Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jatte med HELTENE ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-07, 02:34   #361
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Men det er fint å få smil-forklaringer. Tenk om jeg hadde brukt den aldeles uvitende i helt feil setting!

Å ja!
Jeg kommer aldri til å glemme stakkars Carolin, som i sin spede begynnelse på SM ikke hadde bevegelse på smilyene sine, så (:skratte : ) så for henne ut som et helt vanlig smilende fjes.
Vi var mange som lute på hva i alle dager hun lo av hele tiden...

(Lister meg stille og ubemerket ut av tåden igjen, da dette var en avsporing av de sjeldne. )

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 03:10   #362
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har seriøst problemer når jeg starter på en tråd med 14 sider. For på side 1 har jeg en del meninger..og så kommer det mye ny (og rar?!) info underveis.. og så glemmer jeg deler av det jeg har tenkt å si. Og når jeg kommer meg HELT til siste side. Så vet jeg ikke HVOR jeg en gang skal begynne

:treig:

Tror jeg bare signerer jeg .

Slenger meg på denne jeg.
Og nå når jeg har lest hele tråden, skjønner jeg at min digresjon i forrige innlegg sannsynligvis ikke var så farlig i akkurat denne tråden, som stotr sett har utatet i diverse digresjoner uansett.
Strålende underholdning en fredagsnatt va det likevel!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 06:12   #363
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Du er jo oppe midt på natta jo. Hyggelig å finne igjen denne tråden. Den var underholdende.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no