Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan bruker dere FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 23:55   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan bruker dere FP?

Jeg har link i mine favoritter, som går rett inn på kontrollpanelet mitt her på FP. Der sjekker jeg alle diskusjoner jeg abonnerer på, før jeg trykker Uleste innlegg. Det er sjelden jeg går inn på et enekltforum for å lese, men det hender.

Hvordan bruker dere FP?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 23:59   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Kontrollpanel først, deretter Uleste innlegg, og så et par underfora jeg abonnerer på (Flisespikkeriet og moddeforum). Noen ganger går jeg rett inn i enkelte underfora for å se, og noen ganger søker jeg opp enkeltbrukere for å se hvilke tråder de har postet i. Og så sjekker jeg bloggene en gang eller to om dagen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 00:19   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Stort sett som Skilpadda. Kontrollpanel først, deretter uleste.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 00:21   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Kontrollpanelet - uleste innlegg. Abonnerer ikke på noe. Er det lenge siden jeg har vært inne, går jeg av og til på utvidet søk og skriver inn nicket mitt for å få opp de trådene jeg har vært aktiv i sist, for å se om det har skjedd noe på den fronten.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 00:33   #5
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Som de over. Kontrollpanel - uleste innlegg.
Jeg abonnerer på de trådene jeg selv har deltatt i.

Hvis jeg selv skal starte en tråd søker jeg i gjeldende underforum for å se om det har blitt postet noe lignende før.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 00:42   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Ikke noe system.
Men sjekker kontrollpanel og uleste da.. stortsett. Sjelden jeg leter opp tråder jeg ikke vet finnes.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 07:34   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Kontrollpanel, uleste innlegg, blogger og personstalking. I den rekkefølgen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:13   #8
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Jeg tar uleste først jeg. :sær: Deretter tar jeg kontrollpanel for å sjekke de trådene jeg abonnerer på (og om noen har gitt meg koselige, grønne prikker). Så er det bloggene. Prosedyren gjentas om og om igjen i løpet av dagen.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:19   #9
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg tar uleste først jeg. :sær: Deretter tar jeg kontrollpanel for å sjekke de trådene jeg abonnerer på (og om noen har gitt meg koselige, grønne prikker). Så er det bloggene. Prosedyren gjentas om og om igjen i løpet av dagen.

Signerer, bortsett fra at jeg ikke har tilgang til bloggene. Er det fordi jeg ikke har blogg selv?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:21   #10
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Du har tilgang hvis bloggene er åpne, men mange har lukket bloggene for andre enn de som står på vennelistene deres.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:24   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Signerer, bortsett fra at jeg ikke har tilgang til bloggene. Er det fordi jeg ikke har blogg selv?

Mener du at du ikke har tilgang til noen blogger? Da er noe feil, i så fall; det er mange åpne blogger (min, f.eks.).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:26   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Kontrollpanel - uleste, og hvis jeg har mer tid da, så sjekker jeg litteraturforumet og film/musikkforumet. Innimellom sjekker jeg bloggene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:28   #13
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Signerer, bortsett fra at jeg ikke har tilgang til bloggene. Er det fordi jeg ikke har blogg selv?

Hvis du klikker på linken "blogger" øverst på siden skal de bloggene som er åpne komme opp (nyeste blogginnlegg).


Sitat:

Prosedyren gjentas om og om igjen i løpet av dagen.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:35   #14
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du at du ikke har tilgang til noen blogger? Da er noe feil, i så fall; det er mange åpne blogger (min, f.eks.).

Joda, jeg har tilgang til din blogg. Jeg har nok vært nysgjerrig på andre enn deg.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:35   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Joda, jeg har tilgang til din blogg. Jeg har nok vært nysgjerrig på andre enn deg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:41   #16
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Busted.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 09:49   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Pfft, det er bare tull, Dragen. Bloggen min er også åpen, og det er jo selvfølgelig den du var nysgjerrig på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 10:06   #18
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Kontrollpanel, uleste innlegg, blogger.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Prosedyren gjentas om og om igjen i løpet av dagen.



Av og til bruker jeg søkemotoren hvis jeg lurer på noe som noen kan ha skrevet om før.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 10:09   #19
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Kontrollpanel, leser pm og prikker.
Deretter uleste innlegg, så tar jeg det derfra

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 10:56   #20
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pfft, det er bare tull, Dragen. Bloggen min er også åpen, og det er jo selvfølgelig den du var nysgjerrig på.

Selvsagt. Jeg har bare vært litt full av sitronsaft i det siste.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no