Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 11:23   #81
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg skal jobbe hele uken. Mandag til søndag. Juhu!

Eg og.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:17   #82
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

En helg på fjellet og to uker på Gran Canaria.

*Mongostemme*

Noen som har det!
Jeg prøvde å sjekke priser på Åre jeg da, siden vi har 2 døgn avlastning for Mini i påskehelga, men fikk til svar at de kun reserverte hotell for 3 netter av gangen i påska, så da såh!

Da blir det vel tur til fjæra om været tillater det og ellers stort sett kjedelig. Kanskje kino'n er åpen i påska?

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:28   #83
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Opprinnelig lagt inn av Soffers, her.

*Mongostemme*

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:48   #84
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vi skal på hytta på sørlandet onsdag - mandag. Jobber de andre dagene. Gleder meg!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:01   #85
bollerulla
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 16
bollerulla er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vi blir nok mest hjemme, skal pusse båt.
Prøve og få gjordt mest mulig, håper bare været holder seg.
*krysser fingrene*

bollerulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 00:24   #86
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vetsje ennå.

Håper på en tur til hytten på sørlandet. Elsker å tjuvstarte våren der nede. Hvis ikke det går (pga Mr. Norways jobbing eller dårlig værmelding) så blir vi nok hjemme. Spesielt hvis vi får den nye båten vår levert til da!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 03:19   #87
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Skal sannsynligvis sitte på sofaen med mitt brukne ben, tviler på at det blir i oden til påske.

Men da kan man spille Yatzy, scrabble og sjakk med kjæresten sin mens man dikker rødvin om kveldene!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 08:29   #88
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vi blir vel stort sett hjemme, men drister oss til å ta med guttene en natt på et hotell der det i tillegg er badeland. Blir spennende å se om det blir hyggelig eller bare kaos...

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 14:52   #89
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vi har hus i Vesterålen og kjører dit tirsdag i den stille uken sammen med bestemor og bestefar. Blir der til 2. påskedag. 6-7 timer å reise inkl ferge i en time, men det er verdt det; huset ligger landlig til, med diger hage og fjæra 50 meter unna, og det er 10 minutters kjøring til nærmeste "by" (Sortland).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 16:43   #90
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vi skal jobbe mandag og tirsdag i påskeuka, onsdag reiser vi opp til svigers som bor oppe i dalen

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 03:12   #91
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Får besøk av familie fra Australia! *gledermegvanvittig!* Har ikke sett enkelte av dem på 7 år!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 07:58   #92
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Ikkeno. Det skal bli ganske deilig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 08:15   #93
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Jeg skal jobbe i arbeidsdagene. Mannen har ferie og skal pusse litt opp hjemme. Fridagene skal vi være hjemme, litt rydde og pusse opp for å gjøre klar til visning i mai, men mest slappe av og satse på at det er noen andre hyggelige mennesker som vil være sammen med oss.

Selv om jeg liker å gå på ski, så er jeg mest glad i bypåske. Det er da våren kommer på ordentlig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 08:54   #94
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Palmehelgen skal vi på besøk til noen venner på Gjøvik, det blir koselig! Så drar mann og barn på hytta med svigers, jeg drar hjem og jobber man-tirs-ons, så drar jeg opp til hytta hvis føret tilsier at jeg kommer meg inn til hytta fra bilen. Hvis ikke, så drar jeg vel bare opp på torsdagen og henter dem. Påskeaften eller 1. påskedag regner jeg med at vi skal til middag hos mine foreldre.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 17:30   #95
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Aaargh. Det blir nok 10 dager her hjemme ... Vi har jo fri alle sammen så jeg har såå lyst å reise en plass, men vi har ikke penger til det!! Vi skal jo reise i juli og august og der går jo alle pengene. FAEN. Jeg orker ikke tanken på å sitte hjemme hele påskeferien, men må man så må man.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 17:32   #96
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Du får dra på besøk til folk.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 17:37   #97
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Ja, det skal jeg uansett. Det blir nok koselig.
Får gjøre det beste utav situasjonen. Egentlig burde jeg holde kjeft og ikke klage, jeg skal jo tross alt reise til sydligere strøk både i juli og august.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 17:46   #98
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Her er ingenting helt sikkert ennå, men regner med at det blir hjem til a mor på sørlandet. Skal jo flytte dit til sommeren, så det er nok av ting å fikse og se på.

Mannen har veldig lyst til å reise på sykketreningsleir til syden, men han har ennå ikke bestilt noe, så med mindre noen selger han en tur som blir avlyst så tror jeg nok han blir med på sørlandet han også.

Kunne også tenkt meg en liten svippis til Danmark, men får se.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no