Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 21:23   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Det tror jeg i så fall må gjelde ganske små barn?
Gutter er nok generelt sett mye mer urolige og slåss mer, men jentene er jo mye mer trassige, har flere nykker og holder mer på i det skjulte med "faenskap", som det sies her. Tror ingen med tenåringsdøtre synes de har det spesielt lett...
I min jobb har stort sett alle foreldre og kollegaer vært enige i at gutta er lettere håndterlige enn jenter (jeg har vært lærer på ungdomsskolen, og er nå i videregående).

Jeg skal dog være enig i at det er betydelig mer slitsomt for mor med guttebursdag med 13 7-årige gutter som herjer villmann enn 13 søte piker som sitter rolig og hvisker...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:25   #22
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Jeg har temmelig kort erfaring som guttemamma, men generelt sett tror jeg ikke det er verre å oppdra gutter. De er vel ofte mer fysiske, men mange jenter surver til gjengjeld mer, og det kan være ille nok det. Nå generaliserer jeg selvsagt veldig.



Det jeg ofte har stusset på da vi er sammen med mange barn av hvert kjønn er at gutter ofte får lov til å herje mye mer før de blir hysjet på. For to uker siden var vi på åpningsdagen i en helt ny barnehage, og flere av barna var veldig spente og tok det ut i form av løping, litt kasting og roping. Men jevnt over var jenteforeldrene mye raskere på pletten med å roe ned barna sine.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:28   #23
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Her er jenta "verre" å oppdra enn gutten, foreløpig hvertfall.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:30   #24
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg skal dog være enig i at det er betydelig mer slitsomt for mor med guttebursdag med 13 7-årige gutter som herjer villmann enn 13 søte piker som sitter rolig og hvisker...

hvor finner du de jentene? Jeg vil gjerne innvitere de hit til 7 årsbursdag i mai. Sånn er det ikke når mellomste mi har bursdag, men nå har ho gjerne gutter også siden mange av de er mer på det nivået hun er aktivitetsmessig.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:33   #25
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

hvor finner du de jentene? Jeg vil gjerne innvitere de hit til 7 årsbursdag i mai. Sånn er det ikke når mellomste mi har bursdag, men nå har ho gjerne gutter også siden mange av de er mer på det nivået hun er aktivitetsmessig.

Dattera mi og venninnene hennes har alltid vært sånn. Hun blir 11 i år
(Sønnen min blir 8 i mai, og så har jeg to jenter til)

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 22:54   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Jeg tror mange av refleks og vane tolererer to hakk høyere støynivå fra gutter enn fra jenter. Derfor blir det vel gjerne med LEVEN med gutter enn jenter i huset. Med årene så ER det jo sånn at gutter har mer testosteron, og det er vel ikke en veldig oppsiktsvekkende påstand å si at testosteron henger sammen med blant annet aggresjon (både positiv og negativ) og med konkurranseinstinkt. Jeg TROR det blir røffere konkurranser i gutteflokker enn jenteflokker.

Så at det, sånn i snitt, kan være litt mer bråk og leven i gutteflokker enn i jenteflokker, det tror jeg på.

Jenter er vel også - i snitt - flinkere med språk og å uttrykke seg, noe jeg kan forestille meg har både positive og negative sider med årene...


Som alltid: De individuelle forskjellene er nok mye større enn de statistiske. Min erfaring: Min datter volder meg adskillig mer hodebry enn det sønnen min gjør. Han er en ganske forstandig og stillfaren fyr, bortsett fra når han er sammen med en av fetterne eller et par av gutta i barnehagen. Jenta mi er en hissgpropp av dimensjoner, og en skikkelig durkdreven manipulator.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:31   #27
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Guttungene våre er jo bare småttiser ennå, men de slår sjeldent. Det vil si, treåringen slår aldri, mens toåring kan prøve seg med et lite klapp på kinnet til vedkommende som han blir frustrert på.
Seg i mellom er de perlevenner, og jeg håper det varer i evig tid. Jeg tror faktisk ikke at de blir noen slåsskjemper, for utifra hva jeg har sett og notert oppi hodet mitt, tror jeg heller at de blir av den typen man kan betro seg til. Som prater, og ikke bruker vold. De trøster når noen blir lei seg, og inviterer til lek.

Mulig er jeg blitt hjernevasket av søte engleblikk i det siste. Jeg velger selvsagt å tro jeg har verdens beste..

Hadde sikkert oppført seg likedan hvis de to hadde vært jenter.

Når det gjelder oppførselen og oppdragelsen, tror det kommer mer an på hvordan regler man har å forholde seg til, miljøet rundt dem og hvordan andre reagerer på gitte situasjoner. Barn lærer jo som regel ganske mye av andre barn, tar gjerne etter. Men forklarer man da ungen som forelder, med store ord og bokstaver om hvorfor ting ble som det ble, endte som det gjorde, og roser for gode ting, så tror jeg at det er noe som vil sitte igjen i bakhodet gjennom hele oppveksten.


Sist redigert av Heidi : 14-03-07 kl 23:38.
Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:32   #28
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Hos oss er det gutten som gir meg flest utfordringer mtp oppdragelsen. Men jeg tror ikke det primært har med kjønn å gjøre, men med personlighet. Han er en typisk følelsestype som enten er veeeeldig glad eller veeeeldig sint/lei seg. Når jeg er litt samme typen er det duket for konflikter...

