Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan bruker dere FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 11:03   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Selvsagt. Jeg har bare vært litt full av sitronsaft i det siste.


Åh. Ja, den er jeg også litt nysgjerrig på, gitt!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:18   #22
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Jeg har "Nye meldinger" på speed-dial i Opera. Det er alt jeg trenger. Så tar jeg og sjekker kontrollpanelet en gang innimellom.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:25   #23
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Joda, jeg har tilgang til din blogg. Jeg har nok vært nysgjerrig på andre enn deg.

Sikkert jeg som er dum her men: Hvordan vet du at noen har en blogg dersom du ikke kommer inn på den? Jeg tror at jeg ser bare dem jeg har tilgang på. Stemmer ikke det?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:31   #24
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Sikkert jeg som er dum her men: Hvordan vet du at noen har en blogg dersom du ikke kommer inn på den? Jeg tror at jeg ser bare dem jeg har tilgang på. Stemmer ikke det?

Man ser det under avataren når folk poster i forumet. :har trykt på mang en lukket blogg:
<---

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:32   #25
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Neida, alle ser hvor mange blogginnlegg hvert medlem har skrevet, men det er bare de på vennelisten til de med lukkede blogger som faktisk har tilgang.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:33   #26
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Jeg gjør omtrent som dere andre, bruker Kontrollpanel og Nye meldinger. Nysgjerrig som jeg er, bruker jeg noen ganger å se på hvem som er aktive. Om mange ser på samme tråd tyder det nemlig på at det er noe spennende jeg må få med meg. Bloggene sjekker jeg også jevnlig (også de som jeg ikke har adgang til - evig optimistisk og håper jeg plutselig har havnet på vennelisten likevel ).

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:36   #27
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Man ser det under avataren når folk poster i forumet. :har trykt på mang en lukket blogg:
<---

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Neida, alle ser hvor mange blogginnlegg hvert medlem har skrevet, men det er bare de på vennelisten til de med lukkede blogger som faktisk har tilgang.

Hepp! Der hadde det kommet en linje til under avataren gitt. Da skal jeg jammen meg sjekke rundt hvem som har sperret meg fra bloggen sin og sende sutre-PM-er.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:38   #28
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Albertineeeee! Hvorfor er du ikke glad i meg?







__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:40   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hepp! Der hadde det kommet en linje til under avataren gitt. Da skal jeg jammen meg sjekke rundt hvem som har sperret meg fra bloggen sin og sende sutre-PM-er.

Det var synd du ikke oppdaget det litt tidligere, så hadde Torsk fått litt av den oppmerksomheten han ønsket seg da han opprettet bloggen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:42   #30
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var synd du ikke oppdaget det litt tidligere, så hadde Torsk fått litt av den oppmerksomheten han ønsket seg da han opprettet bloggen.

Hva? Var ikke jeg med fra begynnelsen?


Toooooorsk! Hvorfor var du ikke glad i meg i begynnelsen?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:43   #31
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Esme, jeg har lukket bloggen min for å skåne folk for masse negativitet. Det er så mye tragisk der inne at det kan ta livsgnisten fra enhver.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:44   #32
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh. Ja, den er jeg også litt nysgjerrig på, gitt!

Alle barna-vitser.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:46   #33
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var synd du ikke oppdaget det litt tidligere, så hadde Torsk fått litt av den oppmerksomheten han ønsket seg da han opprettet bloggen.

Derimot ramlet det inn med modder som ville skryte av at de kunne lese alt som fantes. Heldigvis kom Miss Norway på banen etter hvert. :fortsatt litt snurt over at Sokk aldri lurte på bloggen min:

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva? Var ikke jeg med fra begynnelsen?


Toooooorsk! Hvorfor var du ikke glad i meg i begynnelsen?

Øyh, har du ikke lest bloggen min ordentlig, din sjuskeleser!?!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:48   #34
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Esme, jeg har lukket bloggen min for å skåne folk for masse negativitet. Det er så mye tragisk der inne at det kan ta livsgnisten fra enhver.

Åh, ikke tenk på det, jeg liker bare å sutre litt jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:50   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Albertineeeee! Hvorfor er du ikke glad i meg?



Synd man ikke kan hindre modder innsyn, gitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:56   #36
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Etter et par glipper i begynnelsen der jeg svarte i blogger jeg strengt tatt ikke hadde tilgang til så leser jeg ikke lenger lukkede blogger, Elinblu. Så du skal slippe å være redd for at jeg skal lese noe.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 12:16   #37
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Jeg er utestengt fra en hel rekke blogger, jeg. :snurtinnimeg:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 12:22   #38
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.667
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Jeg har en masse forum favoritter som ligger under adresselinjen i webleseren. Må innom alle på samme måte (untatt NM som går rett i barselgruppen ikke i kontrollpanelet).

Gjentar hele dagen mange ganger.

Eneste underforum jeg er innom på noen forum er moddeforumet (ikke her inne), ja og så et underforum som hele tiden har feilplasserte innlegg .

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 12:25   #39
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Jeg har FP som favoritt på bookmarklinja på macen. Sjekker Kontrollpanel først, og har nylig oppdaget Uleste innlegg - noe som har gitt meg et nytt forumliv. Tidligere gikk jeg inn på de enkelte underfora. Stalking driver jeg ikke med, men kanskje det er en idé?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 12:27   #40
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bruker dere FP?

Hva er stalking? *grønn*

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no