Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 17:55   #21
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Tror du de har i str. Golden Retriever?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 19:00   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Vinger har de på Hm. (jenteavd).

Hvilken farge har vingene? Ztjerna skal være marihøne.

Monsoon, jeg kjøpte en aldeles fantastisk harry biehatt på Nille i karnevalssesongen i fjor. Den har gjort stor lykke her hjemme i året som har gått. Oransje og sorte striper, følehorn og bjeller (!!).

En sort hårbøyle med sorte piperensere funker også som følehorn/antenner/hvadetnåerdeharpåhodet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 19:13   #23
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Jeg så biekostyme på Extra Leker til 69,- tror jeg det var.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 19:18   #24
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Du kan jo putte på ham en gul, gjerne kortarmet og litt stor genser, stappe en pute på magen og en på ryggen og bruke svart gaffateip til å lage striper. Svart strømpebukse og svart tynn langermet genser.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 19:30   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

En sort hårbøyle med sorte piperensere funker også som følehorn/antenner/hvadetnåerdeharpåhodet.

  • I barneavdelingen på HM finner man svarte strømpiser, gul genser, hårbøyle og vinger.
  • I hobbybutikk finner man svart tekstilmaling, svarte piprerensere, to små isoporkuler og en bred pensel.
  • Den gule genseren maler man svarte striper på med den brede penselen (gaffateip var også et svinegodt alternativ!).
  • Isoporkulene maler man svarte, hårbøyla også, hvis det trengs.
  • Hvis vingene er altfor prinsessete, maler man dem også med et tynt lag, evt. sprayer dem med sparymaling.
  • Piperenserne stikker man inn i isoporkulene, og andre enden tvinner man rundt hårbøyla.
  • Man må kanskje i jenteavdelingen for å finne svart strømpebukser for kids.
Voila! Ett stykk bie!
Man kan gså velge å bare ha svart lue, uten antenner. Eller svart lue med antenner, i stedet for bøyle.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 19:36   #26
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Spraymale prinsessevinger - det var jo slett ikke dumt Vurderer egentlig bare å sy et par vinger i stoff, stappe dem med litt vatt og sy de fast på den røde genseren jeg driver og maler sorte flekker på.

IKEA har fått inn haugevis med masker og hatter og karnevalsstæsj. Siden å kle seg ut er en dagligdags hendelse hos oss kjøpte jeg flere. Ztjernas favoritt er marihøne - som han altså nå skal få mer tilbehør til;

*poff*


Sist redigert av Mei : 13-02-08 kl 23:38.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 19:49   #27
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Jeg syns egentlig du skal sette mannen på saken. Han er tross alt både håndverker og dragekakebaker. :Monsoon-mannen - nå også som kostymemaker :

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 20:25   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg syns egentlig du skal sette mannen på saken. Han er tross alt både håndverker og dragekakebaker. :Monsoon-mannen - nå også som kostymemaker :

Det er nok en gedigen overdrivelse å si at min mann er håndverker (), selv om han eier en sirkelsag. :har fortsatt ikke lister i taket: Men han er faktisk satt på biesaken. Han gikk inn med liv og lyst for å lage følehorn og spiss på rumpa. Jeg prøver å si at det blir tøft for guttungen å ikke kunne sitte på en hel dag, men min mann ser visst ikke problemet.

Takk for input alle sammen! Vi prøver altså å lage det selv, ettersom jeg ikke stoler på at vi rekker fristen hvis vi kjøper den på e-bay. Så dette skal bli spennende.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 20:43   #29
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Åkei, da. Han er en håndverker-wannabe. Tatt i betraktning hans lidenskapelige forhold til Maxbo og Byggmakker ( ), så syns jeg nesten han fortjener å bli kalt håndverker. Han er jo dessuten ganske så handy. Og det overrasker meg ikke at han går på bieoppgaven med stor entusiasme.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 20:45   #30
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

En venninne av meg kjøpte bie-antrekk på Extra leker mener jeg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:01   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åwkei ... Gutten vil være bie i karnevalet

Åh. Kunne jeg dratt på IKEA for marihønestæsj, altså? Makan. Vel, too late. Karnevalet er i morgen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no