Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansutfordring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 13:48   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Jeansutfordring

Jeg har et problem - jeg er så innmari rar. Dermed er det vanskelig å få tak i bukser.

Jeg liker jeans.
Lenge har jeg brukt jeans fra Lindex, men nå passer ikke modellene der mer. Det vil si - de gamle buksene passer alle sammen, men ikke de modellene de har i butikkene nå.

De er for trange i lårene alle sammen. Og går jeg opp i størrelse så er de fremdeles for trange i lårene, men da også altfor vide i livet og over magen.

Og for å gjøre det hele enkelt er jeg 180 høy - med veldig lange bein.

En konklusjon er at jeg er mislykka og at det ikke finnes klær til meg. :snufs:
Et håp er at det finnes en jeans der ute et sted med romslige lår til en rund dame som sykler masse, som ikke er beregnet på stor mage likevel, og som ikke er syltrang nederst for det er ikke pent på meg.

Noen som har tips?

  Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 18:07   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeansutfordring

De siste fine buksene mine har jeg funnet på only.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 18:19   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeansutfordring

Sitat:

En konklusjon er at jeg er mislykka og at det ikke finnes klær til meg. :snufs:

Hvis det er noen trøst: jeg har nøyaktig motsatt problem, og er like mislykka. Dvs buksene jeg prøver er alt for vide i beina hvis de skal passe i livet, og dessuten har jeg korte bein.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 18:25   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

Marc Lauge har gode modeller, du kan velge beinlengde.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 18:30   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har et problem - jeg er så innmari rar. Dermed er det vanskelig å få tak i bukser.

Jeg liker jeans.
Lenge har jeg brukt jeans fra Lindex, men nå passer ikke modellene der mer. Det vil si - de gamle buksene passer alle sammen, men ikke de modellene de har i butikkene nå.

De er for trange i lårene alle sammen. Og går jeg opp i størrelse så er de fremdeles for trange i lårene, men da også altfor vide i livet og over magen.

Og for å gjøre det hele enkelt er jeg 180 høy - med veldig lange bein.

En konklusjon er at jeg er mislykka og at det ikke finnes klær til meg. :snufs:
Et håp er at det finnes en jeans der ute et sted med romslige lår til en rund dame som sykler masse, som ikke er beregnet på stor mage likevel, og som ikke er syltrang nederst for det er ikke pent på meg.

Noen som har tips?

La redoute har en dongeribukse med 88-lengde.
Den er vid nederst og sitter pent over rumpe og lår. Den ser ikke så kul ut på bildet, men er ganske kul på. Jeg tror Ellos solgte den før, men nå er det altså LaRedoute som har den. Vent litt så skal jeg linke.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 19:05   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

La redoute har en dongeribukse med 88-lengde.
Den er vid nederst og sitter pent over rumpe og lår. Den ser ikke så kul ut på bildet, men er ganske kul på. Jeg tror Ellos solgte den før, men nå er det altså LaRedoute som har den. Vent litt så skal jeg linke.

Men er den vid over lårene da? Jeg har veldig kraftige lår skjønner du, er derfor ingenting passer der ute i butikkhelvetet. :sutrer:

  Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 19:19   #7
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hvis det er noen trøst: jeg har nøyaktig motsatt problem, og er like mislykka. Dvs buksene jeg prøver er alt for vide i beina hvis de skal passe i livet, og dessuten har jeg korte bein.

Ja, der har du meg å

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 19:20   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hvis det er noen trøst: jeg har nøyaktig motsatt problem, og er like mislykka. Dvs buksene jeg prøver er alt for vide i beina hvis de skal passe i livet, og dessuten har jeg korte bein.

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Ja, der har du meg å

Men, dere kan jeg da glede med at Lindex har laget en serie med korte ben og ekstra vidde i bena nå. Fant den da jeg var og shoppet sist. Hadde sittet knallfint hvis jeg ikke hadde hatt tyve cm eller noe sånt for mye bein.

  Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 19:26   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Ellos har flere jeansmodeller for "lårdamer" nå.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 19:30   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Men det ser ikke ut som om de har bukser for vide lår OG bra lengder.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 19:35   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

http://www.ellos.no/misc/ProductZoom..._1092592_M.jpg

Denne er lang og har god lårvidde, men er ikke så vid ved magen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 20:01   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Her kan du skreddersy:

www.makeyourownjeans.com

(men jeg har ikke prøvd selv).

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 20:39   #13
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeansutfordring

abonnerer på tråd

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 20:39   #14
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeansutfordring

Lee Flint (herremodell) sitter veldig godt på meg med store lår og smalt liv. Jeg har samme problem som deg med bukser. Passer de over lårene så er de alt for store i livet. Men Lee Flint sitter utrolig fint faktisk.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 21:14   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

makeyourownjeans.com var KONGE KULT!!!!
Ikke var det dyrt heller - inntil mor oppdaget ekstratingene.
Er det toll på klær, eller er det bare moms?
Det kom visst på vel tusenlappen til slutt.

  Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:26   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Da er det altså bestilt bukser til mor. Blir spennende å se om de passer. :mulig jeg har noe til salgs om noen uker:

Den ene har søvfargede drager på baklomma. Den skal jeg ha når jeg skal ut og rocke rompa. Og de er lange nok! For første gang skal jeg få bukse som er lang nok.

Hvis de passer da såklart. :spent:

  Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:25   #17
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeansutfordring

Spennande prosjekt! Reknar med at resultatet vert lagt fram med bilder?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 07:45   #18
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Spennande prosjekt! Reknar med at resultatet vert lagt fram med bilder?

Bilder?
Kanskje ...
Rapport kan jeg jaffal garantere.

  Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 21:30   #19
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bilder?
Kanskje ...
Rapport kan jeg jaffal garantere.

Bilder!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 21:39   #20
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Selvsagt må du viser bilder, ellers tror vi ikke på deg.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no