Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-07, 15:23   #181
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ukens :blond:

Rett etter at jeg tok lappen, rygget jeg ut av garasjen med åpen dør, for det var noen små barn bak bilen som jeg skulle passe på at jeg ikke kjørte på. : panne:

Og jeg sendte en gang e-post til feil person: skulle være til en kamerat, sendte den istedet til min daværende kjæreste. Innhold? at jeg var så forelsket i en fyr (og det var ikke kjæresten min, for å si det sånn)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 15:43   #182
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.


Og jeg sendte en gang e-post til feil person: skulle være til en kamerat, sendte den istedet til min daværende kjæreste. Innhold? at jeg var så forelsket i en fyr (og det var ikke kjæresten min, for å si det sånn)

Oops...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 16:06   #183
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:



Kongebra damer!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 13:27   #184
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Jeg skulle sende sms til en date en gang om at jeg ble 10 minutter forsinket. Jeg sendte sms`en til feil mann. Han jeg sendte smsen til var han jeg egentlig var forelsket i... Han skjønte nada, men ble litt sjalu (men det ble ikke oss likevel).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 15:12   #185
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Har visst en til og den er jeg egentlig skikkelig flau over, men... Jeg ler av det nå, men det var ikke spesielt morsomt akkurat da.:

Jeg skulle på kundebesøk i Kongssvinger og hadde avtale kl 0900. Jeg kjørte glad og fornøyd tidlig om morgenen og ankom destinasjonen ca kl 0845. Jeg var altså ute i passe god tid - hadde jeg kjørt dit jeg skulle og ikke til Kongsberg istedet...
Jeg ringte kunden og sa jeg var blitt akutt syk og kunne ikke komme - var for flau til å si sannheten...

Hihihi, jeg hadde en tilsvarende. Skulle til undersøkelse på Rikshospitalet (lang reise, innebærer fly), og da jeg møtte opp ble jeg møtt av "du skulle ha vært her i går!"... Heldigvis hadde de medfølelse og klarte å presse inn legeundersøkelsen når jeg først var kommet. Men gjett om jeg var flau!!

Og jeg klarte også det kunsstykke å få gravert inn feil dåpsdag på kruset til minstemann. Da ble jeg i grunnen mest sint på meg selv

Og svigers mobber meg fremdeles for da vi i den spede starten på forholdet til min mann spilte yatzi, og jeg påståelig sa "tre ganger tre er i alle fall ikke ni!"

Og det er mye, mye mer, men jeg er flink til å fortrenge, heldigvis

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 15:16   #186
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skulle sende sms til en date en gang om at jeg ble 10 minutter forsinket. Jeg sendte sms`en til feil mann. Han jeg sendte smsen til var han jeg egentlig var forelsket i... Han skjønte nada, men ble litt sjalu (men det ble ikke oss likevel).



Jeg hadde også en i den leia. Skulle høre med en gjeng med venner om de ville bli med ut å spise samme dag, og sendte en kort "Middag på x kl 16?" til de aktuelle. Men den ene ble sendt til en fjern venn jeg snakker med en gang hvert skuddår. Fikk en skikkelig hyggelig sms tilbake om at det dessverre passet dårlig, men at det var sååå hyggelig at jeg tok kontakt, og vi måtte få til å treffes om en stund. Så det kom jo noe hyggelig ut av det, selv om hun må ha tenkt at jeg virkelig praktiserte sms for alt det er verdt: veldig korte meldinger

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 02:09   #187
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ukens :blond:

Skulle foresten filme litt på 17 mai et år, og ble veldig overrasket da jeg kom hjem og bare så en drøss med bein, kameraet hadde stått på da jeg trodde det var avslått og motsatt

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 02:50   #188
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukens :blond:

Å du milde himmel, nå ler jeg så jeg griner her.
Jeg kan også være ufattelig blond iblant, som den gangen jeg sto på gatekjøkkenet og bestilte meg en soft-is.
Jeg hadde så skrekkelig lyst på soft-is med jordbærstrø, så jeg ba om det.
Ekspeditøren beklaget og sa de var tom for jordbærstrø, hvorpå jeg svarte:
"Åkei. Da tar jeg en med jordbærstrø!"

Eller som den gangen jeg sto ute på en terrasse sammen med mine søsken, og vi snakket om ølpriser og pubturer.
Jeg skulle forklare at pubturene pleide å bli billige for meg, fordi jeg tålte så lite, men det som kom ut, var:
"Jeg blir så billig i fylla!

Gjett om jeg har fått høre den i ettertid da... .flau:

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no