Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Favoritt-ampull
Ristretto (svart) 7 12,50%
Arpeggio (mørk lilla) 17 30,36%
Roma (mørk grå) 5 8,93%
Decaffeinato Intenso (mørkerød) 3 5,36%
Livanto (bronsebrun) 4 7,14%
Capriccio (grønn) 1 1,79%
Volluto (gull) 1 1,79%
Cosi (mørkebrun) 4 7,14%
Decaffeinato (rød) 0 0%
Lungo - Vivalto (lyseblå) 2 3,57%
Lungo - Decaffeinato Intenso (blekrød) 0 0%
Lungo - Finezzo (gul) 0 0%
Herregud - tidenes DUSTEPOLL! 12 21,43%
Deltakere: 56. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-08, 13:07   #1
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Pållen er IKKE anonym; det er viktig å kunne vite om sine kaffe-sjele-BFFere.

Scenario: Du er helt knusktom for kaffeampuller/pods og sorgen herjer. Nespresso tilbyr å straks komme på døren med én valgfri ampull. Hvilken velger du?


Med andre ord: Hvilken er DIN favoritt?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:10   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Jeg tror det er den lilla, men venter på Amidriel for fasit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:10   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

De får selvsagt døren smelt i trynet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:11   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Cosi eller Roma.

  Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:12   #5
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Jeg liker den lilla godt, men tror kanskje det var en spesialutgave? Den eneste jeg virkelig ikke liker er den grønne. Den er fæl.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:14   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Jeg må sitere unge dr Norway

Sitat:

…kaffemaskin er ikke gadgets. En ekte gadget skal ha noe bittelitt unødvendig over seg, …



Jeg liker Lungo best, men har ikke smakt alle. Får man stemme da?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:14   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Spesialutgavene har andre farger, den siste var mørkeblå. Jeg har bare tatt med de vanlige.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:16   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg må sitere unge dr Norway




Jeg liker Lungo best, men har ikke smakt alle. Får man stemme da?



og selvsagt kan man stemme selv om man ikke har smakt alle, man kan jo ha en favoritt likevel.

og det skal selvsagt stå "Lungo-" foran de to siste også. De er jo lungo-varianter alle tre.

Modde modde modde!!!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:23   #9
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Får jeg bare stemme på én? Det blir jo som å be meg velge mellom mann og barn!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:24   #10
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Svart!! Og så er jeg veldig glad i Roma.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:26   #11
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Får jeg bare stemme på én? Det blir jo som å be meg velge mellom mann og barn!

Hva velger du, mann eller barn?

Noe galt i å spørre om det, da?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:27   #12
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Hva velger du, mann eller barn?

Noe galt i å spørre om det, da?

Det spørs vel hvem som hører hva du svarer.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:37   #13
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Den grønne, mørkebrune og lyseblå!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:55   #14
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Arpeggio er min favoritt. Har vært en og annen spesial opp gjennom tidene som har utmerket seg.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:03   #15
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Jeg velger meg Arpeggio.
Eller Roma. Eller Capriccio. Ristrettoen er også god. Det er nesten ikke mulig å velge.

@aC: Du liker mye forskjellig også. Men Ristrettoen er sterkest og dermed mest effektiv på deg.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:04   #16
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Cosi. Synes det er utrolig god.

Så på mail nå at man kunne få en med karamellsmak (sikkert limited edition). Har noen smakt den?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:06   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg velger meg Arpeggio.
Eller Roma. Eller Capriccio. Ristrettoen er også god. Det er nesten ikke mulig å velge.

@aC: Du liker mye forskjellig også. Men Ristrettoen er sterkest og dermed mest effektiv på deg.

Ok. Da kan jeg stemme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:09   #18
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Alltid litt vanskelig med besøk og kaffeservering med så mange ulke smaker.
F: "Lyst på kaffe?"
Gjest:"Ja gjerne."
F: " Hva slags smak?"
Gjest: " Hm, vanlig?"
Osv.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:26   #19
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Her står ikke de jeg pleier å drikke. Våre er ikke sånne tupper men runde.

Åja,nå kom jeg på det. Vi har en annen type, den som ikke selges i butikk men bare på nett. Det er vistnok business utgaven vi har. Virker ikke som farger og navn er det samme?

Her er mine favoritter: Her ligger en oversikt de vi pleier å bestille. Jeg liker best den mørkebrune.

__________________
Propella

Sist redigert av Propella : 08-12-08 kl 14:31.
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:34   #20
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Mørk blå, Special Club. Jeg har hamstret siden den er limited edition. Når den går ut går jeg tilbake til lilla, Arpeggio.
Fikk en ny ladning i dag, nå sitter jeg med en med ingefær-smak (Gingembre confit). Smaker jul, ganske god faktisk. Skal også prøve den med karamell (Caramel), rapport kommer.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no