Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er best

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-17, 09:33   #14
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Skoda Kodiaq er veldig romslig. Til sammenligning:
XC90 har 314 ltr bagasje når 7 seter er oppe, 692 ltr når 5 seter er i bruk.
Skoda Kodiaq har 620 ltr bagasje ved 7 seter og 720 ltr ved 5 seter. Til sammenligning, Audi Q5 og dens like ligger på 550 ltr bagasjeplass.
(Jeg har lett etter bil i 1 år og studert bagasjerom inngående. Jeg liker best å kunne "hive" med meg ting uten å måtte dra henger - jeg har bestilt Kodiaq)

Kodiaq får du mye bil for pengene og helt ny bil! Den kom til Norge nå i mars - den startet på under 400' før jul, men pga nye avgifter spratt den over 400'.

Hilsen fotballmamma som er mye sjåfør på cuper.
Om noen uker kan jeg dra på IKEA og ta med meg flatpakkede høyskap uten henger. og lett og glede.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no