Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 16:14   #41
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg bruker lue nå jeg
Jeg elsker luer, så det begynner jeg med så fort jeg kan, og nå er det jo kaldt nok så.
Yndlingen min er en som jeg fant på Accezorise (eller hvordan det skrives, den som er sammen med Monsoon ofte) i fjor, strikket ull lue, sånn typ alpelue-aktig. Har mørkrød og blå i den.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 16:16   #42
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
 
5barnsmor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 602
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Ja, jeg har noe på hodet hele året, sommer som vinter.

Jeg gjør også det

__________________
gutt 1995, jente 1996, jente 1998, jente 2002, gutt 2005 og jente 2009
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 16:46   #43
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Klart det! Jeg elsker å gå med en tøff lue som matcher jakken. Føler meg knallstilig da!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 18:26   #44
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg bruker aldri hodeplagg.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:13   #45
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Bruker endel caps om sommeren, og lue om vinteren. Mot migrene om sommeren, og mot kulde når det er skikkelig kaldt.(jobber i naturbarnehage, så vi er jo ute uansett.)

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:26   #46
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Her er noen luer: http://www.monsoon.co.uk/icat/acczhatsandcaps

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:28   #47
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Ja jeg bruker lue på vinteren. Har samme lua som skiskytterlandslaget bruker,

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:28   #48
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Nei, er ikke flink til å bruke lue.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 21:35   #49
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Selv hvis det er en hette?


Jeg bruker sjelden lue, kun når jeg er på ski. Bruker mye hette på jakken.

Det er jo over ørene, så ja

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 21:42   #50
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg kler IKKE lue.

Innrømmer glatt av at den grunn bruker jeg ALDRI lue.
Tar fram pannebåndet når det blir for kaldt.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 21:51   #51
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg har alltid vært glad i luer og hatter. De siste par åra har det blitt mest alpeluelignende strikkeluer + en rød ullhatt jeg kjøpte på Scorpius for mange år siden.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 21:58   #52
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

I motsetning til Kirsebær har jeg ennå ikke funnet en lue som ikke får meg til å se ut som jeg har rømt fra en institusjon.



Bruker aldri lue

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 22:12   #53
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg bruker lue når det er kaldt, som regel noe alpelueaktig. Aldri nisselue.

Nisselue er kult! Jeg har kortnisselue

Jeg har alltid vært glsd i å bruke noe på hodet, hatter, alpeluer, strikkeluer.
De siste årene har en strikket lue jeg kjøpte i Helsinki en kjempevarm augustdag vært favoritten.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 22:14   #54
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

<----- Jepp det gjør jeg. All mulig forskjellige luer og hatter faktisk.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:10   #55
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Akkurat nå bruker jeg en lue fra Katvig (gråstripet).

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:41   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Bruker lue hele vinteren. De skal sitte etter og ikke ha oppbrett.
Jeg fryser helt infernalsk uten lue. Har nok mye med vane å gjøre, men har med unntak av fjortissårene alltid brukt lue.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:54   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jepp. Jeg liker luer, men er ikke så glad i sixpence og sånn. Det ser fort litt Love Story-ut, synes jeg.

Dette er yndlingen min for tiden, med matchende deilig skjerf og votter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg lue.jpg (65,4 KB, 21 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 08:47   #58
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jepp. Jeg liker luer, men er ikke så glad i sixpence og sånn. Det ser fort litt Love Story-ut, synes jeg.

Dette er yndlingen min for tiden, med matchende deilig skjerf og votter.

Nydelig! Er den hjemmestrikket? I så fall, oppskrift?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 08:58   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg bruker så å si aldri lue eller hatt eller caps eller annet hodeplagg. Jeg tror ikke jeg har noen luer en gang. Jeg liker ikke å ha ting på hodet, særlig ikke hvis de er det minste trange (og det er det meste, synes jeg), dessuten er jeg både veldig varm av meg og har tykt hår, så jeg er varm nok på hodet. Det eneste jeg bruker på hodet er hjelm når jeg sykler, og jeg liker ikke det heller, men mannen min sier at jeg må, for hvis jeg brekker hodet kan jeg ikke jobbe mer, og det har vi ikke råd til.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Sambo sa en gang at jeg var nesten finere med bøttehatt enn uten.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:03   #60
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg bruker så å si aldri lue eller hatt eller caps eller annet hodeplagg. Jeg tror ikke jeg har noen luer en gang. Jeg liker ikke å ha ting på hodet, særlig ikke hvis de er det minste trange (og det er det meste, synes jeg), dessuten er jeg både veldig varm av meg og har tykt hår, så jeg er varm nok på hodet. Det eneste jeg bruker på hodet er hjelm når jeg sykler, og jeg liker ikke det heller, men mannen min sier at jeg må, for hvis jeg brekker hodet kan jeg ikke jobbe mer, og det har vi ikke råd til.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no