Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansutfordring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-09, 09:23   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Hm ...
Kanskje. :kostbar:
Men først må buksene komme da. Og passe.

  Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 10:20   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Sånn ellers, så slår jeg et slag for Lee-bukser. De har god passform for damer synes jeg. (og så får man så fin rumpe)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 10:32   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Fin rompe er nok en utopi her i går'n.
Men sålenge den funker til å sitte på så er det greit.

  Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 10:33   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Jeg hater å prøve olabukser. Har brede hofter, kraftige lår og relativt smalt liv - og er kort i tillegg. Det er åpenbart ikke en fasong produsentene heier på. All medfølelse til Smilefjes!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 10:41   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Det er ikke mye som er så kjipt som å stå i prøverommet også¨får man ikke buksa opp over lårene nei. Og skulle man nå få den over lårene så kan man invitere en gjest i livet. Sukk - jeg håper de målsydde blir fine, for de jeg har begynner å bli skrekkelig slitte nå.

  Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 14:25   #26
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

MAPP har flere bukser som sitter bra på breie rumper og lår - uten at de blir for vide i livet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 00:20   #27
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

Har du fått buksene enda Smilefjes? *spent*

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 08:13   #28
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Nope, jeg bestilte noen broderier på baklommene som tar litt ekstra tid. (Jeg skal ha søvfargede drager på rompa. Det skal være den nye Harry-buksa mi.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 09:36   #29
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nope, jeg bestilte noen broderier på baklommene som tar litt ekstra tid. (Jeg skal ha søvfargede drager på rompa. Det skal være den nye Harry-buksa mi.

Harrybukse er kult

  Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 13:41   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Jeg Simple Wish. De er perfekte om man har litt lår og rompe, og har en fin bootcut. Jeg er 176 og bruker 34 i lengde, de går iallefall til 36. Men de aller fineste modellene er på vei ut da. Men en del av de er iallefall veldlig OK til oss med litt frodig fasong.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 18:33   #31
emma-li
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 88
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeansutfordring

vil anbefale http://www.babyphat.com/shop.php sine bukser, med litt strech i. masse kult å velge mellom. jeg har bukse derifra..
ellers så liker jeg lee sine bukser.

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 10:49   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Jeg kommer sent, men godt.
Jeg har nemlig funnet meg jeans på Risøe. Av alle steder.
De har med stretch, og er lange i beina (lang nok til at jeg stomper) og har mange varianter.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:09   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Og jeg ser at pakken min fra India ligger på Gardermoen nå - spent!!!

Hva i alle dager er Risøe? Det høres ut som en sånn sjappe med klær som heter ekvipasjeforretning istedenfor klesbutikk?

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 13:04   #34
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

Åh spennende Smilefjes!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 13:10   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva i alle dager er Risøe? Det høres ut som en sånn sjappe med klær som heter ekvipasjeforretning istedenfor klesbutikk?

Det er en norsk kleskjede som i utgangspunktet baserte seg mest på strikkeklær. (Jeg hadde sommerjobb der for 16 år siden, og det var grusomt, men det er en annen sak.) I dag er det en relativt rimelig butikk, vil jeg si, og ikke spesielt kjerringaktig. (Det kan godt hende jeg er kjerring, altså, men jeg handler uansett sjelden i den butikken.)

Spennende at buksa nærmer seg, da!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 15:17   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Buksene har kommet.

Da jeg bestilte dem så slo jeg like godt av et par cm i livvidde - greit å ha ambisjoner, ikke sant? Og det skulle jo være stretch også? (Et par skal uttales ti)

Vel - siden den gang har jeg vært syk i ukesvis og mistet noen kilo og det var flaks, for nå får jeg de akkurat igjen i livet gitt.

De er kjempefine! Dragene på lommene på den sorte ble litt i overkant så de skal jeg farge mørkere, ellers ble det veldig bra. Lange nok, plass til lårene, drømmeprinsen er fornøyd med snittet over stjerten og de sitter i midjen. Nesten bedre enn ønsket - men de går seg sikkert litt til, og jeg skal ikke opp i vekt men heller ned. Veldig fprnøyd. Kommer til å kjøpe en til derfra, må bare bestemme meg for at det går an å ha brun jeans sammen med sort genser og sorte støveletter først.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 15:23   #37
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg hater å prøve olabukser. Har brede hofter, kraftige lår og relativt smalt liv - og er kort i tillegg. Det er åpenbart ikke en fasong produsentene heier på. All medfølelse til Smilefjes!

Ja, eg melder meg inn i klubben.
Eg er kort i beina og lang i overkroppen. Overdelar blir for korte, bukser blir for lange. Barna er velsigna med same sak. Lillebror brukar 80 i bukser og 92 i overdelar. Storesøster brukar 104 i bukser og 122 i overdelar
Eg burde definitivt lære meg å legge opp bukser

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:11   #38
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeansutfordring

Smilefjes: Vi må se bilde med buksa på.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:17   #39
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeansutfordring

Då ser eg at det er bildetid!!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:36   #40
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Må ha litt hjelp - vanskelig å ta bilde av egen bukse.
Bilde kommer etterhvert.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no