Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 08:54   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg bor i Finnmark.
Her kan vi ha ned mot 23 minus og vind på det verste.
Ja, jeg bruker lue, ellers ville jeg fått ørebetennelse og det ene med det andre.
Det ser ikke så bra ut, men midtvinters må jeg bare blåse en god marsj i det.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 09:02   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg er glad i hatter og har også en del fine lueaktige greier som jeg gjerne bruker når anledningen byr seg. Har bl.a. en kjempefin bredremmet rød ullhatt jeg kjøpte i Paris for mange år siden som jeg elsker og en deilig rosa pelslue. Er lykkelig hver gang det er så kaldt at jeg får brukt det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 09:39   #23
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Bruker lue når eg går på tur og det er kaldt
Synes i grunn det er fint med lue, trur eg skal ha som forsett å bruke det oftere !

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 09:49   #24
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Fryser jeg så ta jeg på en lue.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 09:52   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg skal ha ny lue i år, de andre har forsvunnet eller tatt kvelden

Syntes igrunnen denne fra OM er litt fin, liker ikke trange luer

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 09:57   #26
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg bruker omtrent aldri lue. Har mer enn nok hår til å holde hode og ører varme om vinteren.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 09:58   #27
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg bruker luer og hatter så snart kulden setter inn. Mest alpelue, men også strikkeluer og en og annen hatt.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:04   #28
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

For at jeg skal bruke lue, så må det være ekstremt kaldt. JEg får hetta når jeg får noe over ørene.

Selv hvis det er en hette?


Jeg bruker sjelden lue, kun når jeg er på ski. Bruker mye hette på jakken.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:08   #29
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg liker luer. Har mange ulike luer, men har et par favoritter.


Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:14   #30
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Jeg syns mange kler det så godt, jeg tør liksom ikke helt....

Tør? Det er da skitskummelt å IKKE gå med lue! Lov meg at du i hvert fall ikke går ut med vått hår

Jeg har et par strikkaluer jeg liker godt, og en vindtett med skjerm og øreflapper som jeg bruker når det trengs.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:18   #31
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg er avhengig av lue på kalde dager. Har ei grønn fleecelue når jeg er ute og leker med storesøster og en sort alpelue ellers.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.

Sist redigert av Mandino : 28-09-07 kl 15:03.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:45   #32
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

KUN når jeg går på ski.
Og så bruker jeg hjelm i slalombakken :gårforanmedetgodteksempel:

Jeg ser ut som en nøtt når jeg har "ting" på hodet.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:52   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg går med lue hvis det er kaldt. Jeg har en vanlig buff og en polarbuff. De liker jeg veldig godt. Ei gammel strikka ull-lue bruker jeg hvis det er ekstremt kaldt da gjerne med buff under.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:56   #34
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Er det kaldt har jeg noe på hodet. Luer til jakker og hatter til kåper. I avataren min er favoritthatten avbildet

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 11:31   #35
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Ikea hadde noen flotte for noen år siden. Lignet mest på de figurene fra Påskeøya. Kjøpte likesågodt 3 stykker jeg.

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:02   #36
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg fryser lett, så jeg bruker lue.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:35   #37
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Hvis det er minusgrader, bruker jeg en strikket rødoransje lue med øreklaffer. Den er kjempevarm, og jeg synes jeg kler den veldig godt.

Når jeg sykler på høsten/vinteren bruker jeg også lue, men da en tynn Tinsulatelue eller en ullfinlandshette fra Janus.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 14:44   #38
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg elsker luene mine og jeg har en fi-in samling av diverse varianter. Alt fra feminine strikkaluer, til svære "soppeluer" til vanlige luer og barnslige luer. Tenkte faktisk i morges at det er på tide å hente dem ned fra loftet. De må selvfølgelig matches med skjerf, votter eller hansker.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 14:59   #39
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg bruker Lowe Alpine lue om det er kaldt, men har nå fått meg en litt mer "normal" lue til å bruke til daglig.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 15:33   #40
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg er så heldig at jeg kler nesten hva det måtte være av hodeplagg, og så fort det er antydning til kulde ute (enten i form av minusgrader eller kald vind) slenger jeg på meg en lue eller hatt.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no