Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-21, 14:16   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Jeg skal bestille bord for et team som skal jobbe litt på og av sammen i 2 år. De er ikke ansatt i samme bedrift, men holder på med et prosjekt som krever litt teamfølelse. Middagen skal være både en hyggelig teambuilding-opplevelse, og oppleves litt som "belønning" for å ha forsøkt å jobbe sammen uten å treffes fysisk i koronatimes. Gruppa er opptatt av estetikk, kultur og mangfold.
Jeg har ikke et kjempebudsjett.

Kriterier:
Middels pris
God mat
Gjerne pent presentert mat
Fine lokaler
Mulig å snakke
Sentralt (mulig å gå ditt fra sentrum, dvs alt mellom ca Bogstadveien og til Grünerløkka.

Noen forslag?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 14:19   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.021
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Hva med Bjørvika? Jeg har vært på Rivoli og likte meg der. Litt gøy å være i en "ny" bydel, og i tidene som har vært er det ikke sikkert alle har vært der så mye fra før.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 14:22   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Arakataka? Eller tastingmenyen på Vinoteket? Det sistnevnte er pizza i navnet, men veldig avantgardistisk og lekkert presentert, og supergodt. Veldig god kvalitets-/prisratio begge steder.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 14:24   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Ellers får Zarathustra Meyhane veldig gode omtaler, der har de fancy meze. Jeg har ikke vært der ennå, da.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 14:41   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ellers får Zarathustra Meyhane veldig gode omtaler, der har de fancy meze. Jeg har ikke vært der ennå, da.

Kult, dit skal jeg i neste uke.

Hiver meg på Rivoli-anbefalingen. Nimbu i Bjørvika skal visst være Oslos beste indiske (ikke prøvd).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 16:50   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Takk for gode forslag! De høres aktuelle ut alle sammen (bortsett fra Arakataka, for der har jeg vært så mange ganger ).

apan: jeg tenkte også at det kunne være fint med et sted i Bjørvika/Sørenga. To stemmer på Rivoli notert! Har kun vært på Vaaghals der selv. Kikket litt på Salome -synes den ser tiltalende ut.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 18:17   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.021
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Ja. Salome står på min liste med mannen snart, håper jeg. Flere her inne har anbefalt den i en annen tråd.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 18:21   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Mehfel i Kirkegata! De har nydelig presentert pakistansk mat og samtalevennlig restaurant.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 19:26   #9
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.796
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Salome er bra! Ok prisnivå, god mat (blekksprutpizza!) og hyggelig stemning!

pippo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 19:32   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Vi kan jo også nevne Trattoria Populare for utmerket italiensk mat.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 20:36   #11
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ellers får Zarathustra Meyhane veldig gode omtaler, der har de fancy meze. Jeg har ikke vært der ennå, da.

Den kan absolutt anbefales og lokalet er utformet slik at jeg kunne både følge med på og delta i samtalen rundt bordet. Det sier ganske mye. Utrolig pent og smakfulle retter.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 20:38   #12
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Vi kan jo også nevne Trattoria Populare for utmerket italiensk mat.

Maten og servicen der er flott, men jeg klarer ikke få med meg en samtale der. Hvis kriteriet var at det skal være mulig å føre en samtale der.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 20:43   #13
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Jeg er enig i at akustikken er litt slitsom på Trattoria populare. Har også vært der fryktelig mange ganger -fast matsted for overtid og helgejobbing i min forrige jobb.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 21:35   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Jeg elsker maten på Trattoria populare, men blir alltid helt utslitt av akustikken der.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 21:43   #15
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Jeg har hatt med en jobbgjeng til Way down south. Nydelig bbq uformelt servert og presentert i et luftig og rolig lokale.

https://www.waydownsouth.no/

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 21:49   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har hatt med en jobbgjeng til Way down south. Nydelig bbq uformelt servert og presentert i et luftig og rolig lokale.

https://www.waydownsouth.no/

Jeg kunne tenkt meg å dra dit med to av døtrene mine en dag
Men denne gjengen består blant annet av en vegetarianer og en muslim, så jeg tror ikke menyen passer helt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 21:54   #17
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg kunne tenkt meg å dra dit med to av døtrene mine en dag
Men denne gjengen består blant annet av en vegetarianer og en muslim, så jeg tror ikke menyen passer helt.

Godt poeng. Menyen passer IKKE for vegatarianere og muslimer. Dessverre!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 22:14   #18
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Hvis en er vegetarianer tror jeg du kan snakke med kjøkkenet på Zarat Hustra. Jeg spurte sist jeg var der og de antydet noe sånt. Ta å hør med dem. En god del av rettene (meze) er vegetar i utgangspunktet. Edit: hør også om ev svin kan erstattes med noe annet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-21, 20:28   #19
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Restaurant for jobbmiddag i Oslo

Kan anbefale Mirabel på Sørenga! Lekre lokaler, super mat og service!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no