Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 18:46   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Hadde en :roertpplevelse i dag... Fann mange fine jeans på VEroModa i størrelse 42. Det er en rar, fin ting for meg som ikkje alltid har sett ut som eg gjer no...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 11:12   #42
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En venninne av meg har Victoria Beckham-jeans, og de er så flotte! jeg har også lyst på dem, men har dessverre ikke den kroppen som min venninne har. (les:radmager)

Liker mange av jeansen de har på Vera Moda og JC, men utvalget er så dårlig her i Arendal. Spørs om jeg ikke må ta meg en shopping-weekend hos LaBanga...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 21:52   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på shopping i dag

Sitter her iført et par flunkende nye fornarina Bono Bis! Innrømmer at jeg aldri har brukt så mye penger på bukser før (uten at det har vært gore-tex involvert), men nå skjønner jeg hvorfor jeg burde gjort det. Den sitter helt utrolig bra på, den er sydd til meg jo! Åh, nå er jeg litt forelsket

Måtte bare dele det.

Lille*My; blakk og lykkelig …

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 21:54   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilde???

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 21:57   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja … får se

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 00:42   #46
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

De var fine, Saint.

Jeansene i mitt liv er Citizens of Humanity, helst med rette, smale ben. De har også modeller som svinger litt ut nederst.
Jeg er slank, men har litt hofter, veldig tynne legger og litt mage. C.o.H. er lave i livet, så jeg regner med å kunne bruke dem et stykke ut i svangerskapet.
Bilder:
http://www.cofhdenim.com/original.asp
http://www.cofhdenim.com/onassisd.asp

Hvor kjøper du CoH-jeans??????
Har sett meg ut et par fine på eBay, men skulle så gjerne prøvd dem først.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 00:56   #47
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Hvor kjøper du CoH-jeans??????
Har sett meg ut et par fine på eBay, men skulle så gjerne prøvd dem først.

I Oslo selger de dem på Tatler i Bogstadveien og på Paléet. Vet dessverre ikke om noen andre forhandlere i Norge.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 08:17   #48
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LIlleMy, Fornarina er visst så fantastisk at en ikkje veit det før en prøve dei!? Men trur ikkje eg er tynn nok til det enda

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 09:21   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

LIlleMy, Fornarina er visst så fantastisk at en ikkje veit det før en prøve dei!? Men trur ikkje eg er tynn nok til det enda

Nå vel, min erfaring er snarere at vi er så forskjellig bygget at det som er fantastisk på en kropp ikke behøver å være det på en annen. Jeg har prøvd fornarina før, og ikke sett ut (at buksa vider seg ut i bruk hjelper ikke synes jeg, når flesket tyter ovenfor og rompa blir klemt flat som ei fjøl), mens den samme buksa har sett dritlekker ut på et par av mine topptrente har-ingen-hofter-venninner. Derfor ble jeg skikkelig overrasket når denne modellen satt som et skudd!

Jeg vet ikke hvor tynn du er, jeg har fått med meg at du har slanket deg (?) (bra jobba forresten!). Jeg kjøpte størrelse 31'', det var den største de hadde der i allefall (bruker vanligvis str 40, og er av typen med rompe og lår).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 09:22   #50
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

I Oslo selger de dem på Tatler i Bogstadveien og på Paléet. Vet dessverre ikke om noen andre forhandlere i Norge.

Takk, jeg skal sjekke et par butikker her i byen, ellers ser det ut til at jeg må ta meg en Oslo-tur.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 09:31   #51
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LIlleMy, eg bruke vel 40-42 i vanlige butikkar, mens for eksempel 42 i den VeroModa-buksa. Så 31 i Fornarina er nok litt lite. Jaja.

Rompe som blir flat som ei fjøl er eg møkklei av, så no skal eg finne ei bukse som gir meg rund rompe!!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 09:37   #52
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan jo hende de går til 32, at de bare ikke hadde flere igjen i den butikken, hva vet jeg

Jeg har forresten også funnet flere på Vero Moda som passer mine kvinnelige former Anbefaler også å prøve c-girl (har dem blant annet på Popin) og Jam (Neste Stop)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:58   #53
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeansene i mitt liv er Citizens of Humanity, helst med rette, smale ben. De har også modeller som svinger litt ut nederst.
Jeg er slank, men har litt hofter, veldig tynne legger og litt mage. C.o.H. er lave i livet, så jeg regner med å kunne bruke dem et stykke ut i svangerskapet.
Bilder:
http://www.cofhdenim.com/original.asp
http://www.cofhdenim.com/onassisd.asp

De likte jeg veldig godt!!
Du har forresten ikke mage lenger, Majsa.
Selv er jeg litt skeptisk til bukser med smale bein, er redd jeg ser litt tykk ut øverst da? Det er antakelig mest uvant. Men det er jo perfekt å ha oppi støvletter da.


Selv har jeg funnet noen strålende jeans som heter Simple Wish fra B-Young, de var så bra at jeg kjøpte et ekstra par etter en uke.
Jeg har dessverre ikke noe særlig midje, så mange bukser blir for trange i livet, men disse er perfekte i livet og sitter verken for lavt eller høyt.
Også koster de bare 599,-. Eneste minus er at de har boot cut, eller rette ben.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 02:07   #54
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Du har forresten ikke mage lenger, Majsa.

Ikke?
Joda, jeg har bare vært flink til å skjule det de siste gangene jeg har truffet deg. Men nå derimot lar jeg den strutte.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 08:49   #55
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ikke?
Joda, jeg har bare vært flink til å skjule det de siste gangene jeg har truffet deg. Men nå derimot lar jeg den strutte.

Jaaa! Gleder meg til jeg blir gravid, så kan jeg sleppe ut magen!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:14   #56
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.



Selv har jeg funnet noen strålende jeans som heter Simple Wish fra B-Young, de var så bra at jeg kjøpte et ekstra par etter en uke.
Jeg har dessverre ikke noe særlig midje, så mange bukser blir for trange i livet, men disse er perfekte i livet og sitter verken for lavt eller høyt.
Også koster de bare 599,-. Eneste minus er at de har boot cut, eller rette ben.

De har jeg og !
Er kjempefornøyd..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:24   #57
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker Simple Wish buksene

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Selv har jeg funnet noen strålende jeans som heter Simple Wish fra B-Young, de var så bra at jeg kjøpte et ekstra par etter en uke.
Jeg har dessverre ikke noe særlig midje, så mange bukser blir for trange i livet, men disse er perfekte i livet og sitter verken for lavt eller høyt.
Også koster de bare 599,-. Eneste minus er at de har boot cut, eller rette ben.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:26   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg BOR i mi nå..

Er jo på slankern.. og prøver derfor å drøye lengst mulig før jeg må kjøpe ei til Er dyrt og slanke seg gitt.. Men skal kjøpe ei SW bukse i str 42 utpå høsten her tenker jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:25   #59
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, hvem fører Lee?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:30   #60
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes disse var litt tøffe, fra Acne Jeans:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no