Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-14, 12:19   #41
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er akkurat stadium 2 der som gjør at jeg neppe kommer til å orke å styre med full farging.

Det er akkurat det stadiet som har gjort at jeg har sluttet å farge håret; jeg vil gjerne at fargingen skal forsvinne før håret blir mer grått en det er nå (kun en del grå hårstrå her og der) og at jeg dermed slipper stadium 2.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:25   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.671
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har ikke grått har ennå - men ser at stadium to på bildet er grunn nok til at det å ha grått hår er vanskelig. Det er lite pent altså....- Har man blitt grå over natten - evt at man har fått litt og litt fler grå hår etter hvert (og plutselig var det grått), så har jeg ikke hatt problemer med det. Jeg ser masse flotte mennesker med grått hår.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:28   #43
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Nei, det er jeg virkelig ikke klar for. Det kommer jeg ikke til å bli på mange år ennå. Andre kan gjøre hva de vil for meg, men hårfargen min får du aldri (antakelig).

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:34   #44
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.374
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det ikke samme dame som viser prosessen med å gå fra farget til grått, da? Det må jo nødvendigvis gi en periode med litt rar farge?

Jo, det er det, men hun ser jo så mye flottere ut til høyre enn til venstre, syns jeg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:43   #45
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva du velger for din egen del er jo helt opp til deg (jeg farger jo også håret mitt og er ikke helt klar for å være grå ennå), men det hørtes ut som du snakket om dette som om det var en universell regel. Jeg er uenig. Både på prinsipielt grunnlag, men også på et trendgrunnlag.

(Kate Moss er for øvrig blitt 40, hun også)

Dette kom ikke fra meg, altså. Det var et sitat fra bloggen. Min "nettopp" var en ironisk kommentar.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:49   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette kom ikke fra meg, altså. Det var et sitat fra bloggen. Min "nettopp" var en ironisk kommentar.

Ahaaaa. Jeg trodde din nettopp var en bekreftelse på at du syns de hadde rett!

Da er vi på nett igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:49   #47
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Tja, vet ikke om jeg skal svare i pollen. Jeg er over førti, og har litt mer enn to grå hår, men er ikke helt grå. Det er mest i tinnigene og litt i luggen, og antagelig litt her og der, men det synes ikke så godt.
Det synes godt hvis jeg har håret i høy hestehale, for da kommer de grå tinningene frem. Foreløpig har jeg ingen planer om å farge håret. Synes det grå håret står til rynkene mine.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:50   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Åh, lider du like mye som meg, tro?
Det er et forbanna styr. Hadde jeg visst at jeg ville bli jevnt grå og etterhvert hvit så skulle jeg droppet fargingen.
Nå farger jeg hver 14. dag. Annen hver gang kun foran i tinningen og i skillen og annenhver gang hele kålen.
Jeg har aldri farget håret hos frisør men lurer på om det egentlig blir noe penere/lengre holbart om jeg hadde gjort det..

Eg lid ganske masse syns eg. Sånn i I-landsperspektiv. Altså, fargen held lenge hos frisør, men den forb!!! etterveksten!!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:52   #49
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Svigermoren min (73) sluttet å farge håret i fjor. Hun har i alle år farget det brunt, men er nå helt grå. Hun ser faktisk yngre ut, og det kler henne enormt mye bedre enn brunt hår. Men til og med hun, som er svært lite forfengelig, syntes stadium 2 (ref bildene over) var litt traurig.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:53   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Nei, ikke enda. Jeg er 37. Har dog ingen grå hår, og har hørt at vi som er rødhåra blir senere grå Jeg har nok ikke noe i mot å være gråhåret, men føler meg for ung enda.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:59   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ahaaaa. Jeg trodde din nettopp var en bekreftelse på at du syns de hadde rett!

Da er vi på nett igjen.

Jeg spedde på med en smiley.

Men jeg tenker som sagt at det er helt typisk; det er bare greit hvis det er med en ironisk distanse, liksom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:02   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Har ingen grå hår (er 41), så jeg er ikke i målgruppen og har ikke svart i pollen, men tror ikke jeg kommer til å farge det. Faren min, som jeg har den kommuneblonde hårfargen og -typen etter, begynte ikke å bli grå før han var godt over 60, og om jeg er like heldig, vil jo det være en alder der grått uansett må være helt OK. Jeg har en litt ujevn, ganske lys hårfarge hvor jeg innbiller meg at gråheten ikke vil være særlig synlig. Hadde jeg vært mørk, ville jeg kanskje tenkt annerledes.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:04   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men jeg tenker som sagt at det er helt typisk; det er bare greit hvis det er med en ironisk distanse, liksom.

