Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-12, 22:01   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Jeg har (nok en gang) klart å la være å avbestille hovedbok, så nå er det nok.

Men hvordan melde seg ut?

Inne på bokklubben.no, under "kundeservice" og "utmelding", står det at man må være innlogget og ha en registrert e-postadresse for å melde seg ut, så er det en link som heter "utmelding". Men ved å klikke på den kommer jeg bare til minside, og der står det ingenting om å melde seg ut.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 22:07   #2
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Tror kanskje du kan sende en Mail til kundeservice, eller noe slikt.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 22:14   #3
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Eg måtte ringe til dei sist eg meldte meg ut, det var heldigvis kjapt gjort når eg først kom i gang.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 22:16   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Du kan sende en sur e-post til webkontakt@bokklubben.no og påpeke at det er feil på websidene deres igjen. Det er det hele tiden.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 22:54   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Det er en link med "ønsker du å melde deg ut" på Min side, nedenfor banneret om gratis bok, til høyre. Den funker. Men direkte lett å finne er den ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:22   #6
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Jeg husker at dedt var nesten like vanskelig som å melde seg ut av Den norske kirke. Stadig nye pop-up-vinduer med "er du heeeelt heeeelt sikker på at du vil melde deg ut...?"

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:23   #7
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Jeg klarte å melde meg ut for et par måneder siden. Husker ikke hvordan, men det var hvertfall mulig pr nett.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:23   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Jeg meldte meg akkurat ut av en klubb nå, det var ikke vanskelig i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:28   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er en link med "ønsker du å melde deg ut" på Min side, nedenfor banneret om gratis bok, til høyre. Den funker. Men direkte lett å finne er den ikke.

Ikke på min side, men "medlemsskap". Jeje. Logisk det, når jeg blir sendt et annet sted av linken "utmelding".

Men da var det gjort.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:31   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Ja beklager, nå så jeg at det var medlemskap-siden. Enig i at den ikke var lett å se, men syns i og for seg ikke det er ulogisk at utmelding foregår fra den siden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:39   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Sist eg prøvde, endte det opp med at eg måtte ringe til ein kundebehandlar som var svært overbevisande og hadde eit lass med gode tilbod og vips, så hadde eg signa opp for eit års bindingstid til.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:42   #12
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Med go'boken måtte jeg sende mail om at jeg ville melde meg ut.
Fant ikke noe på siden deres.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:42   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja beklager, nå så jeg at det var medlemskap-siden. Enig i at den ikke var lett å se, men syns i og for seg ikke det er ulogisk at utmelding foregår fra den siden.

Nei , helt ok å ha utmeldingen under medlemsskap, men da bør det være den siden man blir linket til når man går på kundeservice -> utmelding.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 23:56   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan melde seg ut av Bokklubben?

Ja, absolutt, den linken var jo feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no