Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 16:45   #41
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Er det meningen at vi skal være kule?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er ikke det meningen med livet da?

Jepp! Og "kule", ikke kule

Og hva er meningen med livet? det er vel å henge på fp og vere "kul" og vis...... Men man kan vere morsom, dum, teit, idiotisk, tynn, tykk, syk, "kul" eller kul, oppdatert, bedreviter, naiv, ond, sur, blid, latterlig, sunn, usunn, klok, gammel, ung, snill, søt, lekker, smekker osv..
U name it!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 16:55   #42
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ja, den siste der kan vi ta.

Ja, prøv deg på den.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:05   #43
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er mest poppis på FP,

aC

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er snillest på FP,

Salt

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er slemmest på FP

007

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

og deretter Hvem misliker du mest på FP.

christian




Jeg er litt uenig med deg her, Agenten, jeg tror ikke denne tråden var ment sånn!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:07   #44
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er litt uenig med deg her, Agenten, jeg tror ikke denne tråden var ment sånn!

Nei, sikkert ikke.

(Og jeg er liksom den slemmeste? )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:08   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Det sto mellom deg og Teo.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:09   #46
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det sto mellom deg og Teo.

Teo er ikke slem, hun er bare nydelig ærlig og vet at en spade er en spade.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:13   #47
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Det er klart hun er! Du også!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:16   #48
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er mest poppis på FP,

De som til enhver tid mener det samme som meg vel.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er snillest på FP,

Jeg kunne ha nevnt mange, men ingen nevnt ingen glemt.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er slemmest på FP og

Tja, det er vel alt etter diskusjonen det. Men jeg liker dem slemme.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem misliker du mest på FP.

De som til enhver tid mener det motsatte av meg vel.

Jeg har selvsagt det kuleste nicket, og normalavataren min som jeg bruker alle andre steder (som har permisjon her) er jo den kuleste avataren ever! Og så er jeg gjennomført, hockeynick og hockeyavatar.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:17   #49
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, prøv deg på den.

Jeg synes alle er snille, jeg.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:19   #50
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er jeg helt på jordet som aldri har tenkt over dette?

Jeg synes egentlig at det er de som tenker på sånt som er helt på jordet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:25   #51
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Didjeridust har det kuleste nicket.

:Bøyer meg audmjukt i støvet:

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:26   #52
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Jeg forveksler riktignok avataren din med Esme sin innimellom. :har tungt for det:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:28   #53
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Oi, alt man skal mene noe om da...

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:34   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Popularitetskonkurranser her på FP? Det hører vel mer hjemme på Det Andre Stedet.

  Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:34   #55
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Kulaste avataren(sjølvsagt utanom Frøken Rattata sin) har naturlegvis Ulvefar og Esme(Discworld)

Kulaste nick? Veeel - skal kanskje ikkje repetera meg sjølve her...

__________________
Rart er fint

Sist redigert av Didjeridust : 31-08-10 kl 23:12. Årsak: "Frøken" - ikkje "Frk."
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:38   #56
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Popularitetskonkurranser her på FP? Det hører vel mer hjemme på Det Andre Stedet.

Jeg synes i grunn det er stor forskjell på å diskutere morsomme nick og avatarer, og det å diskutere hvem som er kul og hvem som er nek. Selv om begge deler er litt fjortis.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:39   #57
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Didjeridust- der du mann eller dame?
Jeg har egentlig ikke noe favorittnick.
"Kulhetskonkurranser på FP volder meg ingen kvaler, jeg digger meg selv og har ingen rivaler."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:40   #58
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Didjeridust- der du mann eller dame?

Utoverdings

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:40   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

"Kulhetskonkurranser på FP volder meg ingen kvaler, jeg digger meg selv og har ingen rivaler."

Og jeg leser selvfølgelig kukkonkurranser.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:41   #60
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Utoverdings

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og jeg leser selvfølgelig kukkonkurranser.

Der har jeg lite å stille opp med, men kanskje Didjeridust vil bli med.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no