Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 20:37   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

I går var jeg innom Fine Ting og kjøpte en OM bluse
Men, jeg så en aldeles nydelig jakke jeg ikke får ut av hodet
Den hadde også passet helt perfekt til skjørtet mitt,samme farge og stoff

Jeg var i tvil, men kjøpte lusen
Jeg ringte dit i dag for å høre om prisen på jakken, og da lurte damen på om jeg skulle bytte blusen (akkurat den størrelsen hun skulle hatt )

Jeg har altså denne blusen fra før


Blusen bakfra i en annen frage
Det er fine broderier på albuene (den ser litt kjedelig ut på bildet, finere i virkeligheten)

Har også to hvite bomullstopper fra OM med lange ermer

Denne kjøpte jeg i går



har dette skjørtet



Og her er den jakken som er så nydelig






Ville dere byttet bluse nr. 2 og kjøpt den blå jakken?

Jeg har overhodet ikke samvittighet til å beholde blusen og kjøpe jakken i tillegg nemlig.

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 11-10-07 kl 20:43.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:38   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Jeg ville gitt vekk bluse nr en sporenstreks og beholdt nr to og jakken.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:38   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Jeg har også denne blusen fra i år



Her er de to bomullstoppene



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:39   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ville gitt vekk bluse nr en sporenstreks og beholdt nr to og jakken.

Enig i at bluse to er finere enn bluse en, men bluse en har jeg brukt
bluse to kjøpte jeg i går og den er ikke brukt

Jakken er deilig og tykk og jeg tror den bir god og varm i vinter

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:46   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Jeg ville ha beholdt bluse 2, kjøpt jakken, og scoret meg en liten ekstrabonus. Du er jo ikke offentlig ansatt, vel ?

Din "OM høst 2007 kolleksjon" øker vesentlig i værdi hvis den er komplett.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:47   #6
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

"kjøpte lusen"

Jeg har også prøvd den jakken, den er kjempefin (men for kort på ermene selv om den skal være sånn).

Jeg er enig med Sitron . Jålebukken også

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:49   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg ville ha beholdt bluse 2, kjøpt jakken, og scoret meg en liten ekstrabonus. Du er jo ikke offentlig ansatt, vel ?

Din "OM høst 2007 kolleksjon" øker vesentlig i værdi hvis den er komplett.

Nei privat ansatt, og kan jo alltids gjemme bak det at jeg må ha pene klær (ikke olabukse) på jobben .Mine mannlige kollegaer bruker skjorte og slips, litt mer variasjoner for jenter å kle seg jobbpent

Jakkn er utrolig fin, har ikke prøvd den, bare kjent på den og beundret den.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:54   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Jeg ville nok også satset på å beholde bluse nr to og kjøpt jakken. Så kan du jo kanskje selge bluse nr 1 eller jobbe litt overtid

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:56   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg ville nok også satset på å beholde bluse nr to og kjøpt jakken. Så kan du jo kanskje selge bluse nr 1 eller jobbe litt overtid

Og nå begynner jeg som egentlig ikke liker OM noe særlig å få veldig lyst på den strikkede tunikaen som er vist en del ganger i shopping tråden. Hmmm lurer på om de kan ha den på Capone?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:58   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Jeg har helt klart kjøpt jakken! - den var kjempefin. Blusen er fin den også, men litt mer vanlig på no' vis.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:08   #11
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Ja, bytt blusen i jakken. Jakken var mye finere. Mer anvendelig om vinteren også.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:12   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Bluse nr. 2 er finest.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:12   #13
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Mener å huske at du ikke trives i mørkeblått. Kan det stemme ?? I så fall ville jeg beholdt blusen og funnet en annen jakke.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:35   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Bluse nr 2 kjøpte jeg i går og kan byttes.Bluse nr 1 har jeg brukt ...men egentlig er bluse nr 2 finere i virkeligheten enn på bildene.
Det er må metallmansjett knapper på den og nydelige broderier på albuene.

anblir veldig lurt av bilder egentlig.Da jeg så denne kolleksjonen første gang , kun bilder, tenkte jeg at herfra skulle ikke jeg kjøpe mye.
Det ble akkurat omvendt

klærne er ikke marineblå heller, de er midnightblue, mye finere enn marineblå.
Jeg har skjørtet og en strikkegenser/jakke, og trives godt i fargen



Nei, jeg tar med bluse nr 2 på jobb imorgen og satser på å bytte i jakken jeg tenker jeg


Tusen tak for gode tips

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:36   #15
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Bluse nr 2 passer nå langt bedre i fargen til blått enn det som er helt hvitt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:45   #16
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Jeg prøvde den jakken nå i Bergen og den var bare helt nyyyydelig. Jeg hadde byttet på flekken. Hadde løpt avgårde ....

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:49   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bluse nr 2 passer nå langt bedre i fargen til blått enn det som er helt hvitt.

Du gjør det vanskelig å velge ....bluse to er også veldig fin nemlig.

Jeg får tenke hardt på dette til imorgen, da skal jeg en tur på kontoret

Snill & Grei, jeg turde ikke prøve en gang jeg, bare så lenge på den.Var så fin.
Men var den så kort på ermene som det syntes på bildet?

Syntes ofte OM plaggene avviker litt fra bildene

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:50   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Vel, jeg syns nr en var utrolig lite fin, så du må jo selvsagt velge de som er finest sammen. Rysjer er for prester fra middelalderen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:56   #19
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Du gjør det vanskelig å velge ....bluse to er også veldig fin nemlig.

Jeg får tenke hardt på dette til imorgen, da skal jeg en tur på kontoret

Snill & Grei, jeg turde ikke prøve en gang jeg, bare så lenge på den.Var så fin.
Men var den så kort på ermene som det syntes på bildet?

Syntes ofte OM plaggene avviker litt fra bildene


Jakken var til å spise opp, sånn utseendemessig da Problemet var nettopp armene, da sikkert spesielt på meg. Jeg har laaaange armer, og trekker en del over rygg/skuldrene. Jeg måtte ha jakken i str. 3, men det var ikke uvanlig at man måtte gå opp i str. på jakkene sa den hyggelige damen. 3 kvart arm ble helt feil på meg. Følte jeg hadde armene helt oppunder albuen. Det var jo ikke slik da sa butikkdamen, og dessuten skal det være slik sa hun (hun vil jo selge ). Jeg syns det ble veldig rart. Hva skulle jeg i såfall ha under? Er avhengig av å ha noe pent under da. Enten kan genserarmen ikke stikke fram, men det blir jo litt kaldt, ellers må man ha en pen langarma genser/bluse kanskje med litt rysjer foran for å pynte opp. Da helst en OM bluse slik at det matcher Dette er jo bare min mening da, jeg vet jo at jakkearmene skal være slik. Det var veldig uvant. Jeg kjøpte ikke jakken nettopp av denne grunn. Ellers var jakken knallfin, og jeg ser for meg at den er finere på en som er litt kortere/mindre enn meg.

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:02   #20
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: I tvil ....kan dere hjelpe meg litt

PS!
Butikkdamen tipset meg om å ha OM pulsvarmere under jakka. Det var visstnok litt av poenget skjønte jeg. Selv om jeg syns det ble litt
rart også

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no