Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 15:29   #41
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvor blir det av spikkerne? Det er jo mange som har signert også. :tsktsktsk:


Datamaskinen din må være bra fantastisk hvis den spesifiserer hvem du må prikke.

Du var den første spikkeren som leste det.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Det hadde vært fantastisk å få tilbakemeldinger à la: Nå må du prikke Benmurphy før du prikker noen andre, han har hatt det travelt og fått lite søvn i det siste.

Det hadde vært rasende festlig.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Fanken, jeg som satt og gledet meg til å ta Iset!

Jeg må visst prikke Nebbia før jeg kan prikke Kirsebær.

Jeg håpet også på å få være første spikker.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 15:57   #42
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prikker dere?

Jeg prikker, men kan sikkert bli flinkere. Skal skjerpe meg fra i dag.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:00   #43
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Ja, jeg prikker. Har dog en veldig høy grense for å dele ut røde prikker.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:01   #44
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prikker dere?

Jeg prikker i ny og ne, men bare grønne. Ser ikke helt hva som er vitsen med røde prikker annet enn å skape noe negativt.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:04   #45
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Prikker dere?

Jeg er ikke så flink til å prikke.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:09   #46
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

I prick.

You Prick?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:20   #47
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

You Prick?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:21   #48
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

You are such a prick...

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:34   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Har ikke helt forstått dette med disse prikkene, jeg...... Grønne og røde- de røde er ikke bra...?????? Hvordan prikker jeg da? Har lest utrolig mange gode innlegg her på forumet, og de burde jo absolutt ha fått en grønn prikk fra meg!!!

For å gi tilbakemelding til et innlegg, trykker du på dette symbolet: under avataren. (Det skal forestille en vektskål, men det er det ikke så mange som ser. ) Da får du opp et vindu der du kan krysse av for om du er positiv ("grønn prikk") eller negativ ("rød prikk") til innlegget, og du kan også skrive en kommentar.

Hvis du går inn på kontrollpanelet ditt, kan du se om du har fått tilbakemeldinger fra andre, og lenger ned på siden står også de siste tilbakemeldingene du har gitt ut.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:48   #50
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker dere?

Jeg er ikke så flink til å prikke. Kunne vært mye flinkere. Skjerpings.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:55   #51
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prikker dere?

Jeg prikker.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:02   #52
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prikker dere?

Ja, jeg prikker. Kunne godt vært mer aktiv på prikkefronten, da.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:04   #53
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Prikker dere?

Hmmmm, får ikke til å prikke jeg. Må man ha et visst antaller prikker selv? Eller antall innlegg eller? Jeg å vil prikke

__________________
Snille jenter kommer til himmelen, trollete jenter kommer dit de vil.
Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:05   #54
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker dere?

Jeg prikker. Både oppmuntrende prikker, og til innlegg jeg synes er gode. Røde prikker føler jeg sjelden behov for å gi. Tror jeg har gitt en stk i min tid her på FP.

Faktisk så kjenner jeg at når jeg en sjelden gang beveger meg inn på forum hvor man ikke kan prikke, så er det i grunnen et savn. Liker prikker, jeg!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:05   #55
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker dere?

Jeg pikker alle farger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:07   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Tispa, her.

Hmmmm, får ikke til å prikke jeg. Må man ha et visst antaller prikker selv? Eller antall innlegg eller? Jeg å vil prikke

Jeg tror det skal gå an å prikke uansett, men at du ikke gir poeng med prikkene dine før du har fått et visst antall poeng selv. (Det var jammen et klart og entydig svar. ) Hva skjer når du forsøker å prikke, da?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:09   #57
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

You are such a prick...

This is my wife, and this is my daughter, and this litle prick is my son

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:16   #58
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror det skal gå an å prikke uansett, men at du ikke gir poeng med prikkene dine før du har fått et visst antall poeng selv. (Det var jammen et klart og entydig svar. ) Hva skjer når du forsøker å prikke, da?

De blir grå..... Blir en tilbakemld om ikke annet da

__________________
Snille jenter kommer til himmelen, trollete jenter kommer dit de vil.
Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:19   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Tispa, her.

De blir grå..... Blir en tilbakemld om ikke annet da

Nettopp - de grå prikkene gir ikke poeng, men de er jo prikker de også. Kommentaren er da det viktigste uansett.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:21   #60
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Prikker dere?

Så gøy!
Da skal det prikkes heretter På godt og vondt...

__________________
Snille jenter kommer til himmelen, trollete jenter kommer dit de vil.
Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no