Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drikker du brus?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Drikker du brus?
Ja, hver dag eller så og si hver dag 61 34,08%
Nei, aldri 22 12,29%
Ja, kun sukkerfri 91 50,84%
Ja, kun med sukker 11 6,15%
Ja, spiller ingen rolle om det er med eller uten sukker 7 3,91%
Ja, men bare i helgene eller svært sjelden 43 24,02%
Farris 12 6,70%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-23, 10:40   #101
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.246
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drikker du brus?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.



Hvordan lager du det vannet da? Smelter snø, eller?

Det jeg gjør er å blande vann fra springen med kullsyre. Har en gammel maskin som er over 10 år gammel. Vi er såpass ivrige på å lage kullsyre vann at vi nå har 5 kullsyrepatron slik at vi ikke trenger å kjøpe så ofte.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 11:59   #102
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drikker du brus?

Drikker pepsimax hver dag, hjemme, ikke på ferier osv. I hverdagen skjenkes første glass etter middag en gang, i helgene etter frokost en gang. Gidder ikke å skjemmes. Ikke drikker jeg kaffe, te, alkohol, melk eller røyker, noe må det vel vere greit jeg også kosenipper til. Og til forskjell fra alle de som drikker kaffe forventer jeg ikke å få pepsimax straks jeg trår foten innforbi døren på besøk hos andre. Blir hverken stressa, sur eller noe om det ikke blir tilbydt under hele besøket. Jeg tar heller ikke med pepsimax i bilen, på vei til møte, på tur eller noe. Jepp, er litt lei av at mange av de som har kaffekopp limt i hånda også ofte er de samme som mener så mye om at pepsimax er skikkelig ille. Det var godt å få det ut!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-23, 12:58   #103
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du brus?

Hehe, Acino, det er jo helt sant alt du skriver om oss kaffedrikkere.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-23, 13:10   #104
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Drikker du brus?

1-2 bokser i helgene.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no