Ja, ser den. Men jeg har på følelsen av at det er i ferd med å endres litt. Når man tidligere guglet "stylish woman grey hair" fikk man bare opp de stilige over seksti. Nå er det ikke lenger vanskelig å finne fine damer i tretti- og førstiåra med gråstenk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:06   #54
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.357
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nei, det er jeg virkelig ikke klar for. Det kommer jeg ikke til å bli på mange år ennå. Andre kan gjøre hva de vil for meg, men hårfargen min får du aldri (antakelig).

Her er jeg også. Jeg farger jevnlig, stress, men "bilde2-stadiet" ville vart leeenge for min del som har farget så mørkt lenge. Og det er jeg uendelig langt fra komfortabel med. Har nå skiftet til en lysere brunfarge når jeg farger, så ettervekst-skillet skal bli mindre tydelig på sikt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:08   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Her er jeg også. Jeg farger jevnlig, stress, men "bilde2-stadiet" ville vart leeenge for min del som har farget så mørkt lenge. Og det er jeg uendelig langt fra komfortabel med. Har nå skiftet til en lysere brunfarge når jeg farger, så ettervekst-skillet skal bli mindre tydelig på sikt.

Man trenger jo ikke stoppe cold turkey heller da. Det går jo an å stripe det og gjøre overgangen helt anderledes enn det hun på bildene har valgt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:09   #56
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er 40 og begynte å få grå hår tidlig i 20-årene. Jeg tipper jeg er 80-90% grå nå, en frisør antydet det til 75% for noen år siden. Jeg er opprinnelig mørk brun.
Jeg farger håret hver 5 uke ca. Det siste halvåret har jeg gradvis farget det i en lysere nyanse, og lagt inn masse striper. Dette for at kontrasten ikke skal bli så stor. Det føles mye bedre nå, og jeg føler ikke at jeg må gå med lue etter 3 uker, liksom....
Jeg farger stort sett bare etterveksten nå (alltid hos frisør), og har kommet opp i den lyseste nyansen jeg kan bruke for at det skal dekke det grå. Jeg skal "friske opp" stripene igjen til jul. Jeg håper jeg etterhvert greier å drøye fargingen litt lenger enn hver 5. uke.
Jeg har altså gått fra å være mørk brun til blond/mellomblond for å "skjule" det grå litt mer.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:10   #57
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Konstaterer at jeg holder på min beslutning om å farge det i overskuelig framtid, uavhengig av Kate Moss. :ti år siden førti:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:10   #58
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Man trenger jo ikke stoppe cold turkey heller da. Det går jo an å stripe det og gjøre overgangen helt anderledes enn det hun på bildene har valgt.

Det er sant. Og så går vel den perioden (bilde to) raskare over dersom ein har kort hår som stadig blir klippa.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:19   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er 31 og har helt mørkt hår, og det har blitt mange nok grå hår etterhvert til at de blir lagt merke til. De skal ikke farges bort, om jeg noen gang farger håret mitt igjen blir det for å få det rødt eller isblondt, lissom. Ikke for å "fjerne de grå".

Naturlig grått hår er vakkert, og det er svært sjelden hårfarging for å "se yngre" ut gjør noe annet enn å få folk til å se kjedeligere ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 13:21   #60
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.357
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det er sant. Og så går vel den perioden (bilde to) raskare over dersom ein har kort hår som stadig blir klippa.

Antagelig, men kort hår er for min del enda mer uaktuelt enn helgrått. Men å gradvis skifte til en lysere nyanse, og etter hvert kanskje litt striper for å unngå at det synes så godt er en tanke jeg leker litt med også. Men hovedpoenget er å unngå så hyppig farging, konvertering til helgrått/-hvitt er veldig langt unna for min del. Det gjør mye med utseendet når man alltid har hatt langt mørkt hår, det å skulle skifte til lyst (grått/hvitt er lyst!), kort hår.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no