Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Oppbevaring av sko

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-09, 22:50   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Oppbevaring av sko

Trenger system i rotet og vi har mange par sko!

Ser for meg noen slags knagger eller annet smart?

Elfa har disse, men det er jo pingle med plass til to par sko for den prisen.



Har ikke særlig lyst på skoskap, da jeg har en illusjon om at det er plass til få par sko, pluss at jeg ikke helt vet hvor jeg skal ha de.

Har du noen tips slik at jeg slipper tråle europris, skeidar, bohus etc - tenker først og fremst på masse sko som ikke bruker til hverdags.

Hvor har egentlig folk alle skoene???

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:53   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaring av sko

Vi har en tre-etasjers skohylle i skapet i gangen, over henger det jakker.

I tillegg har jeg tre av disse skoskapene fra Ikea på rekke og rad under vinduet. Det er dobbelt så det er plass til mange par sko. 8 par store herresko pr. skap, flere om det er barnesko, sandaler etc.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 00:02   #3
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Oppbevaring av sko

i vår inne bod har jeg denne

med to sånne:

i ungene sinne sove rom har vi en sånn:
det er en cd hylle

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 11:10   #4
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppbevaring av sko

Vi har et stort garderobeskap i gangen, 40cm dypt og med skyvedører.


Der har vi fått hver sin hylle til sko. Der har vi det vi bruker mest. Vintersko og andre sko som er i mindre omløp har fått plass i to plastkasser i boden.

Jeg har i tillegg reservert meg en kasse til småsko/sommersko inne i skapet.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 11:49   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaring av sko



Vi har 1 enkel og 1 dobbel sånn, passer utmerket med sånn til hver av oss.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 12:55   #6
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaring av sko

Jeg har slike stoffesker fra Ikea stablet på toppen av en hylle i et stort skap. Veldig kjekt at det er vindu som kan åpnes på enden slik at det er lett å finne skoene man leter etter og enkelt å ta de ut og sette tilbake. De kan stables i høyden så mange du vil og får plass i bunnen av et skap, på toppen av en hylle eller hvor det nå skulle være litt plass til overs.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 13:29   #7
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppbevaring av sko

Denne fra IKEA ser jo genial ut til oppbevaring av mange sko som ikke er i daglig bruk (hvis du har et skap som passer):

LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no