Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-18, 13:45   #121
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Jeg tror faktisk at mannen er hakket bedre enn meg til å kjøre, han har hatt lappen i 15 år lenger enn meg. Men jeg anser meg likevel for en ganske god sjåfør.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 13:47   #122
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Altså, jeg er helt sikker på at alle har personlige grunner for å velge sånn. Like fullt ser vi at det blir stereotypiske mønstre av det, på samme måte som med etternavn. Så er det spørsmål om man synes det har en verdi å bryte stereotypiske mønstre eller ikke. Jeg synes som oftest det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 13:50   #123
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Altså, jeg er helt sikker på at alle har personlige grunner for å velge sånn. Like fullt ser vi at det blir stereotypiske mønstre av det, på samme måte som med etternavn. Så er det spørsmål om man synes det har en verdi å bryte stereotypiske mønstre eller ikke. Jeg synes som oftest det.

Nettopp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 14:12   #124
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Altså, jeg er helt sikker på at alle har personlige grunner for å velge sånn. Like fullt ser vi at det blir stereotypiske mønstre av det, på samme måte som med etternavn. Så er det spørsmål om man synes det har en verdi å bryte stereotypiske mønstre eller ikke. Jeg synes som oftest det.

Japp! Og jeg er til og med blant dem som helst ikke kjører. Og har angst for å fylle bensin. Vår forrige bil kjørte jeg jo, men Høvdingen ble veldig frustrert at jeg ikke satte tilbake setet (163 vs 186) og sendte meg av og til videoer av at han prøvde og sette seg inn, og av at jeg gjerne kjørte på fumes for å slippe å fylle bensin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 14:15   #125
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.598
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Etter å ha lest en del av svarene i tråden, skal jeg begynne å sette mer pris på at mannen blander seg minimalt når jeg kjører.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 15:03   #126
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Jeg kjører nesten uten unntak alltid. Jeg liker godt å kjøre, mens mannen min gjerne slipper.

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Regner man antall kjørte kilometer er jeg en atskillig mer erfaren sjåfør enn han, regner man erfaring i å unngå veibomber og lignende han han en fordel....

Nå har jeg sjekket hele tråden, og det er tydeligvis bare jeg som fniser hemningsløst av denne.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 15:17   #127
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Jeg så den, og lurte på om mannen faktisk hadde vært FN-soldat.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 15:21   #128
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Jeg gikk også glatt ut i fra at det var snakk om FN-tjeneste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 15:22   #129
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg gikk også glatt ut i fra at det var snakk om FN-tjeneste.

Ja, det var sikkert riktigere konklusjon.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 20:54   #130
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Ja. Jeg orker ikke å ha mannen min som passasjer. De eneste gangene han er passasjer når jeg kjører, er hvis han skal sove.

eller han ikke er edru. Han er en forferdelig sidesjåfør.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 20:57   #131
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Nei, med mindre jeg skulle av før mannen ville vi ikke byttet. Ellers kjører nok jeg noe mer enn mannen når vi er på langtur. Og skal vi kjøre etter kart fungerer det som regel best at jeg kjører og han holder styr på kartet (litt bedre nå med gps-funksjon på kart, da).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 20:57   #132
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Ja, det var sikkert riktigere konklusjon.

Han har hatt noen runder i Afghanistan. I utgangpunktet i en veldig behagelig «faglig» tjeneste, men han hadde en tendens til å melde seg frivillig til å delta på kjøreoppdrag og slikt der, så han har kjørt i noe røffere terreng enn jeg har, for å si det slik.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 21:09   #133
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Min mor er direkte oppgitt over en del av sine venninner. De virker til å ha førerkort som funker kun innenfor kommunegrensa. Det er alltid hun som kjører om de skal noe og iallefall om de skal på bytur. En del av de har blitt skilt i voksen alder eller har blitt enker og de har rett og slett utrolig lite kjøretrening fordi mannen alltid kjørte. Lite trening fører jo til at man blir mer usikker.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 22:54   #134
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Er sjelden i den situasjonen. Men når vi kjører langt, så kjører han. Det er både pga mitt medisinbruk, og fordi jeg liker å lese i bil

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-18, 09:50   #135
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Farmor til jentene har sertifikat, men sluttet å kjøre for mange år siden fordi hun syns det er skummelt. Tanten til jentene har ikke sertifikat så der i gården er det kun farfar som kjører.
De får problemer om han faller fra...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-18, 21:28   #136
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Min mor er direkte oppgitt over en del av sine venninner. De virker til å ha førerkort som funker kun innenfor kommunegrensa. Det er alltid hun som kjører om de skal noe og iallefall om de skal på bytur. En del av de har blitt skilt i voksen alder eller har blitt enker og de har rett og slett utrolig lite kjøretrening fordi mannen alltid kjørte. Lite trening fører jo til at man blir mer usikker.

Det er er viktig poeng.
Nok kjøretrening er viktig.

Hadde jeg ikke kjørt så mye og på så variert vei som jeg gjør på jobb hadde det vært et poeng å ta enda større del av felles kjøring.
Jeg har nok kjørt 15.000-20.000 km så langt i år og kvoten for trening nås og vel så det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-18, 22:10   #137
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Kunne ikke falle meg inn. Men om mannen kommer for å hente meg då bytter vi.
Det er alltid jeg som kjører, uansett. Kan ikke fordra å sitte på med noen, så da kjører jeg helst selv.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-18, 22:55   #138
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Min mor er direkte oppgitt over en del av sine venninner. De virker til å ha førerkort som funker kun innenfor kommunegrensa. Det er alltid hun som kjører om de skal noe og iallefall om de skal på bytur. En del av de har blitt skilt i voksen alder eller har blitt enker og de har rett og slett utrolig lite kjøretrening fordi mannen alltid kjørte. Lite trening fører jo til at man blir mer usikker.

Moren min klager over det samme. Tror til og med at et par av venninnene hennes ikke engang har førerkort...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 02:19   #139
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Jeg må innrømme at da jeg kjørte til Trysil i helgen, tenkte jeg Mitt da jeg måtte kjøre forbi den ene store bilen etter den andre med venninnegjenger på vei til Trysilrypa. Noen burde virkelig øvd mer på langkjøring. : dukker:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-18, 16:26   #140
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Kom til å tenke på tråden idag da jeg var ute og kjørte firmabil/varebil med mannlig kollega i passasjersetet. Som er eneste sjansen jeg får til å kjøre med en mann ved siden av. :singel:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no