Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En fantastisk deodorant?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-12, 21:09   #121
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg anbefaler deg å prøve deg frem på de som er foreslått i denne tråden. Jeg har prøvd det aller meste. Det som funker for meg er de jeg nevnte over her pluss denne som jeg glemte. Noe fungerer på noen, og noen på andre.

Hvordan lukter denne?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 23:20   #122
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Noen som har prøvd UrDeo?

Les her:
http://www.soma.no/produkter/urdeo/

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 23:22   #123
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hvordan lukter denne?

Den har en mild og frisk duft. Det finnes en med hvit kork som lukter minimalt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 23:32   #124
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.834
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg svetter også. Uansett om jeg er nydusjet og har hatt på deodorant når jeg drar på jobb så lukter jeg svette i armhulene etter 6 timer. Jeg sliter med å finne gode nok deodoranter, de som er gode på setter mye lukt i klærne. Svettelukt og parfymelukt er en elendig kombinasjon!
Angående dette med eddik så har jeg oppdaget at hvis man tilsetter en skvett eddik i skyllevannet i vaskemaskinen så fjerner det lukta i klærne . Hurra for det!
Mest av alt ønsker jeg å operere bort svettekjertlene under amene, men det er visstnok veldig dyrt.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no