Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan denne funke som "Mørk dress"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-12, 00:27   #161
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Selskap av type jubileum, og jobbrelaterte selskap har ofte kleskode i min verden.

Jeg har vært på jobbrelaterte middager med både utenlandske gjester, representanter fra storting og regjering og div., men aldri opplevd at slike sammenhenger har hatt kleskode.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 00:32   #162
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Jobbmiddager med offisielle repr. har ikke dresskode for meg heller, men formelle jobbfester har.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 00:36   #163
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jobbmiddager med offisielle repr. har ikke dresskode for meg heller, men formelle jobbfester har.

Ah.. Våre jobbfester, julebord osv er nok mer uformelle.
Vi kler oss jo fint og ingen ville funnet på å komme i joggedress eller onepiece, men det står aldri noe på invitasjonene om kleskode.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 00:37   #164
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Når jeg snakker om jobbmiddager med off representasjon er det type "festmiddag" med taler, toastmaster osv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 07:35   #165
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er vel ikke rart at Teo overskygget Skilpadda?

Jeg lurer på om det ble litt uklart hvordan rekkefølgen her gikk:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi sendte aldri ut kleskode til festene våre, men sørget for at ingen følte seg ubekvem likevel - det var aldri noen der som hadde pyntet seg mer enn Teo eller mindre enn jeg.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Mannen min og jeg kjører for øvrig den strategien fremdeles.

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hadde det vært Skilpadda som hadde skrevet det der, så tror jeg at jeg hadde likt å se bilder fra festene deres.

Med mindre Skilpaddemannen er en dreven drag-artist kunne det vært gøy å se ham være den absolutt mest pyntede på fest. Men det er mulig en del av meningen forsvant underveis.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no