Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

80-tallet!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-11, 11:24   #41
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 80-tallet!

Det skulle vært mange fler bilder i denne tråden

  Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:26   #42
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Pierre Robert nr 21 var lebestiften som gjaldt, den var hvitrosa metallisk.

"Alle" hadde kinasko, og jeg elsket mine.

Legg merke til de hvite tennissokkene.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:26   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-tallet!

Rundt 1985 var det moderne med store, neon- eller pastellfargede plastnett/-vesker/-kurver. Det var omtrent sammenfallende med at vi knøt neonfargede tyllremser i håret. I tillegg hadde vi matchende solbriller i en slags persiennevariant, uten glass.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:28   #44
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.


Veldig Viktig!

Og den ble stappet full med kinobilletter, klistremerker, venner skrev hilsner, utklipp fra Okej, Bravo og Topp var helt nødvendig, og permene sto i 45-graders vinkel på slutten av skoleåret.


Den der hadde jeg rett og slett glemt !!! (tror jammen jeg kanskje har noen liggende hos foreldra mine.....om de ikke har kastet dem da . Dagboka var rett og slett ei gedigen lefse etter endt skoleår

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:29   #45
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 80-tallet!

Solkremen skulle ikke ha faktor. Lykken var faktor 2. Helst sololje som luktet kokos. Hva het den igjen?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:30   #46
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 80-tallet!

Haha, eldstejenta gikk med Shutter Shades i hele fjorsommer, og påsto hardnakket at det var sjikkli gode solbriller

Men altså, haremsbukser. Hvorfor kom det tilbake? Hæ?

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:30   #47
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

vi knøt neonfargede tyllremser i håret

Eller på sekken, hvis vi ikke hadde så langt hår. Sekken ble også dekorert på andre måter. 15-år gammel livsvisdom med sprittusj. Hest er best i skjønn forening med hjerter og Muffe og Gækki.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:30   #48
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Det skulle vært mange fler bilder i denne tråden

Signerer.....ganske underholdene dette her

Rubiks kube:

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:33   #49
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Solkremen skulle ikke ha faktor. Lykken var faktor 2. Helst sololje som luktet kokos. Hva het den igjen?

Du mener rett og slett kokosolje. Reint fett og solfaktoren var vel minus 20. Noen brukte også spenefett på diger tube, husker jeg.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:33   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-tallet!

Jeg hadde flere Jennifer Beals-inspirerte gensre: fem nummer for store, og med kjempeåpning i halsen, slik at genseren til en hver tid hang ned på den ene armen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:35   #51
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Du mener rett og slett kokosolje. Reint fett og solfaktoren var vel minus 20. Noen brukte også spenefett på diger tube, husker jeg.

Kokosolje, ja! Den var kanskje uten faktor, den ja. Da var den jo ekstra bra.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:35   #52
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Eller på sekken, hvis vi ikke hadde så langt hår. Sekken ble også dekorert på andre måter. 15-år gammel livsvisdom med sprittusj. Hest er best i skjønn forening med hjerter og Muffe og Gækki.

Muffe og Gækki .

http://youtu.be/R75wH6VRKpk DO IT M/DRAMA


http://youtu.be/xpm704ZYyfk SHADY LADY M/CREATION

Å som jeg digget Muffe og Gækki....Gækki spesielt

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:41   #53
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallet!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:45   #54
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 80-tallet!

Jeg kan signere på ALT!
Men disse seilerjakkene som alle gikk med også?
Finner ikke bilde..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:54   #55
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 80-tallet!

Mora til bestevenninna mi sydde skai-bukser til oss :grøss: Jeg husket at jeg kjøpte beige frakk og kongeblå ridestøvletter for konfirmasjonspengene. På klassebildet fra 6.klasse har jeg på meg hvit snekkerbukse, rosa genser med båthals og bredt rosa belte og selvsagt hvite mokasiner. Store rosa øredobler og rosa brilleinnfatninger. Huttetu!

Den blå og lilla øyenskyggen fra Debbie og Dolly minnet mest om farget potetmel

I langfri kjøpte vi skolebrød og brus med kokossmak. Bahia et eller annet tror jeg at den het

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:05   #56
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg kan signere på ALT!
Men disse seilerjakkene som alle gikk med også?
Finner ikke bilde..

Hvordan så de ut ? Noe alla seilerjakkene til Helly Hansen ? Jeg husker nemlig ikke...men jeg husker Catalinajakka jeg hadde, men det var nok på 70 tallet.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:10   #57
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallet!

Vi får ta med bilder av skoene i denne tråden også da :

Seilersko:


Perlemokkasiner :


Isba (allerede nevnt)med syltestrikk :


Bestemorstøvletter :

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:14   #58
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallet!

Commodore 64 (jeg var kjempemisunnelig på storebroren min som hadde en slik :




Og E.T. var vel 80 tallet eller ?


Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:23   #59
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallet!

Back in the Ronald Reagan days
When we put satellites in space
When boys wore skinny leather ties, oo-oh-oh
Like Don Johnson from Miami Vice

When Eminem was just a snack
And Michael Jackson’s skin was black
Back when the coolest thing in store, oo-oh-oh
Was a Commodore 64

Back to the 80s
Back to Soap
Back to Rocky and Cherry Coke, yeah
Those were the days
And we go

Back to the 80s
Say ‘Hey there, Mister T.’
Put Twisted Sisters on MTV, yeah
Those were the days
I’ll come back

To Iron Maiden and 7Up (Oo-oh yeah)
Bananarama and Breakfast Club
Come back (Yeah)Come back (Yeah)
I’ll come back

When Huey Lewis was the news
And we went flying with Tom Cruise
When shoulder pads and looking tough, ooh-oh-oh
Was the dirty David Hasselhoff

Too many men with heavy makeup on (Hey)
Too many poodles with guitars
Thanks for all the joy you’ve given us
You will always be our superstars

Hooray for Cosby and Rubik’s cube
Hooray for Dynasty and moon boots
Hooray for Devo and barber curls
Hooray for Poltergeist and Barbie girls.

Kopiert fra nett!


Sist redigert av Liljekonvall : 05-05-11 kl 13:05.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:32   #60
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 80-tallet!

Vi hørte på Ti i skuddet mens vi drakk te som vi kjøpte i løsvekt og den skulle lukte godt og drikkes fra enorme kopper med noen spiseskjeer brunt sukker.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no