Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 22:50   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg kan jo ta dagens da, eller så vil listen bli litt vel lang.

Jeg skulle dusje, og i det jeg holder på å kle av meg så ser jeg på sokkene og tenker at de trenger jeg jo ikke å bytte siden jeg tok de på meg i morges. Så hopper jeg i dusjen, med sokker på.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 22:50   #22
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Ukens :blond:

Mange år siden, men vi var på en bensinstasjon og ved en av pumpene stod det " ikke kort pumpe" Skrivefeil selvfølgelig, men jeg tenkete som så . Ikke kort pumpe? er den ekstra lang da kanskje, for lastebiler ol....

Det skulle selvfølgelig være at det ikke vart kortautomat ved den pumpa...

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 23:09   #23
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Da er vi to.
Du skulle sett ansiktsutrykket mitt da jeg så i en dokumentar en gang, en tunfisk på flerehundre kilo. Samboeren min har ledd godt av det.

Det var det som skjedde meg også. Jeg satt bare og måpte når jeg så hvor store de var.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 23:29   #24
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg kan jo ta dagens da, eller så vil listen bli litt vel lang.

Jeg skulle dusje, og i det jeg holder på å kle av meg så ser jeg på sokkene og tenker at de trenger jeg jo ikke å bytte siden jeg tok de på meg i morges. Så hopper jeg i dusjen, med sokker på.



Og Kif:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 23:45   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg kan jo ta dagens da, eller så vil listen bli litt vel lang.

Jeg skulle dusje, og i det jeg holder på å kle av meg så ser jeg på sokkene og tenker at de trenger jeg jo ikke å bytte siden jeg tok de på meg i morges. Så hopper jeg i dusjen, med sokker på.

Hæhæhæhæ! Jeg tror jeg dauer!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 00:43   #26
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ukens :blond:



Jeg har heldigvis en veldig god evne når det gjelder å fortrenge mine egen dumheter. Men at det skjer......
Jepp, både titt og ofte.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 08:30   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ukens fra meg er at jeg har klart å betale to regninger to ganger. Så er nokså blakk. Hurra.



Jeg har altså klart å betale 5000 kroner for mye til barnehagen. :fundere:
Og tro meg, jeg skjønner enda ikke hvordan det har gått til. Jeg har ikke mye penger. Jeg har ikke god råd. Men 5000 kroner for mye har jeg altså klart å betale inn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 09:00   #28
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Dette er ikke ukens altså, men jeg får høre det med jevne mellomrom:
Jeg trodde inntil for ett år siden at tunfisk var på størrelse med sardiner siden det ble solgt i sånne små bokser.



Langt fra ukens, men fra 80-tallet da 7/11 var et helt nytt konsept i Norge og faktisk åpnet kl 7 og stengte 11 (derav navnet) Jeg lot meg lure av min daværende (en riktig practical-joker) til å gå inn og spørre når de åpnet, hvorpå en forundret ekspeditør svarte: Klokka 7 ... Og når stenger dere? Enda mer forundret : Klokka 11 ... Å, takk.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 09:48   #29
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg kan jo ta dagens da, eller så vil listen bli litt vel lang.

Jeg skulle dusje, og i det jeg holder på å kle av meg så ser jeg på sokkene og tenker at de trenger jeg jo ikke å bytte siden jeg tok de på meg i morges. Så hopper jeg i dusjen, med sokker på.

Fantastisk!

Note to self: Ikkje lese denne linken samtidig som eg et eple. Det holdt på å gå riktig gale....

Olvina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 10:50   #30
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Jeg er egentlig ikke så veldig blond til daglig, bare ekstremt lettlurt. Men ammetåke hadde jeg til gjengjeld i bøtter og spann. ”Favoritten” var vel den gangen jeg glemte mitt eget etternavn… Tenkte og tenkte før jeg (etter en god stund) kom på hva det var jeg het.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 10:50   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er egentlig ikke så veldig blond til daglig, bare ekstremt lettlurt. Men ammetåke hadde jeg til gjengjeld i bøtter og spann. ”Favoritten” var vel den gangen jeg glemte mitt eget etternavn… Tenkte og tenkte før jeg (etter en god stund) kom på hva det var jeg het.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 11:00   #32
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ukens :blond:

Dette er noen år tilbake, da RedBull var ganske så nytt i Norge. Vi var ute på tur og jeg var så trøtt og tenkte at en RedBull måtte være tingen for å våkne noe. Men den var litt varm og da sier min mann at jeg kan riste litt på den, for det er noen greier i boksen som frigjøres og gjør den kald på et blunk. Jaha, da gjør man det, da... Ikke lurt.... Mannen har ledd mye av den i etterkant.

Den siste fjollete tingen jeg gjorde var det klassiske kunststykket å glemme lommeboka på rommet på Gran Canaria...

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 11:00   #33
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er egentlig ikke så veldig blond til daglig, bare ekstremt lettlurt. Men ammetåke hadde jeg til gjengjeld i bøtter og spann. ”Favoritten” var vel den gangen jeg glemte mitt eget etternavn… Tenkte og tenkte før jeg (etter en god stund) kom på hva det var jeg het.



