Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsker jeg meg en poncho?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-18, 10:21   #41
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg har en jeg har strikket selv. Den er tykk, så den er ikke bare å rulle sammen for å stikke i veska. Og jeg oppdaget det der med å bruke skulderveske til - det ble knotete om jeg skulle ha veska utenpå, så jeg bærer like greit veska innenfor. Ser sikkert litt teit ut, men de få metrene jeg går slik tåler jeg å se teit ut.
Den tynne ponchoen jeg har er ikke blitt brukt ennå - jeg har helt glemt av den!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 10:32   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg hadde en orange og hvit ponco, som mamma hadde heklet til meg, i 1978. Og røde tresko. Det var umåtelig stas. Jeg var fem.

Det er vel forrige gang jeg hadde poncho, men jeg følger intrisert med. Jeg fantaserer om å ha en liggende på jobb til å slenge over meg når jeg fryser...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 10:42   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg hadde en orange og hvit ponco, som mamma hadde heklet til meg, i 1978. Og røde tresko. Det var umåtelig stas. Jeg var fem.

Det er vel forrige gang jeg hadde poncho, men jeg følger intrisert med. Jeg fantaserer om å ha en liggende på jobb til å slenge over meg når jeg fryser...


Jeg har på meg poncho som farmor hadde kjøpt til meg på Gran Canaria på lokalavisens bilde over alle førsteklassingene i 1980. Den var hvit og rød, hadde frynser og var enormt syntetisk, og jeg elsket den. Så alle ponchoer blir målt opp mot denne kitschfesten og faller naturlig nok igjennom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 10:46   #44
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Har en tynn liten poncho, sikkert noe Kashmir eller annen fin ull, marineblå, fått i gave. Bruker den til å stappe i veska hvor det kan bli frysing mens stillesittende, typ grilling, flyturer og den slags. Til noen plagg kan en poncho være bedre enn genser/ jakke fordi den sitter løsere - og min er mer "pen" enn en strikkegenser eller fleecejakke.

Men hadde klart meg helt fint uten, også.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 11:19   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har på meg poncho som farmor hadde kjøpt til meg på Gran Canaria på lokalavisens bilde over alle førsteklassingene i 1980. Den var hvit og rød, hadde frynser og var enormt syntetisk, og jeg elsket den. Så alle ponchoer blir målt opp mot denne kitschfesten og faller naturlig nok igjennom.

Kanskje jeg må få mamma til å hekle en til meg igjen ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 11:56   #46
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så bra! Si hvordan den er, da!

Skal bli! Den bør være fin til den prisen! Jeg ser ikke heeeelt ut som den modellen.
Jeg skal fly sydover i oktober, så den bør komme innen det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 13:24   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Skal bli! Den bør være fin til den prisen! Jeg ser ikke heeeelt ut som den modellen.
Jeg skal fly sydover i oktober, så den bør komme innen det.

Jeg syntes også den var dyr. Så jeg ville gjerne ha kjent på den, men kan se litt i vanlige butikker hjemme

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 13:29   #48
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg hadde en orange og hvit ponco, som mamma hadde heklet til meg, i 1978. Og røde tresko. Det var umåtelig stas. Jeg var fem.

Det er vel forrige gang jeg hadde poncho, men jeg følger intrisert med. Jeg fantaserer om å ha en liggende på jobb til å slenge over meg når jeg fryser...

Høres ut som noe jeg har gått med. Tresko inkl.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 18:37   #49
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Trodde poncho var poncho, jeg. Men det finnes jo flere varianter. Min er mer som et pledd med en splitt. Fin å pakke seg inn når man er frossen, men fanske upraktisk ellers.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 10:29   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Lurer litt på om jeg har blitt litt lurt nå. Kjøpte et stort, deilig skjerf/sjal i kasjmir i gamlebyen i Mostar i går. Jeg er ingen skjerfedame, så det er uvant til meg å være. Men jeg tenkte på det med poncho, skjerfet hadde en nydelig farge og.var i tynn, glatt og deilig ull. Det så ikke ut som det ville loe i det hele tatt, det var så glatt og mykt..

Jeg frøs sånn i natt at jeg i løpet av natten la sjalet oppå lakenet jeg hadde over meg. Og i morges var det mørkegrønt lo overalt. Lakenet så helt pussig ut, og da jeg gned over det med fuktig hånd, var det mye lo som samlet seg.

Jeg får litt (mye) «kreglå» av sånt. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg har virkelig lyst til å bruke dette sjalet. Har jeg blitt lurt mtp kvaliteten? Det var ikke dyrt, dette skjerfet. (På den andre siden er ingenting i Bosnia dyrt..)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 10:41   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Høres merkelig ut at kashmir skal loe slik. Det er jo ikke i utgangspunktet veldig pusete. Sikker på at det er ull? Du kan tenne på litt av loa og se om det smelter eller lukter brent hår.

Men en vask kan jo hjelpe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 10:44   #52
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg har to. De er superfine og jeg elsker å bruke dem, men jeg brukte dem mer da jeg bodde i utlandet. Her hjemme blir den sesongen hvor det er greit å bruke poncho ute, veldig kort. Det er enten for varmt eller for kaldt (vind). Da blir det til at jeg bare bruker dem frem og tilbake fra en fest/restaurant hvor jeg har på kjole og omtrent ikke skal være ute. Jeg bruker liten crossbody veske under poncho, evt. veske jeg kan holde i hånden. En venninne av meg bruker poncho store deler av året, også ute. Hun tar på seg f.eks. en tynn dunjakke eller noe ullgreier under. Selv synes jeg det blir for tykt og føler meg litt bollete hvis jeg kler på meg for mange lag, men det er en mulighet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 12:00   #53
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Kashmirponchoen jeg så på Ellos her om dagen var omtalt som kashmirponcho. Men det var så billig at jeg sjekket hva det var laget av. Kun 10 % kashmir, resten polyester eller noe lignende.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 13:08   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Høres merkelig ut at kashmir skal loe slik. Det er jo ikke i utgangspunktet veldig pusete. Sikker på at det er ull? Du kan tenne på litt av loa og se om det smelter eller lukter brent hår.

Men en vask kan jo hjelpe.

Jeg får prøve å børste det hjemme, og så vaske det.

Det står ingen merkelapp på, annet enn en med «cashmere». Mulig det ee et blandingsprodukt...

Tør nok ikke tenne på det, men mannen foreslår at jeg kan tenne på en lodott, og det høres jo lurt ut.

Jeg ble veldig overrasket over dette, for skjerfet er ikke pusete i det hele tatt. Helt glatt og deilig...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 13:09   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Haha, nå ser jeg jo at det var nettopp det du foreslo, du også! Snakk om å overse det... Er det mulig. Sorry!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 13:31   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Nei, jeg mente selvsagt ikke at du skulle tenne på skjerfet!

Legg en dott i en skål, tenn på og lukt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 14:21   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, jeg mente selvsagt ikke at du skulle tenne på skjerfet!



Hva lukter det hvis det er ull? :domm:

Jeg skjønner at syntetiske greier sikkert smelter, altså. Men lukt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 14:26   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Det lukter brent hår. Jeg skriver om det også i innlegget du ikke leste så godt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 14:51   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det lukter brent hår. Jeg skriver om det også i innlegget du ikke leste så godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 15:04   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Null stress.

Gi oss rapport da!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no