Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansutfordring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-10, 10:43   #141
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Åh jeg må se å få bestilt meg jeg nå altså

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 11:15   #142
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeansutfordring

*abb*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 11:37   #143
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men er den vid over lårene da? Jeg har veldig kraftige lår skjønner du, er derfor ingenting passer der ute i butikkhelvetet. :sutrer:

Høres uendelig kjent ut. Bare at beina mine er ultrakorte istedet. Men fremdeles med lår som ville fått Johan Olav Koss' til å se pinglete ut. :lekkert:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 11:57   #144
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

SF- hvis du ikke har solgt den linblusen, så kanskje den passer meg ? I såfall kunne jeg ha tenkt meg å kjøpe den....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:09   #145
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

gnuri - den er altfor stor til noen. Også er den levert til redesign hos en vakker sydame jeg kjenner. Så kan den brukes til ett eller annet der.

  Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:11   #146
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

Hihi- det aner meg hvem den vakre sydamen er- og det blir kjempeflott på den måten

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

gnuri - den er altfor stor til noen. Også er den levert til redesign hos en vakker sydame jeg kjenner. Så kan den brukes til ett eller annet der.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no