Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Orke møte til fotografering i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-12, 20:59   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Orke møte til fotografering i barnehagen

Først hadde vi ikke tenkt til å møte, han har fri den dagen og vi tok bilder til jul. Så ble det ytret ønske om å ha han med på fellesbildet, noe jeg ikke hadde tenkt på. Fant da ut at vi fikk ta kjøreturen, en tyve min/halvtime hver vei, jeg rekker det muligens akkurat, da jeg slutter på jobb kl08.15 imorgen. Alternativet er at mannen min møter meg på veien, da er vi der i litt for god tid tenker jeg fordi han må kjøre til skolen først..... Men det blir jo mindre kjøring, siden jobben min er ved siden av barnehagen.
Er dette noe dere hadde prioritert? Han skal slutte i barnehagen den 01.08, og har da gått der i nesten ett år.... Vi er ikke interessert i bilder derfra, da dette er i en helt annen kommune og ingen potensielle skolekamerater eller lekekamerater. Hva gjør dere? Vi har en haug med mislykkede barnehagebilder etter de eldste og jeg vet rimelig godt at dette er en situasjon min sønn ikke er komfortabel med og prioriterer derfor ikke portretter nå, siden de neppe blir mer vellykket enn de vi tok til jul :negativ:

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:00   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Jeg hadde nok ikke gjort det nei.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:01   #3
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Vi hadde prioritert det, men jeg synes ikke det høres ut som dere bør det.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:01   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Vi har alltid bestilt gruppebilder siden poden synes det er gøy å sv på å snakke om barna. Så vi hadde møtt opp.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:02   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Vi hadde prioritert det, men jeg synes ikke det høres ut som dere bør det.

Samme her. Slik du legger det frem høres det vel ikke ut som det er noe reelt alternativ for dere?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:02   #6
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Med så lang kjørevei: Nope.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:02   #7
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Sier som shute.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:02   #8
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Jeg hadde nok ikke prioritert det.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:05   #9
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Vi kjøpte ikke bildene fra forrige fotografering fordi vi syntes det var dyrt og strengt tatt så alle ut som i fjor og særlig Brun med litt kunstig anstrengt ansiktsuttrykk på solobildene.
Jeg synes det er kjekt at han er med på gruppebildene som de andre barna får. Men jeg skjønner jo at det nødvendigvis ikke betyr noe for alle.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:13   #10
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Jeg var fast bestemt på det da jeg snakket med pedleder, fordi jeg har vanskeligheter med å si nei. Men så har jeg begynt å tenke..... Skal vi tekkes andre når det igrunnen ikke betyr noe for oss? Skulle han fortsatt der så hadde jeg selvfølgelig stilt...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:16   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Om jeg om to år hadde tatt opp et fellesbilde fra podens bhg så hadde jeg aldri livet kommet på at det var et barn som gikk der et år som ikke var med på bildet. Om det ikke betyr noe for dere så dropp det.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:20   #12
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen

I deres situasjon, der det ikke betyr noe for dere, så hadde jeg helt klart droppet det ja.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:27   #13
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen

Jeg har ingen felles bilder fra barnehagen de to minste har gått i. Så nei, det hadde jeg ikke gjort, tror jeg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:50   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen

Absolutt ikke noe vi hadde prioritert.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 21:58   #15
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen

Med så lang vei til barnehagen hadde jeg nok ikke prioritert det nei.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 22:18   #16
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen

Det hadde vi droppet ja.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 22:40   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen

I deres situasjon hadde jeg droppet det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 19:46   #18
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen

Jeg hadde stilt om det betød noe for meg - ikke for barnehagen. Slike bilder tar de jo hvert år.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 19:48   #19
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...

Det hadde jeg droppet. Bill.mrk: Lærer å bortprioritere ting som ikke betyr noe.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 20:47   #20
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I deres situasjon hadde jeg droppet det.

Jeg hadde også droppet det.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no