Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-17, 17:00   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Jeg har ønsket meg en parkdress lenge. Jeg ønsker å kunne slenge den på meg over vanlige klær å gå tur med hunden eller å bruke den om jeg skal ake eller stå ute osv.

Jeg har nødvendigvis ikke så stort behov av å bruke masse penger på den, men jeg vil at den skal fungere greit til formålet. Har du noen å anbefale?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 17:08   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Har ikke testet den, men jeg synes Stormberg sin ser fin ut:
https://www.stormberg.com/no/ute-vin...y1#10294390001

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 17:14   #3
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Ser at mange av de SFOansatte på min skole har sånne fra europris. De ser varme ut iallfall, men om de er så stilige?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 17:49   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Jeg har den fra Stormberg. Den er helt grei for litt kjølige høstdager, men når vinteren setter inn holder den ikke mål for å være ute i flere timer. Den er dog god og romslig i størrelsen, så man kan fint (les er helt nødt til) å ha ulltøy eller noe tilsvarende varmt under.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 17:54   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Jeg fikk denne til jul av mannen et år, og den er helt perfekt til hundeturer, være ute på hytta osv. Den er lett og myk, og jeg ser fram til å finne den fram for sesongen. Anbefales!

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 17:59   #6
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Jeg har dress fra univern.
Side 95 i denne katalogen: http://prod.dfox.com/public/images/0...0000867336.pdf

Den er i damemodell, god og varm, vann og vindtett.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 18:12   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Jeg hadde dress fra Univern, men trivdes ikke i den. Den er litt tung, og den opplevdes sikkert ekstra tung siden den var en størrelse for stor.

Nå har jeg kjøpt Hoppin-dressen, og den liker jeg mye bedre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-17, 21:54   #8
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Jeg har en kjeledress fra Fristad, som jeg har brukt i 15 år. Den er fortsatt like god som da den var ny. Det er en sånn vintervariant med "pelsfor" inni hele overdelen, og helt ned til knærne. Utrolig god og varm på kalde vinterdager.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-17, 22:11   #9
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Felleskjøpet har også varmedresser, kampanje i disse dager.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-17, 22:14   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Jeg hadde i sin tid en scooterdress av noe slag. Den var varm nok for vinteren i Trøndelag, og hadde en slags sitteplate i baken så jeg kunne sette meg ned uten å fryse rumpa av meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-17, 12:41   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

En fra Felleskjøpet hadde vært skikkelig kult. Jeg er jo litt "bonde" på siden av (både med høner oi byen. g med en mann som har en gård).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-17, 14:11   #12
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

En fra Felleskjøpet hadde vært skikkelig kult. Jeg er jo litt "bonde" på siden av (både med høner oi byen. g med en mann som har en gård).

De er ikke i grønn altså. Du får dem i disse fargene.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-17, 17:22   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Da er jeg på veie å bestille en rød fra Felleskjøpet. De hadde en grønn, men ikke i damemodell.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-17, 20:19   #14
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Hoppinn-dressen skal være bra. Finnes også i lilla http://www.hoppin.no/products/hoppindressen4

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-17, 19:20   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en varm og grei parkdress til dame

Coop Bygg. 199,- tror jeg. Funker helt fint til det bruket.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no