Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-07, 15:26   #41
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Her var det mange gode!

Jeg sto hos optikeren og skulle ordne noe med brillene til eldstegutten min.
Fødselsdato? spurte hun. (Han er født 23.4.01)

21. april 2001, sa jeg først. Nei. Hun fant ham ikke.
*tenke tenke*
Nææh, TjueTREDJE mars 2004 sa jeg. Hun fant ham fremdeles ikke.
Jeg tenkte så det knakte, og sa sakte: Tjue-tredje a-pril to-tu-sen og EN!

Senere samme dag skulle jeg føre opp navnet hans på et skriv fra barnehagen, og jeg skriver opp feil etternavn. Han har mitt sjeldne bygdenorge-etternavn, mens jeg førte på "Johansen".

Hæ?? Er det mulig?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 15:52   #42
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukens :blond:

Oj, jeg har gjort en haug av svimete ting....

Husker en gang jeg satt og pumpet meg samtidig som jeg leste et blad... Syntes plutselig jeg ble så varm på låret - joda, hvem hadde glemt å feste flaska til brystpumpa???? Hyyyl - de dyrebare dråpene *hehe*.

En annen gang var jeg på forretningsreise sammen med en uformell engelskmann som het John og en svæææært formell amerikaner som het Robert, men dog kalte seg Bob. Jeg ble spurt ut i både det ene og det andre når det gjaldt produktene våre, men da Bob spurte meg om noe som var litt vanskelig å gi et entydig svar på, klarte jeg å dra en skikkelig OJ/The Julekalender: Well, it's a bit bob-bob-bob, you know..... . Viste bevegelsen med hånda og greier! John holdt på å knekke sammen, mens Bob ble en smule stram i maska. -Erre muuuuulig??

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:03   #43
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

En annen gang var jeg på forretningsreise sammen med en uformell engelskmann som het John og en svæææært formell amerikaner som het Robert, men dog kalte seg Bob. Jeg ble spurt ut i både det ene og det andre når det gjaldt produktene våre, men da Bob spurte meg om noe som var litt vanskelig å gi et entydig svar på, klarte jeg å dra en skikkelig OJ/The Julekalender: Well, it's a bit bob-bob-bob, you know..... . Viste bevegelsen med hånda og greier! John holdt på å knekke sammen, mens Bob ble en smule stram i maska. -Erre muuuuulig??

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:19   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:



God underholdning!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:46   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukens :blond:

Jeg glemte engang hva byen jeg bodde i da het.... Jeg satt på jobb og skulle finne et tlf.nr i telefon katalogen og klarte ikke huskehva den byen hette... Jeg hadde jo bare bodd der ca 1 år da...

Og denne uka skulle jeg betale ei regning på 999 kroner og den dagen den skulle være trukket skulle jeg i nettbanken for å betale en annen regning, forbauselsen var stor da det manglet 9000 på kontoen. Jeg hadde betalt 9999 kroner.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:59   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg glemte engang hva byen jeg bodde i da het.... Jeg satt på jobb og skulle finne et tlf.nr i telefon katalogen og klarte ikke huskehva den byen hette... Jeg hadde jo bare bodd der ca 1 år da...

Og denne uka skulle jeg betale ei regning på 999 kroner og den dagen den skulle være trukket skulle jeg i nettbanken for å betale en annen regning, forbauselsen var stor da det manglet 9000 på kontoen. Jeg hadde betalt 9999 kroner.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:32   #47
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Akk ja... I dag har jeg klart å kludre det fint til i barnehagen til Lillemann...

Jeg har nettopp sittet og fylt ut et gedigent skjema over medisinene hans -
hvilke medisiner han tar - og det er mange - og til hvilket klokkeslett disse skal tas.
(Dette er noe de må ha i barneboligen hvor han er på avlastning, for å ha lov til å gi ham medisiner.)
Dette skjemaet må fylles ut pinlig nøyaktig, og klokkeslettet for når medisinene skal tas, fylles ut i øverste rubrikk.

I dag morges sto jeg altså i barnehagen til Lillemann. Der hang et skjema på døren - de ville gjerne ha oversikt over hvilke barn som kommer i vinterferien. "Vennligst kryss av på hvilke datoer, og skriv ca klokkeslett barnet er i barnehagen."

Jeg krysset av ved navnet til Lillemann - et kryss for hver dag.
Deretter skrev jeg enkelt og greit kl. 9-16 på hver dag... øverst på skjemaet...

Assistenten hans holdt på å le seg i hjel...

Nå har jeg like greit definert hvor lenge hvert enkelt barn har lov å være i barnehagen i vinterferien...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:59   #48
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ukens :blond:

Jeg har også prøvd å løpe ut fra kontoret for å hente kaffe på ett sovende ben.
Det gikk, bokstavelig talt, fryktelig dårlig.
Jeg havnet med trynet litt på skeiva rett i gulvet...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:36   #49
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukens :blond:

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:57   #50
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ukens :blond:

Kan ta en ting som skjedde for en stund siden (har skrevet om det her inne i en annen tråd)
Men som nybakt mamma for første gang så er det noen ting som er greit å huske på.
Amming, raping og bleieskift.
Den siste biten hadde totalt sklidd ut av hjernen min, for jeg tenkte ikke på det i det hele tatt før han bæsjet første gangen.
Den bleia var jammen våt
Fikk helt sjokk når jeg kom på at jeg faktisk måtte bytte bleie og at jeg totalt hadde glemt det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 13:10   #51
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Brødbakemaskinen vår får gjennomgå av min ammetåke.

