Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-11, 11:03   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.506
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Jeg ville kjøpt bare vaskemaskin da, i første omgang, og så håpet jeg fikk råd til tørketrommel senere.
Hva slags maskin har du nå, hvor mange omdreininger?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 16:25   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Det er en Whirpool AWM 5120 med 1200 omdreinger. Den er helt ok. Var i alle fall ok, til nylig. Problemet er vel egentlig at jeg ikke skjønner hvordan jeg tømmer filteret helt. Om noen har lik og kan forklare meg hva jeg gjør når jeg har åpnet luket og fjernet lokket, så hadde jeg blitt glad (det er snakk om luken man ser i front, den runde lille):




Sist redigert av Joika : 13-03-11 kl 16:36.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:00   #23
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg kjører nesten alltid vask og tørk samtidig jeg...

skippertakpersonlighet, når jeg først vasker klær, så gjør det det tilgangs... ei maskin vaskes, over i trommel mens den neste settes i gang. Repeat. Men det er nå sånn jeg fungerer da. Om man vasker generelt lite tøy, og er sånn regelmessig som setter på maskina hver morgen og henger det opp når man kommer hjem fra jobb, elle noe sånn, så fungerer det sikkert annerledes...

Som jeg skulle skrevet det selv.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:07   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Har funnet ut at det er en B-varebutikk rett borti her. De har en "vaskesøyle" (vask og tørk)til 3300 kr og 36 månders garanti. Det høres egentlig ganske greit ut. Maskinene har kommet bra ut i tester det jeg kan se.

Må dra ned å se i morgen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 19:21   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.506
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Her fant jeg link til bruksanvisninger for whirlpool. Burde finnes noe der?
Vanligvis pleier det å være et langt filter man skal trekke ut (skru ut?) og rengjøre.


Edit: Nå har jeg downloadet. Bruksanvisning nr tre har bilder av luka og hva man skal gjøre.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 21:08   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Bestilte du, eller bare downloadet du? Jeg finner ikke min modell i lista der...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 21:11   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Fant den!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 21:16   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Her fant jeg link til bruksanvisninger for whirlpool. Burde finnes noe der?
Vanligvis pleier det å være et langt filter man skal trekke ut (skru ut?) og rengjøre.


Edit: Nå har jeg downloadet. Bruksanvisning nr tre har bilder av luka og hva man skal gjøre.

Da ser jeg hvordan. Og jeg ser også at det er noe galt med min maskin ettersom "håndtaket" man drar i bare faller av, mens resten blir stående. Det siver jo noe lo ut med vannet, men det er nok mye igjen.... Men jeg skal nok klare få filteret ut likevel. Får hale det ut med en tang, jeg har ingenting å tape på det. Kan hende dette løser en hel del.... Sikkert på tide med et skikkelig rens etter 6 år.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no