Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Str. hos La Redoute

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 10:49   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.724
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Str. hos La Redoute

Jeg har tenkt til å bestille noen klær fra La Redoute til meg selv, bl.a bukser og da lurer jeg på hvordan de er i str.

Håper noen kan svare. Jeg er nå litt usikker på hvilke str. jeg må pga endringer i kroppen etter svangerskapet

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 16:10   #2
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Str. hos La Redoute

Jeg bruker bestille en størrelse større en jeg vanligvis bruker - da blir det som regel riktig

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 16:32   #3
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Str. hos La Redoute

Jeg bestilte den størrelsen jeg vanligvis bruker. Måtte returnere hele pakka, ikke en ting som passet, alt var for smått

Lurt å gå opp en størrelse ja.

Jeg har ikke bestilt der siden

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 16:37   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Str. hos La Redoute

Størrelsene er franske, så det blir rett å gå opp en str i forhold til den du vanligvis bruker.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 19:48   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Str. hos La Redoute

Jeg går også opp en størrelse i forhold til det jeg vanigvis bruker

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 19:49   #6
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Str. hos La Redoute

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg går også opp en størrelse i forhold til det jeg vanigvis bruker

Er det bare på bukser eller på klærne generelt?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:16   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Str. hos La Redoute

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Er det bare på bukser eller på klærne generelt?

Så og si alt jeg kjøper der.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:25   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Str. hos La Redoute

Jeg har også kjøpt en størrelse større enn jeg pleier. Bukser vet jeg ikke, det syns jeg uansett er helt umulig å kjøpe uten å prøve.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no