Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å spørre folk om å holde homeparty

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-17, 08:55   #61
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er sikkert drittuhøflig og hater slik spam.

1. Henvendelse på pm oversees.
2. Blir jeg lagt til i grupper melder jeg meg ut.
3. Folk som spammer egen feeed med slik reklame skjuler jeg på Fb.

Samme her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 08:58   #62
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Det er nesten like ille så når slike pyramidespillere presser seg på for å få deg med i pyramiden og ikke takler å få spørsmål om virksomheten.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:17   #63
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Jeg blir ikke sur av en sånn melding, men sier nei eller ignorerer. Noe homeparty blir det hvertfall ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:20   #64
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg blir ikke sur av en sånn melding, men sier nei eller ignorerer. Noe homeparty blir det hvertfall ikke.

Samme her.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:46   #65
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Om det er homeparty og ikke nettverkssalg (Jeg tror her automatisk at det er sistnevnte, egentlig) - vel, er det homeparty, er det vel naturlig å starte hjemme hos seg selv og invitere til homeparty. (for all del informer om at det faktisk er det i alle fall)

Jeg bodde i to år borte fra byen (i nabofylket) Etter at jeg flyttet tilbake til byen var det plutselig så mange fra de årene borte som ønsket å treffes. Inviterte til både kafeturer og iviterte seg på besøk. Hyggelig det altså, men det var veldig tydelig hva som var agendaen deres, sånn egentlig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:47   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg kjøpte typisk en kg fiskekaker på døra til 200 kr nå. Liker ikke det ei gang. Dessuten er jeg vegetarianer. Så feig er jeg på nei.


Det å være veggis har reddet meg i mang en slik situasjon, da slipper jeg jo å si nei bare for å si nei, liksom.
Adams matkasse og andre matkasser, fiskekaker og egg på døra og lignende - alle godtar "beklager, men jeg er veggis" og that's it.
Hilsen hun som alltid sender samboeren bort til døra for å åpne når det ringer på om kveldene, i tilfelle det er selgere. Eller som gir telefonen til samboeren når ukjente numre ringer, fordi det som regel ER selgere.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:57   #67
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Homeparties er ikke noe for meg. Det er kleint og dumt, samme om jeg liker produktene eller ei.

Jeg blir like oppriktig overrasket over at noen jeg kjenner litt tror st jeg er interessert i noe sånt, og pusher de så er det stadier av aktiv ignorering, utmelding og blokkering. Spør de live,så ler jeg godt og sier at jeg nok heller må kjøpe flere frukttrær.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 11:59   #68
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Synes det er helt greit med spørsmål (direkte, ikke utpressende, hintende eller gjentakene. Tror de aller fleste skjønner hva jeg mener), så lenge det at man sier nei blir respektert.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 12:03   #69
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er sikkert drittuhøflig og hater slik spam.

1. Henvendelse på pm oversees.
2. Blir jeg lagt til i grupper melder jeg meg ut.
3. Folk som spammer egen feeed med slik reklame skjuler jeg på Fb.


Sånn gjør jeg og. Men det er litt forskjell på å irritere seg (som jeg ser mange gjør her) og bare gjøre det (avslutte, slette, overse). Jeg driter i at jeg blir lagt til å grupper, får invitasjoner jeg ikke vil ha osv. Er jo bare å si NEI, melde seg ut etc. Samme gjelder dørselgere ol. Sier nei, og ferdig snakka. Uproblemantisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 12:46   #70
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg kjøpte typisk en kg fiskekaker på døra til 200 kr nå. Liker ikke det ei gang. Dessuten er jeg vegetarianer. Så feig er jeg på nei.

Jeg er stikk motsatt. Jeg har noen ganger kommet til meg selv og angret på at jeg ikke slo til på noe jeg ble tilbudt, jeg sier nemlig nei uten i det hele tatt å høre etter hva det dreier seg om, kun fordi folk kommer på døra, ringer eller henvender seg til meg på gata. Det er tvert nei, av prinsipp, før de engang rekker å spørre. Så jeg kunne godt ha sagt nei til å kjøpe de fiskekakene, for deretter å gå på butikken og tenke at "kanskje vi skulle hatt noen fiskekaker?", og kjøpt noen der til høyere pris.

Jeg fikk en Adams Matkasse-selger på døra en gang, og svarte "Så flott! Da vet jeg at jeg skal bestille fra Godt Levert, for de har ikke ringt på døra her". Skammet meg etterpå over at jeg kunne være så frekk, men dørselgere og telefonselgere får rett og slett vrangsida ut på meg, selv om jeg vet at de bare gjør jobben sin. Folk som prøver å stoppe meg på gata går jeg rett forbi, selv om det er organisasjoner som promoterer saker jeg egentlig støtter. Jeg kan ikke fordra å bli stoppet på gata, uansett om jeg går der for å slappe av og kose meg, eller om jeg går der fordi jeg er på vei fra A til B, samme hva anledningen måtte være. Jeg har sikkert gått glipp av mange gode strømavtaler opp igjennom. Så på meg er den markedsføringstrategien totalt feilslått, og virker kun mot sin hensikt.

Men henvendelser på fb (også PM) provoserer meg faktisk ikke. Jeg slår aldri til på det heller riktignok, men det er lettere å overse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 13:54   #71
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Homeparties er ikke noe for meg. Det er kleint og dumt, samme om jeg liker produktene eller ei.

Jeg blir like oppriktig overrasket over at noen jeg kjenner litt tror st jeg er interessert i noe sånt, og pusher de så er det stadier av aktiv ignorering, utmelding og blokkering. Spør de live,så ler jeg godt og sier at jeg nok heller må kjøpe flere frukttrær.

