Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine kjoler for runde former ...?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 22:43   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former...??

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

I kolleksjonen fra Zay hos Zizzi (den til høyre på nettstedet) var det noen pene kjoler, synes jeg.

Ja, de kjolene er lekre. Har prøvd kjole nr.9 på hjemmesiden til Zay. Den var lekker, men for stor over bysten. (Ganske sjokkerende, med tanke på at jeg har veldig stor byste.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 22:45   #22
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former...??

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, de kjolene er lekre. Har prøvd kjole nr.9 på hjemmesiden til Zay. Den var lekker, men for stor over bysten. (Ganske sjokkerende, med tanke på at jeg har veldig stor byste.)

Så synd! Jeg tenkte jeg skulle se om de har den eller nr 10 her i Trondheim.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 14:22   #23
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former...??

Jeg har kjøpt selskapskjole i en butikk som heter Maxima, tror jeg. De har masse lekre kjoler i store størrelser. For å kamuflere mage (og bilringen, slik som meg), kan det lønne seg med todelt, da skaper man inntrykk av litt mer midje. Et godt korsett/body gjør underverker også, en god investering.

http://www.stormoteringen.no/forretninger.htm Her er en oversikt over noen av butikkene, men jeg vet de også har på Lillestrøm bl.a.

Og ja, mange av disse butikkene har kjærringklær deluxe, men det er slettes ikke alt!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 16:15   #24
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former...??

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Klærne på Zizzi er designet for store størelser. Det er ikke str 36 som er oppskalert. Store kropper har andre proposjoner derfor er dette viktig.

På Zizzi har jeg fått hjelp, her i byen stoler jeg mer på hun ene enn hun andre. Med hun ene går jeg inn og sier hjelp hun finner, foreslår og overtaler til å prøve ting jeg er skeptisk på men som jeg blir veldig positivt overasket over

Vi fikk Zizzy-butikk i byen i fjor høst, og jeg var der i våres og kjøpte meg noen antrekk til Frankriketur.
Fikk utrolig god hjelp og fikk klær som var riktig i snittet.
De har også mye fine topper og tunikaer ( men jeg skulle ønske at det var mer uten trykk på).

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:04   #25
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former...??

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Vi fikk Zizzy-butikk i byen i fjor høst, og jeg var der i våres og kjøpte meg noen antrekk til Frankriketur.
Fikk utrolig god hjelp og fikk klær som var riktig i snittet.
De har også mye fine topper og tunikaer ( men jeg skulle ønske at det var mer uten trykk på).

Akkurat det er jeg enig i. En del av applikasjonene kan jeg spare meg også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 20:34   #26
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former ...?

På Coast på Byporten har de stort utvalg, og størrelser ihvertfall opp til 46.

Lykke til!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 20:47   #27
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former ...?

Har du fått tak i kjole?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 20:59   #28
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former ...?

Endte opp med en kjole jeg hadde som jeg fikk fikset litt på - og en topp jeg hadde, som jeg også fikk fikset på!

Ble faktisk riktig så fint - heldigvis!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:02   #29
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former ...?

Så bra!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:07   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former...??

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Så synd! Jeg tenkte jeg skulle se om de har den eller nr 10 her i Trondheim.

Byhaven, er det ikke? Jeg må jo snart på jakt etter julebordkjole!
Men jeg er småbrystet da 90B, der har du meg

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no