Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 11:09   #161
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Dette var morsom lesing tidlig en mandag morgen. Fasinerende hvor utrolig mye stygt som finnes og at folk faktisk er villige til å kjøpe noen av disse skoene. Lo selv godt da jeg så mine nesten helt like røde el naturalista sko her.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 11:14   #162
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Ha ha, jeg ler meg ihjel! Så mange fantastiske sko!

Jeg går kun med sko av denne typen, intet annet (høy hæl, spiss, mokkasiner, etc) vil dere finne meg i:

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg får fnatt av sånns ultrasnusfornuftige sko, for da tenker jeg bare at de må tilhøre ultrasnusfornuftige (les: boooring) personer.


"Ja, jeg kan godt ha høye hæler, men da må sålen være fornuftig"


"Sånn, nå sklir ikke mormor på glatta!"


"Dere skjønner, jeg er egentlig fire år"
Alternativ "Jeg er såååå bred over vristen og man kan da ikke ha sko som klemmer!"


"Disse er så enormt høye at det er best at vi legger antisklibelegg på dem, og sikrer med en bandasje over vristen."


"Den er så grei å ha utenpå gipsen!"


Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Bunadssko?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 23:39   #163
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Alt ala dette f.eks.


Liker best klassiske klær og sko.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:42   #164
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Jeg har nå blitt så inspirert av all mobbingen av el Naturalista at jeg lurer på om jeg skal ta meg en bytur i dag og kikke etter enda et par.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 09:11   #165
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Alt ala dette f.eks.


Liker best klassiske klær og sko.


Jeg fikk masse skryt av mine grønne slike i går.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 09:15   #166
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Beata: hva skal man gå i til bunad da, høye hæler? Nei man må da holde seg til de tradisjonelle skoene når man går i et så tradisjonelt plagg?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 09:16   #167
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Alt ala dette f.eks.


Liker best klassiske klær og sko.

Vi har nok veldig ulik smak, du og jeg, Electronica! Jeg har disse i blått, og er tilbøyelig til å innrømme at det ikke er de netteste skoene el Naturalista har å by på. De er nettere sett ovenfra og forfra enn fra siden, da.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 09:22   #168
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Beata: hva skal man gå i til bunad da, høye hæler? Nei man må da holde seg til de tradisjonelle skoene når man går i et så tradisjonelt plagg?

17. mai 1994 feiret jeg i Bergen. Og da fikk jeg se noe av det flotteste bunadantrekket noensinne. En nordlandsbunad som var 20 cm for kort i skjørtelengden, og med pene, hvite joggesko til. Så vakkert!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 09:47   #169
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

17. mai 1994 feiret jeg i Bergen. Og da fikk jeg se noe av det flotteste bunadantrekket noensinne. En nordlandsbunad som var 20 cm for kort i skjørtelengden, og med pene, hvite joggesko til. Så vakkert!

Jeg har gått gjennom halve Stavanger iført bunad og slippers en gang. Jeg hadde fått gnagsår over alt på føttene og fikk låne et par slippers da jeg skulle hjem. Bunaden min er heldigvis veldig fotsid.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 09:57   #170
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Ei venninne av meg hadde på seg joggesko under brukekjolen (ingen som så det og hun skulle jo danse skikkelig heftig)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 10:05   #171
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Var det ikke denne EU-bunaden (blått skjørt med gule stjerner langs hele kanten nede) det hørte hvite joggesko til? Husker ikke om det var en aprilspøk eller om denne bunaden finnes.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no