Samme her. (Bortsett fra at jeg sikkert hadde sagt maling, ikke frukttrær. )

Lov å spørre, lov å si nei. Jeg synes ikke at omgivelsene trenger ta ansvaret for at folk ikke har lært seg si nei.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 13:57   #72
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Det er jo fortsatt noen som liker homeparties, tenker jeg - og de som liker det vil jo takke ja. Jeg har ikke vært på et på aldri så lenge. Hun ena jeg kjente som drev på med slikt har jeg ikke kontakt med lenger. Jeg savner det på ingen måte ikke.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 15:53   #73
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg kjøpte typisk en kg fiskekaker på døra til 200 kr nå. Liker ikke det ei gang. Dessuten er jeg vegetarianer. Så feig er jeg på nei.

Du må øve inn min fars standardfrase. Gjenta etter meg: "Nei takk, jeg har ikke katt". Smil og lukk døra. (Pappa har for øvrig katt, sjøl om den er min på papiret og han ikke egentlig vil ha noe befatning med den. )

Jeg liker ikke sånn oppsøkende salg, det gjør meg bare fast bestemt på at jeg ikke skal ha noe. Jeg synes nok det er litt bedre med en standardmelding der det går tydelig fram at man ikke må svare, det er kjipere når det er type mamma fra eldstemanns barselgruppe som spør hvordan det går, skryter av lillebror som hun aldri har sett, og så kommer trekkende med Tupperwareboksene sine. Da føler jeg at jeg må svare... (Men takker uansett nei.) De eneste homepartyene jeg går på er de der vertinna er noen jeg hadde lyst til å treffe uansett, og da er jeg skamløs nok til å ikke nødvendigvis kjøpe noe.

Det verste var dog han fra Adams matkasse som ikke ville ta nei for et nei. Jeg sto og planta epletrær og var bare på vei rundt hjørnet for å hente en bedre spade, da jeg gikk rett på ham, på min egen tomt. Til slutt måtte jeg bare snu ryggen til og gå rundt hjørnet igjen, etter å ha forsøkt å overbevise ham om at jeg 1) liker å planlegge middagene mine sjøl, 2) dyrker grønnsakene mine sjøl, og 3) kjøper kjøtt fra en bonde jeg kjenner. (Alt er sant til en viss grad...) Så fikk han bare henge i innkjørselen min aleine...

Ellers enig med røkla. Synes man skal være litt forsiktig med markedsføring mot private nettverk.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 16:22   #74
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det verste var dog han fra Adams matkasse som ikke ville ta nei for et nei. Jeg sto og planta epletrær og var bare på vei rundt hjørnet for å hente en bedre spade, da jeg gikk rett på ham, på min egen tomt. Til slutt måtte jeg bare snu ryggen til og gå rundt hjørnet igjen, etter å ha forsøkt å overbevise ham om at jeg 1) liker å planlegge middagene mine sjøl, 2) dyrker grønnsakene mine sjøl, og 3) kjøper kjøtt fra en bonde jeg kjenner. (Alt er sant til en viss grad...) Så fikk han bare henge i innkjørselen min aleine...


Jeg synes selgerne til Adams matkasse er veldig slitsomme. De er de eneste som kommer på døra ("nå har vi et spesialtilbud til dere som bor i gaten her" eller "dere er de eneste i gaten som ikke har prøvd matkasse" ja, særlig ) og ringer oss og er ganske aggressive i stilen også. En fyr som ringte fra dem pratet og pratet og pratet og det var umulig å bryte inn og da han til slutt avsluttet enetalen med "da setter jeg deg opp på et abonnement da" fikk jeg endelig sagt at jeg overhodet ikke var interessert i matkasse. Da presterte han å komme med kronargumentet "Men nå har vi snakket sammen i nesten 10 minutter, da synes jeg du skylder meg å prøve dette". Selgerne deres gjør at om jeg noen gang skulle finne på å prøve matkasser ville Adams ikke engang bli vurdert.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 16:49   #75
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Jeg spiller veldig blånn når de kommer fra strømselskaper.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 17:02   #76
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Selgerne deres gjør at om jeg noen gang skulle finne på å prøve matkasser ville Adams ikke engang bli vurdert.

Nettopp. Jeg kommer aldri til å bestille noe som helst derfra. Pågående selgere virker veldig mot sin hensikt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 18:10   #77
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Vi har som regel Adam, og dermed er det veldig hyggelig når de selgerne kommer på døra. Godt levert, derimot :S

Jeg har øvd inn standardfrase til telefonselgere, for jeg greier egentlig ikke å si nei, jeg kan jo gå glipp av et godt tilbud, må vite . "Takk, men nei takk. Ha en fin dag!" *slenger på rører før de rekker å si noe mer*


Sist redigert av Timar : 03-03-17 kl 19:48.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 18:12   #78
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Eg synest for øvrig ein "gruppehenvendelse" er betre enn "Hei og gratulerer med baby..."-liknande meldinger.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 18:53   #79
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Matkasse-selgerne er verstingene her hvertfall, bunnen var nådd når de nådde 'jammen, du har vel allergi-varer i skuffen likevel'-retorikken. Jeg betaler da vel ikke i dyre dommer for mat jeg må bytte ut?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 21:06   #80
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg spiller veldig blånn når de kommer fra strømselskaper.

Det gjør jeg også. Til han som ikke ville gi seg når jeg sa neitakk, sa jeg "det er mannen min som bestemmer hvilket strømselskap vi skal ha".

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no