Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-18, 19:18   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Vi er på ferie i Danmark, og jeg lurer på om det er jeg som har urealistiske forventninger, eller om markedsføringen av huset har vært litt vel ambisiøs.

Vi har altså leid et ganske stort sommerhus i et feriehusområde. Huset i seg selv er hyggelig, og rimelig velutstyrt. I annonsen står trampoline nevnt som en fasilitet de har, og man ser trampolina på et bilde gjennom vinduet. Den var også tungen på vektskålen når vi til slutt valgte dette huset (som var 1000 kroner dyrere i uka enn de andre vi så på). Men trampolinen som står her er ødelagt. Sikkerhetsnettet har revnet og ligger i laser, plastsekket over fjærene er morkent og den er så dekket med skitt at det ville tatt en halv dag å rengjøre den. Vel, vel.

I tillegg er badedøra skitten, det er skitt rundt krana, vannkokeren var full av belegg og kaffetrakteren sto med kaffe i fra forrige leieboer. Det var mugg i en kasserolle. Det er maur på kjøkkenet, mye spindelvev og en sovesofa (som vi ikke bruker) har noen ekle flekker. På terassegulvet flekker malingen av og ligger i flak. Tørkestativet (inne) er ødelagt, og på ene gardina har falden falt ned.

Mye av det er ikke noe som er farlig eller plagsomt akkurat, men vitner om en eiendom som ikke er vedlikeholdt. Utleiefirmaet opererer med inntil 5 stjerner, og dette har fire. Fire stjerner beskrives slik:

Sitat:

Velutstyrte feriehus av høy standard med komfortable møbler

Kjøkken, stue og senger er absolutt komfortable og vi har det fint altså. Savnet av trampoline er ikke skyhøyt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 19:31   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Jeg hadde klaget på renholdet både inne og ute. Det er IKKE bra det du beskriver.

Når trampolinen brukes som et salgsargument er det klart den skal være klar til bruk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 19:32   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Nå har vi begrenset erfaring, siden vi leier det samme sommerhuset hvert år. (Første året gjennom DanCenter, deretter direkte av eierne.) Men jeg synes da ikke dette høres ut som det fortjener fire stjerner. I fjor hadde vi et hus på Jylland i tillegg til det faste på Sjælland. Det ble valgt først og fremst på grunn av en stor, nedsenket trampoline, og her i gården hadde det vært krise om den ikke kunne brukes.

De andre tingene du nevner, tror jeg er mer vanlig (mine foreldre har opplevd mye av det samme gjennom 30-40 år). I tillegg til den klassiske "avstand til strand oppgitt i luftlinje".

Belegg i vannkoker er det alltid, pga mye kalk i vannet. Men mugg i kaffetrakter er dårlig! Dette burde jo blitt oppdaget av utleiefirmaet før dere ankom.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 19:32   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Det syns jeg er alt for dårlig, og jeg hadde nok klaget til utleier på renholdet og trampolinen. Jeg syns ikke du er kravstor.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 19:43   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Ja, skjønner at belegget er kalk altså, men syns slike ting bør være vasket. Men man vasker jo selv (utvask koster over 1000 dkk ekstra), og da er det vel begrenset hva folk husker/ser oppdager. Men kontrollen av leiligheten burde jo ha fått det med seg.

Leiligheten hadde vært greit nok rengjort om det var min egen skitt, men ekkelt med andres. Det som egentlig mangler er den store sesongvasken, da ville det nok ikke fått satt seg skitt rundt kranene og sånn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 19:49   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Etter endel dårlige erfaringer går vi kun for 5 stjerner i Danmark

Jeg hadde dog klaget på det du nevner her!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 19:49   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det syns jeg er alt for dårlig, og jeg hadde nok klaget til utleier på renholdet og trampolinen. Jeg syns ikke du er kravstor.

Dette!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 20:19   #8
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.837
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

4-stjerners er ofte litt slitne tidligere 5-stjerners, er min erfaring. Møkkete er ugreit, flassete terrasse og flekker på sofa er noe du kan regne med. Hadde muligens sagt i fra om mugg og møkk og ødelagt trampoline.
Forstår at det er ekkelt, derfor velger vi alltid 5-stjerners feriehus selv.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 20:24   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Litt slitent syns jeg er greit (og forventet), og av eldre standard, men ikke at ting de reklamerer med er ødelagte, eller at det ikke er alminnelig rent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 20:42   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.811
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Jeg synes generelt ikke det høres bra nok ut.

Men belegg i vannkokeren må du regne med. Det er hardt vann i Danmark, dette hadde jeg ikke tatt med i en evt klage.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 20:58   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Men hjelper det å klage? På ankomstbrevet vi fikk på lørdag stod det at det var lov å klage - vi er her for dere, bla bla men at det ikke var vits i å klage over enkle feil. at man må se ting mellom fingrene..

