Og nei, jeg stemmer IKKE FrP. Jeg har skjønt at det er best å åpplyse om det her inne.

Er så lat at jeg bare signerer Miss N, jeg tenkte nøyaktig det samme.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:55   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det forresten noe bedre av naboen som sender ut sine unger for å sette dem opp, da?

Det er uhørt og stygt å påtvinge barn politiske (eller religiøse meninger) som de ikke har forutsetninger til å kunne forstå noe av ved å sende dem ut på oppdrag som det du beskriver. Et barn som henger opp Frp-propaganda (eller annen partipolitisk propaganda) er ille, og et barn som river det ned igjen er også ille.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:18   #29
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Jeg synes det er helt greit.

Frp har et menneskesyn som jeg finner helt forkastelig, så jeg klapper enern på skuldra og sier godt jobba!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:33   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sorry. Jeg synes uansett at det var teit å i det hele tatt involvere ungene. Du kunne gått bort og tatt den ned SELV. Og hvis propagandaen plaget deg sånn så kunne du SELV ha tatt runden rundt og fjernet i nabolaget og gjerne erstattet den med ditt eget partis - det gjør meg fint lite.

At FrP-foreldrene var enda teitere som brukte ungene sine i valgkampen er et dårlig argument. "De begynte!" lissom?

Du fikk med deg at jeg ikke har bedt dem om å rive ned plakatene? Ja? Det er en fin ting å lese innlegg du svarer på.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 01:43   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du fikk med deg at jeg ikke har bedt dem om å rive ned plakatene? Ja? Det er en fin ting å lese innlegg du svarer på.

Ja selvsagt fikk jeg med meg det. Jeg kan lese. Jeg har da heller ikke skrevet noe sted at du instruerte dem i å gå runden.

Men de hadde da neppe gjort det av seg selv sånn uten videre, ikke sant? Med mindre de ble... inspirert er vel et greitt ord.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 07:57   #32
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Hun leste sikkert det som stod på lappen og fant ut at det beste var å fjerne alle plakatene



Jeg syntes ikke det var ille i det hele tatt at de gikk rundt å tok ned igjen plakatene. Er jo ikke veldig merkelig at unger kan finne på noe slikt.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 08:46   #33
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sorry. Jeg synes uansett at det var teit å i det hele tatt involvere ungene. Du kunne gått bort og tatt den ned SELV. Og hvis propagandaen plaget deg sånn så kunne du SELV ha tatt runden rundt og fjernet i nabolaget og gjerne erstattet den med ditt eget partis - det gjør meg fint lite.

At FrP-foreldrene var enda teitere som brukte ungene sine i valgkampen er et dårlig argument. "De begynte!" lissom?

Små barn kan godt forskånes fra partipolitikk så lenge som mulig.

Og nei, jeg stemmer IKKE FrP. Jeg har skjønt at det er best å åpplyse om det her inne.


Signerer Missa,jeg.Tenkte noe av det samme så...

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:14   #34
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Men de hadde da neppe gjort det av seg selv sånn uten videre, ikke sant? Med mindre de ble... inspirert er vel et greitt ord.

Hvis jeg kan inspirere til å ta avstand fra FrP og deres menneskesyn så anser jeg meg for å ha gjort en god gjerning.

Nå har jeg snakket med moren til det andre barnet som tok ned plakatene (enern har innrømmet at det faktisk var venninden som tok ned plakatene, og ikke hun), og sa at de fikk videresende eventuelle klager til meg, siden det var min skyld. Hun kunne heller ikke se det store problemet med at plakatene ble tatt ned. De hadde jo fylt alle postkassene med styggedommen også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:38   #35
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Litt avsporing men....

Sønnen til en arbeidskompis av mannen hadde fått en ballong.
Han var rundt 3 år og som unger flest elsket han ballonger.
Så kom faren hjem og så det stod FrP på ballongen, da fant han fram nå og sprakk den.
Sånne ting skulle ikke han ha i hus.
Eneste formildende var at guttungen i allefall fikk en ny ballong.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:40   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Samme som KrF idioten som ga ut godteri til ungene mine uten å spørre først. Han fikk høre det. Og fikk skiten tilbake.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:41   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Snuppa elsker også ballonger. Jeg kommer ALDRI til å tillate at hun går rundt med noen ballong fra Frp. Da kan hun hyle så mye hun vil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:04   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Flere her kunne blitt gode diktatorer. Alt man selv ikke liker eller kan stå for må fjernes fra offentligheten, og ballonger til unger som driter langt i hva som står på ballongen må ihvertfall tas vekk under hyl og skrik, for de har jo selvfølgelig stor innsikt og forståelse for at ballongen innholder noen bokstaver som ikke er politisk korrekt.
Og nei, jeg stemmer absolutt ikke Frp, men dette synes jeg er forkastelig.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:06   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Ja, gi ungen en røyk, for de forstår jo uansett ikke at det er farlig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:17   #40
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, gi ungen en røyk, for de forstår jo uansett ikke at det er farlig.

Dårlig sammenligning.
Å fjerne politisk reklame før et valg viser liten respekt for ytringsfrihet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no