Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er egentlig vitsen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 22:20   #121
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

nehei så! hvertfall ikke denne gangen! (Signere skilpadda osv...)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:23   #122
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

nehei så! hvertfall ikke denne gangen! (Signere skilpadda osv...)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:23   #123
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Spooky! Det var akkurat det jeg skulle til å si!

Jeg nøyet meg med å tenke det. (Bortsett fra den delen med patetisk da.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:31   #124
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Vel, jeg synes det har vært noen den siste tiden, Konradi-bildene og Rune Rudberg ,Ketil Kefte(?) og nå Aurli. La meg si det slik, jeg synes det er nok i massevis!

Jeg tror jeg har sett tre av disse, en må ha gått meg hus forbi.
Min mening er at fire tråder siden forumets opprinnelse, er ikke akkurat fryktelig mange.

At det har vært fire slike på rappen, skyldes vel kjendisenes nye sjokkerende måte å promotere seg selv på.

Jeg tror ikke vi kommer til å bli oversvømmet av slike tråder. Det er forholdsvis sjeldent at slike pr-stunt oppstår. Jeg tenker ikke da på Aulie-saken, da jeg ikke er sikker på om jeg tør kalle den episoden et pr-stunt, eller en desperat og fortvilet handling.


Sist redigert av Myggstukket : 15-03-07 kl 23:16.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:06   #125
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Jeg blir ufrivillig en del av det synes jeg. Siden jeg får en eller annen mail og vips, setter superior maten i halsen ( Ja, jeg spsier ved pcen )

Men ja, jeg er nysgjerrig, men klarer fint å styre meg fra å diskutere slike saker.

For å være helt ærlig har jeg den dag i dag ikke skjønt hva Monica Lewinsky-saken egentlig er. Alt jeg hører er Monica og en sigar. Ikke vil jeg legge de to tingene sammen heller, selv om det kanskje ikke var det som skjedde. Så lite opplyst er jeg om saker og ting

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:08   #126
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Det slår meg at det er flere tråder om hva som bør være lov/ikke lov og hva som bør være normen/ikke normen her inne, enn tråder om Aunli og Rudberg...

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:09   #127
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Det slår meg at det er flere tråder om hva som bør være lov/ikke lov og hva som bør være normen/ikke normen her inne, enn tråder om Aunli og Rudberg...

Men det er jo også mye mer interessante og viktige temaer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:12   #128
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Elin - du er bare rå! Jeg rett og slett digger deg!

Jeg synes det er så vakkert når likesinnede finner hverandre på nettet!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:13   #129
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg synes det er så vakkert når likesinnede finner hverandre på nettet!



Tydelig at det går mot vår - låvv iss in the eeeerrrrrr!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 01:31   #130
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

tråder (som Aulie-tråden o.l.).

Den vanlige tilbakemeldingen til de aller fleste som starter diskusjoner av typen "alle er så dumme/uenige med meg/sier jeg er en dårlig mor fordi de skriver om ..../er så duste fordi di sier gåstoler er farlige/osv.." blir vanligvis svart med "jammen så bare la være å lese diskusjonen da!" i det uendelige.

Vi kan jo ikke alle sammen starte en ny tråd når vi ser diskusjoner vi ikke liker - tenk hvor mye det ville blitt av det da?! Det at du er moderator og "må" lese en tråd du sterkt misliker er jo dumt, men er vel strengt tatt det som skaper problemet her ( )...

Jeg signerer alt m^3 skriver her. Det er igrunnen kortfattet den følelsen jeg sitter med også da jeg leser hva Tinetoff skrev innledningsvis.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Himmel, for en patetisk gjeng med meelopers vi er.


Godt du sa det selv, for her var det mye jatting med ja!


...og jada, det er helt greit det altså, er man enig så er man! Meeloper eller ikke!

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

For å være helt ærlig har jeg den dag i dag ikke skjønt hva Monica Lewinsky-saken egentlig er. Alt jeg hører er Monica og en sigar. Ikke vil jeg legge de to tingene sammen heller, selv om det kanskje ikke var det som skjedde. Så lite opplyst er jeg om saker og ting

Vil du jeg skal hinte med en prikk?
























KØDDA JA!!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 09:22   #131
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vil du jeg skal hinte med en prikk?

Nei, nå har jeg klart meg i flere år uten at nå får det være med både sigaren, Clinton og Monica.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 11:03   #132
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Hvis alle tar det opp til diskusjon når de leser tråder de mener er gale eller umoralske tror jeg vi får mange nyttige diskusjoner. Jeg for min del vil gjerne at folk gjør det. Det er ikke sikkert alle andre er enige i at de er gale og umoralske (det ville være rart), men det skader ikke å tenke over det og diskutere det. Som man diskuterer ethvert annet tema.

Det er ikke så ofte jeg finner slike tråder (mange tråder jeg synes er teite eller uinteressante ja, men ikke så mange jeg synes er moralsk forkastelige), så jeg tror ikke det vil bli noe stort problem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:21   #133
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Men altså... dere er jo flere modder, hvis du misliker den typen tråder så sterkt, Tinetoff, så kunne du jo kanskje bedt noen andre ta en titt? *hjelpsom*

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:00   #134
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg synes det er så vakkert når likesinnede finner hverandre på nettet!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no