Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har noen av dere brukt bæremeis?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-13, 12:02   #1
tinaa
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 1
tinaa har et hav av muligheter foran seg
Smil

Har noen av dere brukt bæremeis?

Hei!

Har noen av dere litt erfaring med bruk av bæremeis, og mulighet til å svare på en kort spørreundersøkelse? Det er bare 10 spørsmål, og svarene skal brukes som underlagsmateriale for min Masteroppgave ved Arkitektur- og designhøyskolen i Oslo. Alle besvarelser settes STOR pris på!

http://www.surveymonkey.com/s/CHFWLSR

(Jeg er ute etter å finne ut av brukernes tanker rundt bæremeis som produkttype, deres behov, ønsker og erfaringer med produkttypen. Formålet med masteroppgaven er å lage et designkonsept for et nytt bæreprodukt. Både positive og negative erfaringer med bæremeis er dermed velkomne! Undersøkelsen er avklart med Forumledelsen.)

På forhånd takk!
- Tina Alnæs

tinaa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 12:10   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen av dere brukt bæremeis?

Svart

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 09:30   #3
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har noen av dere brukt bæremeis?

Svart

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bæremeis, ryggbæring


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no