Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Resept på markkur for katt ?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-09, 22:24   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Resept på markkur for katt ?

Hørte rykter om at man nå må ha resept på markkur ? Himmel og hav. Stemmer det ? Vissnok er det fortsatt uten resept i Sverige, så jeg kommer i såfall til å hamstre inn neste gang jeg er der.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:25   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Må man? Gah, da må jeg innom dyreklinikken IGJEN.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:27   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Begrunnelsen er visstnok for stor grad av behandling slik at katt og hund ble resistente mot behandlingen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:27   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Nei det må man ikke. Kjøpte hos dyrlegen sist da, sånne dråper til å ha i naken. Kjempekjekt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:30   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Nei det må man ikke. Kjøpte hos dyrlegen sist da, sånne dråper til å ha i naken. Kjempekjekt.

Jeg hadde da på meg klær når jeg hadde bikkje som trengte markkur.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:31   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Jo man må. Nye regler fra 01.07.09.
Men, de fleste dyrleger/dyreklinikker selger deg markkurer for katt og hund. Måtte nettopp ha til alle fire her. Det jeg syntes var veldig ok nå, er at det er kun en tablett.Jeg har valgt å gi dyrene her tablett kur. Ikke dråpene.
Tidligere måtte de ha tre-dagers kur.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:42   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg hadde da på meg klær når jeg hadde bikkje som trengte markkur.

Syns det er vannvittig pirrende å gå naken til dyrlegen skjønner du.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:43   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jo man må. Nye regler fra 01.07.09.
Men, de fleste dyrleger/dyreklinikker selger deg markkurer for katt og hund. Måtte nettopp ha til alle fire her. Det jeg syntes var veldig ok nå, er at det er kun en tablett.Jeg har valgt å gi dyrene her tablett kur. Ikke dråpene.
Tidligere måtte de ha tre-dagers kur.

Det har gått meg hus forbi, men jeg har alltid handlet hos dyrlegen. Syns de dråpene var så kjekke og dyrlegen gjorde det for meg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:43   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Syns det er vannvittig pirrende å gå naken til dyrlegen skjønner du.

Kanskje ikke så rart du ikke trengte resept?

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:49   #10
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?



Skal høre innom dyrlegen da, helt greit om jeg kan kjøpe der. Blir interessant å gi kattene kur, har aldri gitt disse to noe før, fikk dem i april.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 22:56   #11
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Kanskje ikke så rart du ikke trengte resept?

Og at de hjalp meg å sette den.

Kjøp sånne dråper Susse, de er kjempekjekke.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 15:38   #12
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Resept på markkur for katt ?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Kjøp sånne dråper Susse, de er kjempekjekke.

Har kun vært borti dem mot lopper tidligere, de var i allefall geniale. Har en mann som blir dødssyk på få minutter om han får loppebitt og det er en smule vanskelig å kombinere med to katter. Heldigvis har det gått knirkefritt de siste tre årene takket være dråper.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no