Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-23, 09:24   #821
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Tror faktisk min mening er mer upopulær: Prosecco er generelt bedre enn champagne.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 09:40   #822
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tror faktisk min mening er mer upopulær: Prosecco er generelt bedre enn champagne.

Helt klart mer unpopular Jeg synes ofte prosecco har en rar parfymert smak. Generelt nederst på boblefronten for min del.Men alt går i grisen altså.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 09:44   #823
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Helt klart mer unpopular Jeg synes ofte prosecco har en rar parfymert smak. Generelt nederst på boblefronten for min del.Men alt går i grisen altså.

Enig Har noen venninner som foretrekker prosecco så når jeg er med dem drikker jeg det selvsagt, men ingen favoritt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 09:45   #824
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Helt klart mer unpopular Jeg synes ofte prosecco har en rar parfymert smak. Generelt nederst på boblefronten for min del.Men alt går i grisen altså.

Alt går definitivt ikke i grisen her. Og mange proseccoer er ikke gode. Men champagne og cremant har en gjærsmak jeg bare ikke fikser. Enkelte cavaer også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 10:23   #825
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Team prosecco er blandevann!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 11:53   #826
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Jo mer sukker, dess bedre alkohol er min superupopulære mening! Team ingenting går i grisen!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 12:20   #827
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jo mer sukker, dess bedre alkohol er min superupopulære mening! Team ingenting går i grisen!

enig!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 12:25   #828
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Prosecco ER blandevann.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 12:32   #829
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Min upopulære mening er at mange tenker høy pris = god vin/champagne/whatever. Det er gjort blindtester der folk ikke klarer å kjenne forskjell på rød eller hvit, Cognac og whiskey, dyr eller billig. Dessuten har folk ulike smaksløker og preferanser for hva som er godt.

Jeg har hatt en del aha-opplevelser på vinfronten mht hva jeg trodde jeg likte og ikke likte.

Jeg har blitt mer «snobbete» med årene. Men det finnes billig god vin også. Og dyr vond.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 13:24   #830
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Min upopulære mening er at mange tenker høy pris = god vin/champagne/whatever. Det er gjort blindtester der folk ikke klarer å kjenne forskjell på rød eller hvit, Cognac og whiskey, dyr eller billig. Dessuten har folk ulike smaksløker og preferanser for hva som er godt.

Jeg har hatt en del aha-opplevelser på vinfronten mht hva jeg trodde jeg likte og ikke likte.

Jeg har blitt mer «snobbete» med årene. Men det finnes billig god vin også. Og dyr vond.

Jeg er der: det finnes 4 ulike viner: hvit, rød, god, dårlig...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 16:18   #831
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg er der: det finnes 4 ulike viner: hvit, rød, god, dårlig...

For meg finnes det en vin: Dårlig

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 16:27   #832
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Av erfaring påstår Helten at all vin, særlig rødvin, smaker migrene. Jeg mener at bobler ødelegger smaken av vinen og dessuten får jeg hikke. Champagne og proseco og øl med mye kullsyre er ikke gaver jeg setter pris på for å si det sånn.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 16:57   #833
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Jeg finner det kjemperart at man sammenlikner prosecco og cava/cremant/champagne. Det er jo virkelig 2 helt forskjellige ting, både smaksmessig, produksjonsmessig og drue.
Detblir som å sammenlikne epler og pærer.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 17:33   #834
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg finner det kjemperart at man sammenlikner prosecco og cava/cremant/champagne. Det er jo virkelig 2 helt forskjellige ting, både smaksmessig, produksjonsmessig og drue.
Detblir som å sammenlikne epler og pærer.

Jo da, jeg kan godt si at jeg liker melk bedre enn brus f.eks. Kan si at jeg liker pærer bedre enn epler også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 18:11   #835
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Epler og pærer er jo relativt sammenlignbart det. Jeg liker epler, men er ikke glad i pære

(Og drikker ikke alkoholholdige greier eller alkoholfrie utgaver av sånne drikker uansett )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 20:50   #836
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Jeg har mistet mye av troen på Norge AS, mener at sosialdemokratiet knaker i sammenføyningene. Har inntrykk av at de fleste tror mer på institusjonene våre enn det jeg gjør. (Dette er over "hele fjøla")

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no