Ammetåke vet jeg alt om. Den verste episoden var da jeg kjørte til butikken og gikk hjem. Fikk helt noia når jeg skulle ut og kjøre senere, og bilen min var vekke.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 11:06   #34
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er egentlig ikke så veldig blond til daglig, bare ekstremt lettlurt. Men ammetåke hadde jeg til gjengjeld i bøtter og spann. ”Favoritten” var vel den gangen jeg glemte mitt eget etternavn… Tenkte og tenkte før jeg (etter en god stund) kom på hva det var jeg het.

Her var det mange gode!

Jeg sto hos optikeren og skulle ordne noe med brillene til eldstegutten min.
Fødselsdato? spurte hun. (Han er født 23.4.01)

21. april 2001, sa jeg først. Nei. Hun fant ham ikke.
*tenke tenke*
Nææh, TjueTREDJE mars 2004 sa jeg. Hun fant ham fremdeles ikke.
Jeg tenkte så det knakte, og sa sakte: Tjue-tredje a-pril to-tu-sen og EN!

Senere samme dag skulle jeg føre opp navnet hans på et skriv fra barnehagen, og jeg skriver opp feil etternavn. Han har mitt sjeldne bygdenorge-etternavn, mens jeg førte på "Johansen".

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 11:06   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Dette er noen år tilbake, da RedBull var ganske så nytt i Norge. Vi var ute på tur og jeg var så trøtt og tenkte at en RedBull måtte være tingen for å våkne noe. Men den var litt varm og da sier min mann at jeg kan riste litt på den, for det er noen greier i boksen som frigjøres og gjør den kald på et blunk. Jaha, da gjør man det, da... Ikke lurt.... Mannen har ledd mye av den i etterkant.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 11:35   #36
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.



Jeg har altså klart å betale 5000 kroner for mye til barnehagen. :fundere:
Og tro meg, jeg skjønner enda ikke hvordan det har gått til. Jeg har ikke mye penger. Jeg har ikke god råd. Men 5000 kroner for mye har jeg altså klart å betale inn.

Jeg har vel mistet litt oversikt rett og slett. Noe jeg ikke pleier. Men men.. spart penger da... hehe.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 12:33   #37
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ukens :blond:

Jeg var gristrøtt i trynet en morgen, og syntes jeg ble så stiv i det samme trynet da jeg hadde tatt fuktighetskrem på. Det var ikke fuktighetskrem, det var tannkrem. Men man våknet jo...

Også var jeg i grunnen dårlig til å følge min egen menssyklus. Plutselig en dag fikk jeg den.
Jeg spurte mannen hvilken dato det var.
"Eh...17.mai!" svarte han.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 13:01   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Jeg har sikkert en haug på lager, men den eneste jeg kommer på i farta er en episode fra videregående:

Jeg sitter og spiser kokosbolle, da en kompis av meg, ganske så uskyldig sier: "har du noensinne tenkt over hvor vondt det lukter av kokosboller?"

Selvfølgelig må jeg da lukte på kokosbolla...
Selvfølgelig får jeg da - i samme sekund - trykt kokosbolle ut i hele ansiktet...

Lure dama...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 13:08   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er egentlig ikke så veldig blond til daglig, bare ekstremt lettlurt. Men ammetåke hadde jeg til gjengjeld i bøtter og spann. ”Favoritten” var vel den gangen jeg glemte mitt eget etternavn… Tenkte og tenkte før jeg (etter en god stund) kom på hva det var jeg het.




Jeg glemte fødselsdatoen min en gang. Eller det vil si, jeg skjønte ikke at det var det jeg ble spurt om. Jeg var på biblioteket og skulle låne noen bøker. Jeg hadde mistet bibliotekkortet mitt (bombe) noen uker tidligere, og var forberedt på spørsmål. Av en eller annen grunn var jeg sikker på at han skulle spørre etter navnet mitt, han mannen i skranken. Så sier han; "Når er du født?", jeg bare sto der og måpte (), mens hjernen tydelig hadde problemer med å omforme "Hva heter du?" til "Når er du født". Jeg sto så lenge og måpte og stammet at mannen min irritert hveser til meg "Han spurte deg om når du er født!". Mannen spør igjen litt saktere og med litt annen formulering "Når har du bursdag?". hvorpå jeg "pling" svarer "Fjerde april!". Jadda, dette visste jeg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 15:17   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er egentlig ikke så veldig blond til daglig, bare ekstremt lettlurt. Men ammetåke hadde jeg til gjengjeld i bøtter og spann. ”Favoritten” var vel den gangen jeg glemte mitt eget etternavn… Tenkte og tenkte før jeg (etter en god stund) kom på hva det var jeg het.



Herregud, den er jo fantastisk!

Jeg gjør svimete ting hele tiden, men en hyggelig bakside av "medaljen" er jo at jeg glemmer tabbene like fort som de er gjort.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no