Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 22:04   #161
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeanstråd

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Cascaye : Voga og Den Dama har Sass & Bide

Prøver du en er du solgt

Takk, takk for svar.

Buksebudsjettet mitt er jo ikke så stort, klesbudsjettet mitt derimot nevner vi ikke noe om.

*finner-unnskyldninger-for-meg-selv*

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:11   #162
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstråd

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Takk, takk for svar.

Buksebudsjettet mitt er jo ikke så stort, klesbudsjettet mitt derimot nevner vi ikke noe om.

*finner-unnskyldninger-for-meg-selv*

me too

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 12:44   #163
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Jeanstråd

Blei ingen jeans på meg i dag. Fant ikke noen fine bukser, som passet lille tykke meg. Hater og handle bukser. Skulle tror det var kun meg i hele verden, som er lav og tykk. Jeg er det vi i min slekt kalller, liten og butt . Har en valk, tykke lår og litt rompe.

Anne M: Var jo på treff hos deg, så du har jo sett figuren min. Er det noe håp for meg?

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:20   #164
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeanstråd

For de som måtte ha muligheten er det klestips (bl.a. finn den perfekte jeans) på Oprah nå.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 13:49   #165
Shinana
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 55
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeanstråd

Hei alle,

Bruker nå masse Miss Sixty jeans enda jeg. Både Tommy fra "gamle dager" og de nye modellene. De har en style som heter Eden som er lekker (litt smale ben) og en som heter J-Lot (helt smale ben med glidelås ved anklene). Miss Sixty fikk jo et fjortisstempel her på berget, men de har utrolig mye fint!
Jeg er ikke spesielt slank eller noe, men MS buksene er veldig behgelige synes jeg. Den eldste jeg har er snart 10 år gammel! Har slitt den fra helt mørk til omtrent helt utvaska nå!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 19:02   #166
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstråd

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Anne M: Var jo på treff hos deg, så du har jo sett figuren min. Er det noe håp for meg?


nytt nick, eller?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no