Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 18:30   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg kan jo nevne disse





Åh!! 90-tallet!
(Nei, jeg gikk ikke i slike).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:31   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.




Disse var jo litt søte da! Men om jeg hadde gått med de er en annen sak.

Men ellers er det ingen sko over som er "meg" nei.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:32   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av venla, her.


Aldri i livet om jeg har på meg disse!

Signerer denne. Har de hjemme (brukes til å gå ut med sølpa), men hadde dødd om jeg måtte gå med de noe lenger...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:33   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:40   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Jeg syntes mange av skoene i begynnelsen av tråden var dritkule! Jeg liker litt sære sko da.

Jeg får fnatt av sånns ultrasnusfornuftige sko, for da tenker jeg bare at de må tilhøre ultrasnusfornuftige (les: boooring) personer.


"Ja, jeg kan godt ha høye hæler, men da må sålen være fornuftig"


"Sånn, nå sklir ikke mormor på glatta!"


"Dere skjønner, jeg er egentlig fire år"
Alternativ "Jeg er såååå bred over vristen og man kan da ikke ha sko som klemmer!"


"Disse er så enormt høye at det er best at vi legger antisklibelegg på dem, og sikrer med en bandasje over vristen."


"Den er så grei å ha utenpå gipsen!"

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:43   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


"Dere skjønner, jeg er egentlig fire år"
Alternativ "Jeg er såååå bred over vristen og man kan da ikke ha sko som klemmer!"

!"



Man skal ikke kimse av HØY rist og BRED fot altså!
Forøvrig har jeg prøvd disse, men de var for stram over risten.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:45   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Vristen min er ikke akkurat nett, altså. Men man kan da ikke ta hensyn til sånt, man må heller lide for skjønnheten. ER man skoholiker, så ER man det.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:47   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vristen min er ikke akkurat nett, altså. Men man kan da ikke ta hensyn til sånt, man må heller lide for skjønnheten. ER man skoholiker, så ER man det.


Men med 2 prolapser bak meg så velger jeg nok nå å ha litt gode sko, istedet for KUN pene.

Ser forøvrig at både Peder og Hannah har arvet mine herlige brede føtter med høy rist.

Dessuten har meg mer veskedilla enn skodilla.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:51   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Veskedilla er helt klart en beslektet tilstand. Sist jeg ryddet hadde jeg over 14 vesker; Mr. Norway kunne ikke begripe at det kunne være nødvendig? Det holdt på å ende i skilsmisse.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:51   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Veskedilla er helt klart en beslektet tilstand. Sist jeg ryddet hadde jeg over 14 vesker; Mr. Norway kunne ikke begripe at det kunne være nødvendig? Det holdt på å ende i skilsmisse.

Mannen skjønner heller ikke det med vesker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:52   #31
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Crocs! Aldri prøvd dem en gang. Og stolt av det.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:54   #32
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Enig -stygge!

Av helt vanlige sko på tilfeldig utvalgt nettside (Din Sko), kommer jeg vel ikke til å stå i kø for å kjøpe noen av disse:






Av litt mer spesielle sko, synes jeg denne type sko er ....mindre pene...:

'

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:15   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Jeg liker også masse av de sære skoene her (f.eks de guniss la ut )

Noe jeg ikke vil ha på meg, er seilersko.


Annet er slike fornuftige (og grøsselig schtøgge) ultralette sko fra typ selectkataloger.


Men andeføtter - DET elsker jeg altså, selv om jeg primært sett liker høye hæler best.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:19   #34
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Jeg skjønner jeg er helt ute, for jeg har vel sjelden sett flere kule sko samlet på et sted.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:42   #35
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.



"Disse er så enormt høye at det er best at vi legger antisklibelegg på dem, og sikrer med en bandasje over vristen."

også (bare at mine er guuuuule! Og dessuten er de slett ikke høye, har de utgitt seg for å være det, kanskje? Hæ?! Hæ!? Og dessuten har jeg andre sko med tortur-lest som jeg kan avveksle med hvis jeg føler meg for tantete). Og kalosjer (eller heter det gamasjer? Hva er hva?) ser jeg ofte på menn i veldig lite snusfornuftige herresko på vei til jobb i slapseføret.



Andeføtter synes jeg er kule. Men på meg, med mine pailabber, vil de virkelig se ut som nettopp andeføtter.

For noen fantastiske "tå-sko" over her!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:53   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Hva er andeføtter for slags sko? Aldri hørt om.

Jeg har vært i bryllup i crocs. (Men de var mørkeblå, og jeg var høygravid, og hadde dessuten på meg et annet par sko under vielsen.) Dessuten skulle jeg nesten ønske at platåsko ble in igjen, for det er utrolig kult! Både buffalo-typen og sånne 70-talls.


Får slenge inn noen utenkelige jeg og.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:54   #37
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Smaken er som baken. Skoene Kanina har i gult vil jeg gjerne ha i svart takk. Og jeg har faktisk gått i Crocs til butikken. :skummelt: Men jeg bor på landet, så det teller egentlig ikke.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:58   #38
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:00   #39
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Ohh, her var det mye "lekkert". Jeg kommer aldri til å kjøpe meg uggs


(lurer veldig på hvordan Victoria B klarte å gå med de støvlettene...)

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:01   #40
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!









Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no