Jeg fyller i vann uten at formen er i.
Jeg glemmer å skru den på, og en deilig gjæret masse møter meg om morgenen.
Jeg glemmer at jeg har satt deig til heving og møter omtrent deigen i døra.

Ellers finner jeg melken i langskapet og kluten i kjøleskapet.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 13:14   #52
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Jeg er en vimsete Kirsebær.

I går fant jeg lommeboka mi i kjøleskapet.

For en stund siden fant jeg brunosten i oppvaskmaskina.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 13:48   #53
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ukens :blond:

Kul tråd!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:58   #54
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:53   #55
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Å vet ikke hvor jeg skal begynne............

Jeg er også den som slenger zaloen i kjøleskapet og deretter kjefter for at noen har satt den der.

Eller som går ut etter jobb med venner og tar EN øl og deretter henter bilen og kjører hjem. Fikk sjokk da jeg kom hjem, hadde ikke tenkt i det hele tatt at jeg hadde tatt en øl. Heldigvis maaange år siden. Flau...

Eller at jeg kjører til byen og tar bussen hjem, det har hendt TO ganger.

Eller at jeg prøver starte bilen med smokken til Markus, ungene satt vantro i baksetet og skjønte ikke hva mor holdt på med. Jeg satt og småkjeftet for at ingenting hendte.

Eller da jeg våknet i fly fra Mallorca og hjem i sommer og hadde drømt DEN hete drømmen. Kollegaene mine hadde krampelatter, det satt en fremmed mann ved siden av meg og skamrødmet av lydene mine.........

Eller da jeg sovnet på kino, la bena godt over til sidemannen som selvfølgelig var ukjent for meg. Hadde dårlige venner som ikke vekket meg før etter et par minutter da sidemannen kremtet høylytt for å fjerne meg.

Eller igår da jeg fikk bot på 1300, jeg la merke til bilen som bråbremset da den kom opp på siden av meg på motorveien, men jeg trodde det var flørt, jeg
Så da han la seg inn bak bilen min og etterhvert tok på blålys, var det det første jeg sa da jeg hadde tatt ned vinduet. Han syntes IKKE det var morsomt. Ikke jeg heller da jeg betalte den i morges.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:01   #56
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Å vet ikke hvor jeg skal begynne............

Jeg er også den som slenger zaloen i kjøleskapet og deretter kjefter for at noen har satt den der.

Eller som går ut etter jobb med venner og tar EN øl og deretter henter bilen og kjører hjem. Fikk sjokk da jeg kom hjem, hadde ikke tenkt i det hele tatt at jeg hadde tatt en øl. Heldigvis maaange år siden. Flau...

Eller at jeg kjører til byen og tar bussen hjem, det har hendt TO ganger.

Eller at jeg prøver starte bilen med smokken til Markus, ungene satt vantro i baksetet og skjønte ikke hva mor holdt på med. Jeg satt og småkjeftet for at ingenting hendte.

Eller da jeg våknet i fly fra Mallorca og hjem i sommer og hadde drømt DEN hete drømmen. Kollegaene mine hadde krampelatter, det satt en fremmed mann ved siden av meg og skamrødmet av lydene mine.........

Eller da jeg sovnet på kino, la bena godt over til sidemannen som selvfølgelig var ukjent for meg. Hadde dårlige venner som ikke vekket meg før etter et par minutter da sidemannen kremtet høylytt for å fjerne meg.

Eller igår da jeg fikk bot på 1300, jeg la merke til bilen som bråbremset da den kom opp på siden av meg på motorveien, men jeg trodde det var flørt, jeg
Så da han la seg inn bak bilen min og etterhvert tok på blålys, var det det første jeg sa da jeg hadde tatt ned vinduet. Han syntes IKKE det var morsomt. Ikke jeg heller da jeg betalte den i morges.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:29   #57
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ukens :blond:

Først da jeg var godt oppi tyveårene skjønte jeg at det var mening bak navnene til Gaus, Roms og Brummund Dal

Det var en trøst at min bedre halvdel først skjønte det da jeg lo så jeg gråt og fortalte hvorfor...

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 18:35   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Jeg kjørte akkurat pappa til flybussen. Da vi nærmet oss så tenkte jeg "håper vi finner parkeringsplass noenlunde i nærheten, nå da!", for jeg orker ikke gå så langt. :lat: Men så tenkte jeg optimistisk: Den ene plassen nærmest busstoppet er jo ALLTID ledig, så det er den sikkert i dag også. Den jeg parkerer på hver gang. Fordi den er nærmest og alltid ledig. Selv om alt annet er opptatt.

Først da jeg stablet ungene i bilen etter å ha vinket farvel til pappa på flybussen så jeg hvorfor: Handikap-parkering. Selvsagt. Har bare brukt den plassen i tre år...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 18:40   #59
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjørte akkurat pappa til flybussen. Da vi nærmet oss så tenkte jeg "håper vi finner parkeringsplass noenlunde i nærheten, nå da!", for jeg orker ikke gå så langt. :lat: Men så tenkte jeg optimistisk: Den ene plassen nærmest busstoppet er jo ALLTID ledig, så det er den sikkert i dag også. Den jeg parkerer på hver gang. Fordi den er nærmest og alltid ledig. Selv om alt annet er opptatt.

Først da jeg stablet ungene i bilen etter å ha vinket farvel til pappa på flybussen så jeg hvorfor: Handikap-parkering. Selvsagt. Har bare brukt den plassen i tre år...

Din snik!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 00:11   #60
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Dæven, Poly.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no