Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jatte med HELTENE ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 20:35   #41
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er du frekk?


__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:44   #42
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Klart det finnes mennesker her inne som er enige med hverandre. Selv tar jeg meg i å være enig med Skilpadda og/eller Tinetoff veldig ofte. Det hjelpe selvsagt at begge er utrolig flinke til å formulere seg og få fram mine meninger bedre enn jeg klarer selv. Men det betyr ikke at de er mine helter, iallefall ikke alltid. Jeg synes dessuten at man her på FP har en stor overvekt av mennesker som liker å diskutere og som er flinke til å diskutere. Det er ikke alltid at de er enige, eller kommer til å bli enige, men du verden så interessant det er å følge med når de setter i gang.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:46   #43
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg har ikke engang lagt merke til noen helter her inne.


__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:55   #44
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er ikke venner med noen. :åpplyser:

Og så du som prøver så hardt også!

Spøk til side: Det er veldig lett å være enig i et velformulert, velreflektert og nyansert innlegg, og følgelig også føle seg enig med personen som skrev det. Jeg aner ikke hvor helte-grensen går her inne, men det er veldig ofte de samme personene som skrive de mest glitrende innleggene. (Og jeg innrømmer at jeg blir blendet...)

Men saken er jo viktigst da, ikke personen. Det synes jeg mange tråder her inne har bekreftet ganske ettertrykkelig.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 09-02-07 kl 21:02.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:13   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er ikke venner med noen. :åpplyser:

Godt å vite


Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg forguder også stort sett Kirsebær, uten at jeg vet om hun regnes som en helt. Hun er i allefall min helt!

Så deilig det er å lese en tråd, også plutselig midt inni der så er det noen som nevner meg sånn her.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Kirsebær er en helt. Uten tvil.



Nå blir det for dumt å si at dere er mine helter, så jeg lar det være.


Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det eneste helteaktige med Kirsebær er signaturen.

MAKAN! Du aner ikke hva du går glipp av.


Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Og ultrapen.

Takk.

Jeg leste ulltrappen (Ull-trappen), og lurte på hva slags underlig kallenavn det var.


Jeg føler at det er lite "stryke med hårene" her inne. Folk sier hva de mener, og det diskuteres kraftig til tider.
At mange ofte er enige med en eller annen (Les: Skilpadda, Him, Tinetoff, etc) er vel fordi de uttrykker seg veldig bra og fordi de ofte er svært diplomatiske i sine innlegg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:19   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg leste ulltrappen (Ull-trappen), og lurte på hva slags underlig kallenavn det var.

Vel, du er jo et ullvottfjols, så det er vel noe i den gaten da.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:25   #47
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Hva er en meeloper? Bortsett fra en dansende kammerjomfru?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:28   #48
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hva er en meeloper? Bortsett fra en dansende kammerjomfru?

Nederlandsk for medløper! Det var vel Elin som kalte noen som var enig med Mim, Skilpadda, Tinetoff ++ for det på nm om jeg ikke husker feil?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:29   #49
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hva er en meeloper? Bortsett fra en dansende kammerjomfru?

Med-løper - dvs diltepetter, rævedilter, hermegås...

Gammelt NM-jungelord. Som fikk egen smilie.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:30   #50
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hva er en meeloper? Bortsett fra en dansende kammerjomfru?

En som en enig med heltene Nederlandsk uttrykk.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:31   #51
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Klart det finnes mennesker her inne som er enige med hverandre. Selv tar jeg meg i å være enig med Skilpadda og/eller Tinetoff veldig ofte. Det hjelpe selvsagt at begge er utrolig flinke til å formulere seg og få fram mine meninger bedre enn jeg klarer selv. Men det betyr ikke at de er mine helter, iallefall ikke alltid. Jeg synes dessuten at man her på FP har en stor overvekt av mennesker som liker å diskutere og som er flinke til å diskutere. Det er ikke alltid at de er enige, eller kommer til å bli enige, men du verden så interessant det er å følge med når de setter i gang.

Dette må jeg virkelig signere!!
Takk Adrienne! Der sa du det jeg mente .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:32   #52
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Aha. Men er det lett å lese av smilien?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:34   #53
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Aha. Men er det lett å lese av smilien?

Niks. Overhodet ikke, skjønner godt at du var forvirret. Den er rimelig intern den der; men man lærer fort å like når man blir vant til den.

Den er som sagt en klassiker fra NM, men nok litt sånn "You had to be there..."

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:37   #54
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Hvis jeg er enig med "heltene" her inne så kommer jeg ikke til å nøle med å si det. Jeg er ikke uenig bare for at andre skal skjønne at jeg har egne meninger.

Jeg kommer heller ikke til å nøle med å si meningene mine hvis jeg er uenig med noen. Om det er helter eller ikke. Vet jo ikke hvem som er hvem her heller, så da ville jeg fått et problem.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:40   #55
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Niks. Overhodet ikke, skjønner godt at du var forvirret. Den er rimelig intern den der; men man lærer fort å like når man blir vant til den.

Den er som sagt en klassiker fra NM, men nok litt sånn "You had to be there..."

Jeg skjønner at jeg nok fikk barn for seint

Husker en del av dere fra min verste sniketid på SM og NM mens jeg venta på å bli gravid. Noen av dere utmerka seg, kan man jo si Men jeg kunne ikke få med meg alt heller.

Men det er fint å få smil-forklaringer. Tenk om jeg hadde brukt den aldeles uvitende i helt feil setting!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:01   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Men det er fint å få smil-forklaringer. Tenk om jeg hadde brukt den aldeles uvitende i helt feil setting!

Huff ja, pass deg for denne: ""
Lunefull liten sak.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:03   #57
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Huff ja, pass deg for denne: ""
Lunefull liten sak.






Fnis. Den må brukes med kløkt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:13   #58
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er ikke venner med noen. :åpplyser:

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:14   #59
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Hvordan er det her inne?? Er det slik at det er noen som dominerer og er sånne "liksom helter" som mange følger etter, eller synes dere at folk har sine egne og klare meninger uten å "jatte" med "heltene"..... Jeg har nemlig blitt litt i tvil.... For jeg synes det er mere interessant å diskutere med folk som er ærlige og ikke er ute etter å "vise seg frem". Og for all del det er mange flotte dikusjoner her inne!

Å, du tenker på meelopers??
Jada, de finnes her også

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:16   #60
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Den gangen her inne jeg ikke meeloopet, så ble jeg bare ignorert, og fikk ikke svar fra personen i det hele tatt, så nå følger jeg heller strømmen.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no