Jeg er for øvrig enig med Snippa i at når de kommer i tenårene, er gutter mye enklere å forholde seg til enn jenter fordi de er ganske så rett fram - mens jentene driver masse med intrigemakeri. Er lærer i videregående, så jeg har møtt noen i min tid.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:33   #29
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Nei, jenta mi har så langt vært mer krevende enn gutten. Lyn er jo bare baby enda, så der vet jeg ikke helt.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 00:23   #30
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Jeg har ingen jenter, men etter å ha vært på besøk hos min søster, så vil jeg tro at jenter kan være vel så vanskelige som gutter, om ikke verre.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 07:41   #31
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Polyanna sier det jeg hadde på hjertet.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:46   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Jeg tror det er omvendt. Jenter er nok vanskeligere å oppdra, spesielt når de nærmer seg tenårene. :angst: Det er iallfall den opfatningen jeg har fra omgivelsene mine.

Nå er det jo svært individuelt da. Jeg var ikke noe særlig utagerende i ungdommen, mens min bror var et helvete (han er et lam nå da, hehe).

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:53   #33
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Jeg synes også at guttene er enklest. Ikke så hårsåre, og også roligere i puperteten.. Men kanskje de er mere til bekymring etter de har flyttet hjemmefra.. Hihi. Sånn er det her i huset ihvertfall. (Vi har 2 på 12, gutt og jente og 2 på 19 og 20. også gutt og jente).

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 09:23   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Jeg legger alt i personlighet og ikke noe i kjønn jeg altså. Selv har jeg en gutt som jo kan bråke litt, men som er rolig og relativt enkel å ha med å gjøre.

Selv er jeg oppvokst med 3 søsken - eldstebror var en villbasse, søsteren min og meg var veldig rolige, og det er lillebroren også...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:03   #35
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.484
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

En venninne, eller bekjent blir vel mer riktig, hadde en teori. Det er visst lettere å oppdra, samt håndtere jenter fremfor gutter.

Dere som har begge deler, hva tror dere? Er gutter mer bråkete og aggresive enn jenter? Jeg har jo ikke egenerfaring, men mitt inntrykk (fra venner, fra familie, fra TV) er at gutter er mer voldelige. De slår mer.

Jeg tror det er vanskeligere å oppdra gutter enn jenter. Ikke fordi at gutter er verre enn jenter, men fordi vi lever i et samfunn hvor kjønnsrollene er mer snevre for gutter enn for jenter. Jeg tror også at man blir mer avhengig av en mann når man oppdrar gutter. Kvinner kan være gode eksempler på hvordan man skal være et godt menneske (og en god kvinne), men en kvinne kan vanskelig demonstrer hvordan man skal være en god mann. Nå vil jo enkelte hevde at det ikke er noen motsetninger mellom det å være et godt menneske og det å være en god mann, men jeg tror at så lenge det eksisterer kjønnsroller vil det være det.

Jeg leste en artikkel om at den eneste forskjellen man fant mellom kvinner og menn var at menn var mer aggresive enn kvinner. Men aggresivitet trenger ikke å være bare negativt, mener jeg. Det er også det som skaper olympiske mestre (skjønt hva er poenget med å komme før alle andre til en imaginær strek? :feminin: )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:14   #36
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

him og Polyanna sier mye klokt (bombe).

Min personlige erfaring hittil er at jenterusket mitt utfordrer meg mer enn guttene. Hun er en annen type.

Men jeg ser konturene av en del utfordringer som vil komme. Det er stor fokusering på kjønn og kjønnet aktivitet i barnehagen, og storebror begynner å ha klare retningslinjer for hva som passer seg et hankjønn. Jeg er redd det vil være begrensende for det han tror er hans valgmuligheter.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:39   #37
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Jeg har kun jenter, og ikke noe annet å sammenligne med, og så langt synes jeg de har vært relativt lette å ha med å gjøre. Alle tre er ganske rolige av natur. Min søster har to gutter som er som natt og dag. Den eldste er rolig, beskjeden, fåmælt og føyelig. Den andre er en veldig aktiv gutt, som har vært svært trassig, og er av typen som kaster tallerkner og alt annet han finner, i gulvet når han blir sint.

Uansett så gleder jeg meg ikke til jentene mine er i tenårene...ser for meg at det kan bli veldig utfordrende med jenter da, ja.....!

Mannen får litt å stri med om noen år: 3 tenåringsjenter, og en kone i overgangsalderen.....!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:55   #38
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Hånei! Her er Vesla mest stri av dem. Poden er avbalansert, følelsesperson, rolig og kanskje litt lat. Vesla er vill og rabiat, fins ikke redd noe som helst, provoserer og erter på seg gråstein! Vært desidert verst med grensesetting for henne.

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:08   #39
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Unger er jo veldig ulike - hver sin personlighet, som mange her sier. Nå er mine tre jenter veldig snille og greie, men jeg kan jo se for meg at om noen år skal det bli ganske livlig her.
Mitt inntrykk og lille erfaring er at gutter er mer direkte og rett på sak, mens jenter er mer utpsekulert og hvisketisker bak ryggen osv.

Men jeg kjenner at jeg reagerer når ei venninne av meg (har en gutt, venter et barn til i år) sier at hun er SÅ glad hun ikke har jente, for de er SÅ mye verre. Og legger til at hun håper nestemann blir gutt, for det er så mye enklere.

Det viktigste er vel å lære sine barn å kjenne, og så takle ting derfra - noen fasit finnes vel ikke uansett

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:40   #40
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verre" å oppdra gutter enn jenter?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Mitt inntrykk og lille erfaring er at gutter er mer direkte og rett på sak, mens jenter er mer utpsekulert og hvisketisker bak ryggen osv.

Du kan umulig ha hatt mye med gutter / menn å gjøre med den oppfatningen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no