Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kroppsfasong - hvordan er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 21:35   #141
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg syntes ikke Tyra og Oprah har noe til felles, men når det er sagt så har Oprah vært veldig opp og ned i vekt. En slank utgave kan kanskje være lettere å samneligne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:50   #142
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeje, eplefasongen min ligner ikke det minste på Drew Barrymore og Kate Winslet sin gitt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:53   #143
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeje, eplefasongen min ligner ikke det minste på Drew Barrymore og Kate Winslet sin gitt!

Ikke min heller!

Jeg skjønner ikke hvordan KW kan være eple- med de formene?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:57   #144
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Ikke min heller!

Jeg skjønner ikke hvordan KW kan være eple- med de formene?

Hun står for meg som et typisk timeglass.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:05   #145
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Og Tyra Banks er liksom pære med de brede skuldrene og store pupper.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 09:32   #146
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Hm, jeg er kanskje en blanding av pære og petit. Er lav, har korte bein, små pupper, er smal rundt livet og har like brede skuldre som hofter, men kraftigere lår enn de som er petit.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 13:32   #147
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Kariktur av timeglass. Ekstremt mye pupp og ræv . Veldig smal midje og ekstrem tynne armer og ben. Sånn disney struts. Nå med klump på midten.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:38   #148
Kine
_Kine på nybaktmamma
 
Kine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 130
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

jeg er Petit

__________________
Nå, flytter jeg inn til FP.
VinterPrins F. Des04 & VårPrins F. Apr07
Kine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:42   #149
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er så vidt et timeglass. Et lubbent sådan, men timeglass. Jeg er nok ikke så flink til å kle meg egnentlig.

Signerer.

Dette er var som er blitt meg fortalt.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 22:09   #150
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Det som jeg syns blir vanskelig med disse kategoriene er at de tar utgangspunkt i en bulkefri kropp! Altså, det er sikkert lurt å tenke på topptungt/pæreform/fremheve midje og whatnot, men ofte vil jo det handle mer om hvor du har bulkene hen, og hvordan du kan skjule dem.

Jeg har for eksempel mage, nesten samme hvor tynn jeg er, særlig i deler av syklusen. Så samme hvordan jeg kler meg så må jeg tenke litt over hvordan det faller over magen.

(I en ideell verden så er man selvsagt stolt av sin feminine mage, som den lubne damen jeg observerte i fascinasjon i helgen, med tighte tights, tight t-skjorte til bare halvveis ned på rumpa, og tight, tight tynn jakke som rakk akkurat halvveis ned på den runde magen. Hun drev ikke og skjulte NOE. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no