Vi har leid en del sydover oppigjennom direkte av eier og det har gått kjempefint.
Huset vi har nå er slurvete vasket, det er gammel størknet såperester rundt i dusjen og langs gulvet sånn at det er helt rustfarget. Sønnen hoppet i boblebadet straks vi kom inn døren og det var brunt vann og skitt som kom ut av dysene. Er ikke sånt utrolig farlig mht gamle bakterier... Han får ikke bruke det mer.

Og stekepannene var nok ikke vasket i det hele tatt. De hadde hvit fettkant nedi og var fettete i skaftet.
vi kjørte alt av kopper, glass og spise bestikk og stekepannene i oppvasken før bruk. Oppvaskhåndkkeet som lå her var skittent så det slang jeg i vaskemaskinen når vi allikevel skulle vaske klær.
Men gidder ikke klage. Vi har uansett vask inkludert så de får slite videre.
Skal skrive en evaluering senere men spent om den blir lagt ut på siden..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 21:26   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Vi har leid såkalt firestjernes i Danmark en gang, og det gjør vi ikke igjen, for å si det slik. Det eneste vi dog hadde å utsette på huset var at det var gjennommuggent (det lukta direkte guffent på badet, boblebadekaret turte vi kke engang bruke) og at det eneste tv’n viste var et uttall tyske tv-stadjoner.

Våre venner fra Odense holdt på å dø på seg og understreket, ofte, at de hadde tilbudt seg at vi unne bo hos dem. Vel - for å si det slik, vi bodde hos dem i årene framover.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 21:30   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Vi klaget på noe dårlig vask i fjor her i USA, og vaskepersonalet kom dagen etter og vasket skikkelig grundig. Null problem! Og det var ikke slik som beskrives her altså. Jeg synes rett og slett ikke gulvet var rent nok. Det så rent ut, men jeg ble litt skitten under føttene, samt at sovesofaen ikke var støvsuget og ordnet skikkelig. Det var gjennom AirBnB. Jeg synes det er selvsagt at man skal klage. Hvordan skal de ellers vite om tilstanden av boligen og jobben utført av firma de har leiet inn? Jeg er aldri sur eller gretten når jeg klager (i første omgang), men informativ og hyggelig i tonen. Legger også ved bilder om det viser hva problemet går ut på. Og kjøre i gang oppvaskmaskin og slikt gjør vi også, hvis vi synes oppvasken er så som så, men jeg drar ikke frem vaskekosten, støvsuger etc. Jeg forventer å komme til rent hus.

Når man leier ut med trampoline, så skal den jo være i stand.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 21:42   #14
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Klart du skal klage!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 21:45   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.023
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Jeg ville klagd og har gjort det i Danmark før. Fikk avslag i pris. Jeg synes det er en del halvskittent i Danmark dessverre. Har også klagd i Italia en gang og da kom de og vasket.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-18, 21:46   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Ta bilder og send inn en klage. Har også opplevd litt av hvert i Danmark.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-18, 09:54   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.420
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Klag, men gjør det med en gang slik at de har mulighet til å fikse det snarest.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-18, 10:05   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Jeg sendte en klage i går kveld. Det er i grunn ikke så mye å fikse, vi har jo oppdaget ting fortløpende og dermed tatt tak i det selv. Og en hel nedvask av huset får de gjøre når vi ikke er her, jeg gidder ikke måtte være ute av det i mange timer.

Jeg har sagt i fra om trampis, maur, løse stikkontakter og eksponerte ledninger, samt renhold. Tviler på at det «hjelper» for vårt vedkommende, jeg har klaget på et sommerhus en gang tidligere uten hell, men det kan jo hjelpe på sikt i form av at huset blir fikset, rett og slett.

De kan seff kjøpe en ny trampoline, men det ser jeg virkelig ikke for meg at de gjør.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes det er en del halvskittent i Danmark dessverre.

Ja, jeg tror det lett blir sånn når man vasker selv. En kaffetrakter er jo lett å glemme, og om kontrollen ikke tar den mugner den fort. Det er jo heller ikke alt man bruker, så det kan være andre skitne ting man ikke oppdager. Og hvis én vasker litt dårlig, eller grunnvasken ikke er bra, baller det jo lett på seg. Jeg har jo ikke lyst til å bruke tid vaske skitt jeg ikke har laget selv, og folk har ulike oppfattelser av hva som er rent nok.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 18-07-18 kl 10:11.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-18, 13:34   #19
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.420
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Det der med at man skal ta utvask etter seg selv er egentlig helt hårreisende. Bedre om man hadde vasket inn, altså før man selv tok stedet i bruk, selv om det sikkert er så praktisk (man kommer dit og må begynne med å vaske). Bare tanken på at fremmed, ikke profesjonelle hadde vasket kjøkken og bad et sted jeg skulle bo, hadde fått meg til å tvile på standarden og satt i gang med å vaske selv. Burde ikke være tillatt med sånne løsninger, egentlig.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-18, 14:23   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.023
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine forventninger til et 4-stjerners feriehus i Danmark?

Jeg synes egentlig sluttrengjøring burde vært inkludert og heller gjort det dyrere.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no