Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 17:52   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Denne tråden er en spare tråd, og en miljøtråd
Den burde vel ligge under Poyannas økonomiforum. Men ettersom det er på den lukkede medlemsdelen la jeg den her.
Dette er tråden der vi kan vise hvilke store og små fristelser vi lot gå fra oss. Et bevis på ekte viljestyrke

Første bidrag:

Vi får se om jeg må ta vekk bildet etterhvert, jakka er så utrolig fin og praktisk, men enn så lenge så trenger jeg den faktisk ikke.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:06   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke" tråden

Bra tråd! Her kan vi vel skrive både om små og store ting? Som at jeg kjøpte ikke brød på bensinstasjonen; jeg bakte i stedet selv?!

Jeg kjøpte ikke noen DVDer i dag. Jeg reserverte dem i stedet på biblioteket så om noen dager regner jeg med at jeg får en mail om at jeg kan hente dem.







(dog usikker på versjon, men jeg kan jo bare reservere andre versjoner når jeg har sett disse).


Sist redigert av Pelen : 12-09-07 kl 18:11.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:06   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke" tråden

Jeg shopper ikke så mye til meg selv om dagen, men desto mer til guttene. Dette shoppet jeg ikke til lillebror i går:






... men det spørs om jeg klasrer å la være å kjøpe dem på sikt.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:23   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke" tråden



Jeg shoppet IKKE Kamik Snowkone til storebror i dag. Skulle ønske det var fordi jeg ombestemte meg eller noe, men det var utsolgt i størrelsen hans på Sierra Trading...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:29   #5
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke" tråden

I dag var jeg på shoppetur med mannens VISA (jaja, vi har felles økonomi, men lell da). Jeg endte opp med å betale mellomlegg på 126 kr da jeg byttet noe klær til ungene på Lindex.

Ikke i shoppehumør i det hele tatt for tiden.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:34   #6
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Jeg gikk ikke innom HM og shoppet den tunikaen jeg har siklet på i ukesvis

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:44   #7
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke" tråden

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Bra tråd! Her kan vi vel skrive både om små og store ting? Som at jeg kjøpte ikke brød på bensinstasjonen; jeg bakte i stedet selv?!

Jeg kjøpte ikke noen DVDer i dag. Jeg reserverte dem i stedet på biblioteket så om noen dager regner jeg med at jeg får en mail om at jeg kan hente dem.




Stolthet og fordom har jeg sett ørten ganger. Blir aldri lei.

Denne bestilte jeg ikke idag. Venter heller til neste mnd. Tror jeg!


__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:46   #8
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Artig tråd Jeg må konsentere meg for å lese IKKE...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:47   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden



Det gjorde vondt, men jeg motstod. Har fremdeles mine 3500,- på konto.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:51   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Jeg var ute for å kjøpe støvler til Pip igår, måtte ha pga hull i de gamle. Var på Skoringen, men der hadde de ingen i hennes størrelse, og de hadde mange modeller i priser fra 150 til 249 kroner.
Måtte i stedet gå inn på Obs! og kjøpe støvler til kroner 99.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:02   #11
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke" tråden

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Denne bestilte jeg ikke idag. Venter heller til neste mnd. Tror jeg!


Shit! Dette kan fort bli "men JEG shoppa den"-tråden

Jeg har ikke shoppet



for det står: NB! ekstra små i størrelsen. Bruksområde: 62/68 = 0-4 mnd. 74/80 = 2-9 mnd. 86/92 = 6-14 mnd. 98/104 = 11-27 mnd. 110/116 = 20 mnd. - 3 år.

Eh? jeg finner det vanskelig å kjøpe en ullbody til A i str 11-27 mnd!

Og siden jeg ikke fikk shoppet det jeg skulle ha shoppet jeg heller ikke denne lilla:


og heller ikke denne røde kjolen



__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:27   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Sukk, nye nøstebarnkatalogen? Jentene kan jo ikke bruke ull rett mot huden, men som lag nr 2 går det greit. Jeg digger nøstebarn

Må tilføye at jeg foreløpig ikke har kjøpt noe nå da

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:32   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden


Jeg kjøpte IKKE denne til Krølle. Jeg kjøpte ikke NOE annet heller.

  Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:44   #14
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke" tråden

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.



Jeg shoppet IKKE Kamik Snowkone til storebror i dag. Skulle ønske det var fordi jeg ombestemte meg eller noe, men det var utsolgt i størrelsen hans på Sierra Trading...

Same her..

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:45   #15
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Jeg er flink til dette shoppet jeg ikke, men mannen derimot

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 22:16   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Fant to kjempefine ting jeg ville ha på benetton.. sukk. Men nei.. vente til uka!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 09:18   #17
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Handlet ikke denne i dag, den var utsolgt.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:45   #18
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke" tråden

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Denne bestilte jeg ikke idag. Venter heller til neste mnd. Tror jeg!


ÅHHH ÅHHHHHHHHHH!! Der rusla det for meg. Den kåpen var helt lækker!!

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:51   #19
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Jeg hører ikke hjemme i denne tråden.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:53   #20
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg hører ikke hjemme i denne tråden.

Hvem gjør vel egentlig det
Poenget er at man prøver, og jeg vil gjøre noe med forbruket mitt nå.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no