Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-20, 10:23   #241
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

For 4 år siden kom det som en overraskelse at USA klarte å velge en komplett idiot uten folkeskikk til president. Nå er jeg i det minste mentalt forberedt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 10:46   #242
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg blir også litt deppa og skremt over at det beste alternativet (eller det de faktisk klarte å enes om hos Demokratene...) til Trump, var Joe Biden... Jeg bare ser ikke for meg at han kommer til å klare å løfte USA dit det skal være. Det er virkelig ENORME utfordringer på alle plan

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 10:59   #243
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

For 4 år siden kom det som en overraskelse at USA klarte å velge en komplett idiot uten folkeskikk til president. Nå er jeg i det minste mentalt forberedt.

Jepp. For meg handler dette ikke om at Joe Biden skal vinne, men at Trump må gå.

Frk_Fryd er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 11:02   #244
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Blæh. Jeg tror jeg trenger vin i kveld. Jeg tror også dessverre Trump vinner. Det vet jo samme for fire år siden. Hillary leder klart på meningsmålingene, så vant Trump likevel.

Det kommer til å bli bråk, opptøyer, advokater og faenskap. Og nå ryktes det at han vil stille om fire år om han taper nå.

Men USA har gedigne problemer. Ekstremt med fattigdom, rusmisbruk, arbeidsledighet og undertrykkelse. Pandemien gjør det ikke bedre. Og et USA svekket av indre problemer er bad for resten av verden.

Seriøst. Jeg blir kvalm av tanken på fire år til med Trump. Men jeg tror at det kan bli skikkelig dramatisk om Biden vinner. Fordi Trump og hans støttespillere aldri vil akseptere et nederlag.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 11:27   #245
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg prøver å se for meg en rekke av begivenheter nå som skal kunne føre til noe som er bra, altså at Biden må vinne overveldende og tidlig og uansett hvordan man teller slik at det til og med for Fox og andre blir umulig å ikke anerkjenne resultatet og så må demokratene også vinne hele Huset og så må også de som har mobilisert på venstresiden holde sine arrangementer under stålkontroll sånn at det ikke skjer en eneste hendelse i demonstrasjoner som kan en gang LIGNE på riots, og så..

Men så ender jeg på at det eneste som berger det, er om Trump går ned for telling med en eller annen Corona-senvirkning, sånn at han ikke klarer å lage baluba.

Eller at han stryker med.

Men av alle ting han har drevet og skrytt av, så er det irriterende at det han kanskje ikke har løyet om, er at han har bemerkelsesverdig sterk helse, til å være en gammel, overvektig mann.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 13:03   #246
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Donald Trump

Vil man kunne si noe om resultatet allerede i kveld, eller blir det langt på natt før man vet noe?

Frk_Fryd er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 13:24   #247
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Det er vel fort langt etter min leggetid i alle fall?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 13:27   #248
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Aftenposten har en fin artikkel med klokkeslett:

https://www.aftenposten.no/verden/i/...paa-her-er-din

Jeg skal legge meg og våkne til en ny og bedre verden i morgen, har jeg tenkt.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 13:28   #249
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.930
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Nå så jeg et familiemedlem fra Minnesota, som er erkerepublikaner, og politisk aktiv mane til god folkeskikk og være et god medmenneske basically. Det å kunne stå side om side med naboen, barndomsvennen, butikkjeden etc selv om de har et annet politisk ståsted etter i dag uansett utfall. Det gir meg håp om at Biden vinner faktisk. Det innlegget hadde han nok ikke skrevet om han trodde Trump skulle vinne. 95% av de som følger ham er republikanere. #klamrermegtilhalmstråatthispoint

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 13:47   #250
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Skal dere se på valgsendinger? Jeg sitter vel oppe litt, i hvert fall til de første målingene foreligger.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 13:54   #251
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg kommer ikke til å sitte oppe. Det skjer vel uansett ikke noe interessant før etter midnatt og da har jeg allerede sovet en stund.

Men, om jeg våkner i natt, som jeg ofte gjør, så blir det nok litt scrolling.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:01   #252
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Orker ikke.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:07   #253
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.231
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Donald Trump

Det er så desillusjonerende at det frie verdens beste og mest suksessrike demokrati, som alle så opp til i årtier, så fort kan bevege seg vekk fra høflige og respektfulle spilleregler, over til tvittertyranni og hersketeknikker som styringsmodell.

Dersom Biden skulle klare å vinne idag, er det iallefall håp. Det mest overraskende er at vanlige oppegående amerikanere har valgte å støtte En reality stjerne som kandidat.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:10   #254
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Ja. Jeg får jo ikke sove uansett.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:16   #255
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Donald Trump

Nei. Orker ikke å se på Trump vinner minutt for minutt.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:17   #256
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Nei. Orker ikke å se på Trump vinner minutt for minutt.

Det er ikke det jeg skal se på, da. (Håperhåpehåper!)

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:19   #257
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nå så jeg et familiemedlem fra Minnesota, som er erkerepublikaner, og politisk aktiv mane til god folkeskikk og være et god medmenneske basically. Det å kunne stå side om side med naboen, barndomsvennen, butikkjeden etc selv om de har et annet politisk ståsted etter i dag uansett utfall. Det gir meg håp om at Biden vinner faktisk. Det innlegget hadde han nok ikke skrevet om han trodde Trump skulle vinne. 95% av de som følger ham er republikanere. #klamrermegtilhalmstråatthispoint


Hehe... Jeg har også en sånn på FB. En bekjent fra for lenge siden som er ihuga Trumptilhenger. De siste dagene har hun tilbragt i bønn og faste, og oppfordrer alle sine venner til å gjøre det samme. Despo så det holder.
#Nokenhalmstråklamrer

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:23   #258
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.930
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Hehe... Jeg har også en sånn på FB. En bekjent fra for lenge siden som er ihuga Trumptilhenger. De siste dagene har hun tilbragt i bønn og faste, og oppfordrer alle sine venner til å gjøre det samme. Despo så det holder.
#Nokenhalmstråklamrer

Verden er gal

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:25   #259
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Bønn og faste ja. Det hjelper nok.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:31   #260
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg sjekker nok en avis i natt, jeg pleier våkne og sjekke klokka. Sitter ikke oppe for dette.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no