Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva kan man gjøre med en brannvegg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-12, 11:35   #1
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Hva kan man gjøre med en brannvegg?

Vi har kjøpt peis: http://www.henriksen-brensel.no/asse...e13_rszd_2.jpg
Er veldig fornøyd, synes den er kul!

Men hva med veggen bak da? Hva gjør vi med den? Blir det ikke litt kjedelig med hvit/grå brannvegg bak?

Resten av veggene blir gråbeige og gulvene blir lys enstavsparkett.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 11:49   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man gjøre med en brannvegg?

Vi har hatt svart brannvegg (mannens ønske) en god stund nå, men heldigvis måtte veggen sparkles på nytt etter oppussing, så nå skal farge velges igjen. Jeg tror nok det blir en grå av noe slag, uten at jeg vet. Mannen synes fortsatt svart er kult, men jeg synes ovnen forsvinner for mye.

Mener jeg har lest om noen som har brukt denne typen maling på brannvegg, men er ikke 100% sikker.
http://www.facebook.com/PureOriginalNO

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 12:33   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man gjøre med en brannvegg?

Vi kjøpte jukse skifer i fliser og klasket rett utenpå brannmuren med fliselim. Ble veldig bra. Litt store fliser sånn at det ikke var så tregt å legge.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no